دولت کانادا سرمایه گذاری برای تقویت اعتماد عمومی با Farm & Food Care Ontario را اعلام می کند

21 دسامبر 2021 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، به نمایندگی از وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو، نماینده محترم پارلمان، لوید لانگفیلد، یک سرمایه گذاری تا سقف 275000 دلار در Farm & Food Care Ontario، از طریق برنامه AgriCompetitiveness، برای کمک به مصرف کنندگان کانادایی برای

کد خبر : 145653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
دولت کانادا سرمایه گذاری برای تقویت اعتماد عمومی با Farm & Food Care Ontario را اعلام می کند


21 دسامبر 2021 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، به نمایندگی از وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو، نماینده محترم پارلمان، لوید لانگفیلد، یک سرمایه گذاری تا سقف 275000 دلار در Farm & Food Care Ontario، از طریق برنامه AgriCompetitiveness، برای کمک به مصرف کنندگان کانادایی برای یادگیری بیشتر اعلام کرد. در مورد تولید مواد غذایی، کشاورزی و افرادی که در بخش کشاورزی و کشاورزی کانادا کار می کنند.

با توجه به افزایش علاقه کانادایی ها به محل تهیه غذایشان، برای مصرف کنندگان مهم است که از کشاورزان در مورد سیستم های غذایی ایمن و با کیفیت ما بشنوند. وجوه توسط Farm & Food Care Ontario اداره می شود و با شرکای خود در جزیره پرنس ادوارد و ساسکاچوان برای دسترسی به کانادایی ها در سراسر کشور با حمایت از توسعه مطالب وب سایت از جمله فیلم ها، عکس ها و مقالات و تورهای مجازی که برای همه کانادایی ها قابل دسترسی است همکاری خواهد کرد. .

کمک به مصرف کنندگان کانادایی در درک فرآیند نحوه آوردن غذا از یک مزرعه به میزهای آنها، فرصت های بیشتری را برای کانادایی ها برای حمایت از کشاورزان در جوامع خود و کمک به رونق بخش ایجاد می کند. این پروژه همچنین منابعی را برای اینفلوئنسرهای غذایی با هدایت تورهای مزرعه و با تولید یک خبرنامه ملی سه ماهه برای تأثیرگذاران غذای کانادا فراهم می کند. همه این فعالیت ها دانش مصرف کننده را در مورد نحوه تولید و فرآوری مواد غذایی در کانادا افزایش می دهد.

این پروژه با ابتکار ارتباطات کشاورزی و کشاورزی کانادا هماهنگ است، که از پیشرفت در جهت دستیابی به چشم انداز تعیین شده در سیاست غذایی برای کانادا حمایت می کند، مبنی بر اینکه همه مردم در کانادا قادر به دسترسی به مقدار کافی از غذای ایمن، مغذی و فرهنگی متنوع هستند. . این به نوبه خود باعث افزایش قدردانی و غرور در کشاورزان و مشاغل غذایی کانادا خواهد شد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.