اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی مبنی بر تمدید چارچوب سیاست پولی کانادا

سخن، گفتار ما امروز اینجا هستیم تا در مورد چارچوب سیاست پولی کانادا اطلاعیه ای ارائه کنیم – موضوع مهمی است که کشور ما به بهبود خود از رکود COVID-19 ادامه می دهد. 13 دسامبر 2021 در مقابل تحویل بررسی کنید صبح همگی بخیر. ما امروز اینجا هستیم تا در مورد چارچوب سیاست پولی کانادا

کد خبر : 145154
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی مبنی بر تمدید چارچوب سیاست پولی کانادا


سخن، گفتار

13 دسامبر 2021

در مقابل تحویل بررسی کنید

صبح همگی بخیر.

ما امروز اینجا هستیم تا در مورد چارچوب سیاست پولی کانادا اطلاعیه ای ارائه کنیم – موضوع مهمی است که کشور ما به بهبود خود از رکود COVID-19 ادامه می دهد.

اجازه دهید با برجسته کردن این واقعیت شروع کنم که ما در میانه بهبودی قوی از رکود COVID-19 هستیم.

کانادا در حال حاضر 106 درصد از مشاغل از دست رفته در طول همه گیری را به دست آورده است، در مقایسه با 83 درصد در ایالات متحده برای چشم انداز شغلی برای برخی از آسیب پذیرترین افراد کانادا، که بیشترین تأثیر همه گیری را بر مشاغل – زنان، جوانان، و نژادپرستانه متحمل شدند. کانادایی ها – بسیار پیشرفت کرده اند.

ما دومین احیای شغلی قوی در G7 را تجربه می کنیم، تعداد مشاغل فعال از سطح قبل از همه گیری فراتر رفته است و نرخ بیکاری در حال حاضر 6 درصد است – پایین ترین آن از زمان شروع همه گیری و تنها 0.3 درصد بالاتر از قبل از همه گیری. -سطوح همه گیری فوریه 2020.

اقتصاددانان از آغاز همه‌گیری پیش‌بینی کرده‌اند که حتی یک بهبود قوی نیز احتمالاً با چالش‌هایی مواجه خواهد شد. و تورم جهانی ثابت کرده است که چالش مهمی است که کشورهای سراسر جهان با آن روبرو هستند.

از آنجایی که اقتصادهای جهانی محدودیت‌های مرتبط با COVID-19 را رفع کرده و اقتصاد خود را دوباره باز کرده‌اند، قیمت کالاها در سراسر جهان افزایش یافته است. این ناشی از چندین عامل است. یکی این که در طول همه‌گیری، میلیون‌ها میلیون نفر پولی را که معمولاً برای خدمات حضوری خرج می‌کردند به سمت کالاهای فیزیکی و بادوام هدایت کردند. این فشار فوق‌العاده‌ای بر زنجیره‌های تامین جهانی وارد کرده است که منجر به کمبود و تنگناها شده است. این عامل محرک قابل توجهی برای تورم در سراسر جهان بوده است.

علاوه بر این، خشکسالی در مناطق کلیدی تولیدکننده مواد غذایی، از جمله در دشت‌های ما، باعث افزایش صورت‌حساب‌های مواد غذایی شده است. و قیمت انرژی با نرخ هایی افزایش یافته است که در دهه های گذشته مشاهده نشده است.

اقتصاددانان انتظار دارند که این عوامل به مرور زمان از بین بروند.

یک چارچوب قوی سیاست پولی بهترین سلاح در زرادخانه ما برای ثابت نگه داشتن قیمت ها و کنترل فشارهای تورمی است.

از زمانی که کانادا 30 سال پیش چارچوبی برای هدف گذاری تورم اتخاذ کرد، میانگین تورم نزدیک به 2 درصد بوده است. تورم پایین، پایدار و قابل پیش بینی به عملکرد قوی بازار کار کشور، به رشد اقتصادی و رونق ما کمک کرده است.

دولت فدرال و بانک مرکزی کانادا بر این باورند که سیاست پولی با تداوم تمرکز بر ثبات قیمت ها می تواند به بهترین وجه به کانادایی ها خدمت کند.

انجام این کار از یک بازار کار قوی و فراگیر حمایت می کند که برای هر کانادایی فرصت هایی برای کیفیت زندگی خوب فراهم می کند. به همین دلیل است که بررسی و تمدید چارچوب سیاست پولی کانادا هر پنج سال یک بار بسیار مهم است.

من می‌خواهم از بانک کانادا و وزارت دارایی به خاطر دقتی که در مورد تمدید این مأموریت کار کرده‌اند تشکر کنم. در طول پنج سال گذشته، گزینه‌های متفاوتی در نظر گرفته شد، بهترین شیوه‌های جهانی مورد بررسی قرار گرفت، با کارشناسان مشورت شد، و ورودی‌های خارجی از جمله مشاوره عمومی با کانادایی‌ها جستجو شد.

که مرا به این می رساند که چرا امروز اینجا هستیم.

اطلاعیه امروز در مورد تداوم است. دولت کانادا و بانک مرکزی کانادا امروز اعلام کردند که هدف تورم 2 درصدی را برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید خواهیم کرد. هدف همچنان نقطه میانی محدوده کنترل تورم 1 تا 3 درصد خواهد بود.

حفظ یک محیط پایدار برای قیمت هایی که کانادایی ها می پردازند، هدف اصلی سیاست پولی کانادا است. این وضعیت در 30 سال گذشته بوده است و تا پنج سال آینده نیز همینطور خواهد بود.

با تمرکز بر ثبات قیمت، ما همچنین می دانیم که سیاست پولی باید حداکثر اشتغال پایدار در کانادا را پشتیبانی کند.

هنگامی که شرایط اقتضا کند، بانک از انعطاف پذیری چارچوب استفاده می کند تا فعالانه به دنبال حداکثر سطح اشتغال منطبق با ثبات قیمت باشد، همانطور که قبلاً انجام می دهد. این یک تغییر در چارچوب نیست. بلکه به رسمیت شناختن عملکرد موجود است.

اجازه دهید از این فرصت استفاده کنم و از کار و سوابق بانک کانادا – و رئیس کل تمجید کنم. استقلال موسساتی مانند بانک کانادا مهم است. این بانک به عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات کانادا و یکی از بانک های مرکزی پیشرو در جهان، شهرت خوبی دارد.

آن حرفه ای بودن، این سه دهه موفقیت، و این استقلال پایه های نهادی مهم شکوفایی اقتصادی و اعتبار بین المللی کانادا هستند.

همچنین می‌خواهم از همه دانشگاهیان، کارشناسان و مفسرانی که در گفتگوها و بحث‌های عمومی مهم در مورد چارچوب سیاست پولی کانادا مشارکت داشتند، تشکر کنم.

تجدید چارچوب سیاست پولی امروز کانادا برای موفقیت اقتصادی کانادا اساسی است. این در مورد تداوم و در مورد ادامه انجام کاری است که می دانیم چه کار می کند. چارچوب تجدید شده بانک را بر ارائه تورم پایین، باثبات و قابل پیش بینی متمرکز نگه می دارد.

این به نوبه خود کمک می کند تا زندگی برای همه کانادایی ها مقرون به صرفه باشد.

متشکرم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.