اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد سرمایه گذاری های کانادا برای مبارزه با نوع Omicron

سخن، گفتار همانطور که Omicron به ما یادآوری کرده است، ما هنوز در یک بیماری همه گیر زندگی می کنیم. و همانطور که در حال یادگیری هستیم، این یک نوع حتی قابل انتقال تر از ویروس است. 15 دسامبر 2021 ظهر همگی بخیر همانطور که Omicron به ما یادآوری کرده است، ما هنوز در یک

کد خبر : 143997
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۷
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد سرمایه گذاری های کانادا برای مبارزه با نوع Omicron


سخن، گفتار

15 دسامبر 2021

ظهر همگی بخیر

همانطور که Omicron به ما یادآوری کرده است، ما هنوز در یک بیماری همه گیر زندگی می کنیم. و همانطور که در حال یادگیری هستیم، این یک نوع حتی قابل انتقال تر از ویروس است.

دیروز، دولت ما یک به‌روزرسانی اقتصادی و مالی منتشر کرد که در آن سرمایه‌گذاری‌های هدفمندی را مشخص می‌کند که ابزارهای مورد نیاز برای پایان دادن به مبارزه با COVID-19 را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اول از همه، واکسن ها بهترین خط دفاعی ما در برابر ویروس هستند. به همین دلیل است که ما بیش از 7.3 میلیارد دلار برای خرید واکسن برای همه کانادایی های واجد شرایط، از جمله واکسن های کودکان، سرمایه گذاری کرده ایم. این مبلغ شامل خرید دوزهای تقویت کننده نیز می شود.

Omicron تقویت کننده ها را مهم تر از همیشه می کند، بنابراین لطفاً به محض اینکه واجد شرایط شدید، بروید و تقویت کننده خود را دریافت کنید. ما به اندازه کافی برای همه داریم. دولت فدرال تضمین می‌کند که دوز سوم برای همه کانادایی‌ها رایگان است، همانطور که در مورد دوز اول و دوم نیز وجود داشت.

ما 2 میلیارد دلار برای خرید داروهای درمانی، از جمله داروهای ضد ویروسی که به جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان و نجات جان افراد کمک می کند، متعهد می شویم. اگر و زمانی که این داروها توسط Health Canada تأیید شوند، ما قبلاً برای 1 میلیون دوره درمانی از طرف Pfizer و 500,000 دوره اولیه از Merck با گزینه 500,000 اضافی توافق نامه داریم.

تست های سریع نیز مهم هستند. آنها می توانند به ما در شکستن زنجیره انتقال کمک کنند. همانطور که به تازگی از وزیر دوکلوس شنیدیم، و همانطور که دیروز اعلام کردم، ما در حال سرمایه گذاری 1.7 میلیارد دلار دیگر برای تهیه و توزیع 180 میلیون آزمایش سریع هستیم. اینها به صورت رایگان در استان و مناطق توزیع می شود.

شکستن زنجیره انتقال در مبارزه ما با COVID-19 بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما اقداماتی را ارائه کرده‌ایم که مقامات بهداشت عمومی را قادر می‌سازد تا تماس صحیح را برقرار کنند و در صورت نیاز محدودیت‌هایی را برای کنترل شیوع ویروس اعمال کنند.

ما می‌خواهیم مقامات بهداشت عمومی، همانطور که این تصمیمات مهم و دشوار را می‌گیرند، بدانند که دولت فدرال برای حمایت از کارگران و مشاغل وجود خواهد داشت.

به همین دلیل، در ماه اکتبر، مزایای قرنطینه کارگران کانادا و برنامه حمایت از قفل محلی را اعلام کردیم. اینها دو اقدام در لایحه C-2 هستند که در حال حاضر از طریق پارلمان و سنا در حال انجام است، و به ترتیب، این اقدامات حمایت مستقیم از کارگران آسیب دیده و یارانه دستمزد و اجاره به مشاغل را فراهم می کند، اگر مشمول محدودیت های قرنطینه محلی باشد. .

ما می دانیم که محدودیت های خاص سفر بر مشاغل گردشگری که در حال حاضر 21 ماه بسیار دشوار را پشت سر گذاشته اند، تأثیر می گذارد. برنامه بازیابی گردشگری و مهمان نوازی ما یارانه دستمزد و اجاره را تا 75 درصد ارائه می دهد.

زمانی که ما این برنامه ها را در ماه اکتبر معرفی کردیم، پیش بینی کردیم که هزینه آنها 7.4 میلیارد دلار باشد. اما با افزایش تهدید Omicron، ما تصمیم گرفتیم 4.5 میلیارد دلار اضافی برای این برنامه ها در کنار سایر اقدامات لازم برای کنترل شیوع ویروس کنار بگذاریم.

من می دانم که تهدید فزاینده ای که Omicron ایجاد می کند چیزی نیست که هیچ یک از ما بخواهیم با آن دست و پنجه نرم کنیم، به خصوص اکنون، درست قبل از تعطیلات. من می دانم که همه ما از COVID-19 خسته شده ایم.

اما فکر می‌کنم همه ما پس از 21 ماه مبارزه با این ویروس و انجام یک کار بسیار خوب به عنوان یک کشور، درک می‌کنیم که گرفتن سریع تصمیم‌های سخت و رفتار دقیق نتیجه می‌دهد. من همچنین می خواهم واقعاً به کانادایی ها اطمینان دهم که ما به عنوان یک دولت مراقب و محتاط بوده ایم.

ما اقداماتی را انجام داده ایم که دقیقاً برای این لحظه به آن نیاز داریم.

البته ما نمی‌دانستیم که Omicron به طور خاص در ماه اکتبر زمانی که اقداماتی مانند برنامه پشتیبانی Local Lockdown را پیشنهاد دادیم وارد بازار می‌شود، اما می‌دانستیم که مبارزه با COVID-19 هنوز به پایان نرسیده است.

به همین دلیل است که پاییز را صرف خرید وسایل بهداشتی لازم برای مبارزه با این ویروس کرده ایم. و اقتصاد و امور مالی عمومی ما در وضعیت خوبی قرار دارند.

کانادا قوی است. ما ابزار، منابع و عزم ملی برای مدیریت این موضوع و تحت کنترل نگه داشتن این ویروس را داریم.

من می دانم که کانادایی ها باهوش هستند، کانادایی ها انعطاف پذیر هستند. من می دانم که کانادایی ها مراقب هستند. من به همه اعتماد دارم که کار درست را انجام دهند و از قضاوت خوب خود استفاده کنند و مطمئن هستم که با هم می توانیم در این مبارزه علیه COVID-19 پیروز شویم.

متشکرم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.