آیا اما استون به عنوان اسپایدرگوئن باز خواهد گشت؟

با این حال، در سال ۲۰۱۴، نسخه جایگزین گوئن در Edge of Spider-Verse #2 معرفی شد. در Earth-65، گوئن کسی بود که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته شد. او تبدیل به زن عنکبوتی شده و تبدیل به کسی شد که طرفداران آن را بیشتر با نام اسپایدرگوئن می‌شناسند. او نهایتاً در دنیای اصلی مارول

کد خبر : 149712
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
آیا اما استون به عنوان اسپایدرگوئن باز خواهد گشت؟


با این حال، در سال ۲۰۱۴، نسخه جایگزین گوئن در Edge of Spider-Verse #2 معرفی شد. در Earth-65، گوئن کسی بود که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته شد. او تبدیل به زن عنکبوتی شده و تبدیل به کسی شد که طرفداران آن را بیشتر با نام اسپایدرگوئن می‌شناسند. او نهایتاً در دنیای اصلی مارول در کمیک‌ها حضور پیدا کرده و هایلی استاینفلد در فیلم تحسین شده Spider-Man: Into the Spider-Verse محصول سال ۲۰۱۸ صداپیشگی او را بر عهده گرفت. 

اسپایدرگوئن در انیمیشن Across the Spider-Verse بازخواهد گشت و سونی در حال کار بر روی یک اسپین‌آف با حضور او، جسیکا درو و سیلک است. شخصیت دوم نیز در حال دریافت یک برنامه تلویزیونی است، اگرچه از تابستان امسال هیچ خبری از سریال Silk منتشر نشد. با این حال، تصور اینکه سونی بخواهد بیشتر روی شخصیت‌های مرد عنکبوتی سرمایه‌گذاری کند، سخت نیست و کاملا منطقی به نظر می‌رسد، زیرا اسپایدرگوئن قبلاً در رسانه‌های مختلف بسیار محبوب بوده است.

از زمانی که فیلم No Way Home وارد سینماها شد و شاهد بازگشت گارفیلد بودیم، علاقه به ساخت مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳ نیز بسیار افزایش یافت. اکانت‌هایی که که شایعه حضور اما استون به عنوان اسپایدرگوئن را در توییتر به اشتراک گذاشتند، اخیراً نیز ادعا کردند که هنوز کار گارفیلد با نقش مرد عنکبوتی شگفت انگیز تمام نشده است، در حالی که شایعه‌ای دیگر ادعا می‌کند که مرد عنکبوتی او با ادی براک در Venom 3 مبارزه خواهد کرد. علاوه بر این دو موضوع دیده شده که شخصی در اینستاگرام ساخت قسمت سوم این اثر را به بدل اندرو گارفیلد تبریک گفته و او نیز این امر را تکذیب نکرده است.

فعلا همه این شایعات را باید با احتیاط دید. اما چه استون به این نقش بازگردد یا نه، طرفداران احتمالاً مجبور نخواهند شد مدت زیادی منتظر اسپایدر گوئن باشند تا به یکی از لایو اکشن‌های سونی و مارول بپیوندد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.