وزرای فدرال و بریتیش کلمبیا و کشورهای اول در مورد بازیابی بلایا و تاب آوری آب و هوا نشستی برگزار کردند

اتاوا، 14 دسامبر 2021 – دولت‌های کانادا و بریتیش کلمبیا، همراه با First Nations، با هم کار می‌کنند تا پس از تأثیرات آب‌وهوای شدید تجربه‌شده در بریتیش کلمبیا، واکنش مؤثر و بازیابی را تضمین کنند، و در عین حال اقدامات سازگاری با آب و هوا و واکنش را نیز افزایش دهند. دیروز، کمیته بریتیش کلمبیا

کد خبر : 142478
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
وزرای فدرال و بریتیش کلمبیا و کشورهای اول در مورد بازیابی بلایا و تاب آوری آب و هوا نشستی برگزار کردند


اتاوا، 14 دسامبر 2021 – دولت‌های کانادا و بریتیش کلمبیا، همراه با First Nations، با هم کار می‌کنند تا پس از تأثیرات آب‌وهوای شدید تجربه‌شده در بریتیش کلمبیا، واکنش مؤثر و بازیابی را تضمین کنند، و در عین حال اقدامات سازگاری با آب و هوا و واکنش را نیز افزایش دهند.

دیروز، کمیته بریتیش کلمبیا و وزرای فدرال در واکنش به بلایا و مقاومت در برابر آب و هوا (کمیته) جلسه اولیه ای را برای ایجاد تلاش هایی که قبلاً توسط استان، اولین ملل و دولت فدرال انجام شده بود، برگزار کردند. علاوه بر وزیران، کمیته شامل رئیس منطقه ای تری تیگی (مجمع ملل اول بریتیش کلمبیا) است. رابرت فیلیپس (اولین اجلاس سران ملل) به نمایندگی از رئیس منطقه ای تیگی شرکت کرد.

به ریاست بیل بلر، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، و مایک فارنوورث، معاون نخست وزیر و وزیر امنیت عمومی و وکیل عمومی، جلسه بر تلاش های مشترک برای پاسخگویی و بهبودی متمرکز شد. و بازسازی کنید.

کمیته تعدادی از اولویت ها را در نظر گرفت:

  • مسکن موقت: نیازهای مسکن در کوتاه مدت کانون توجه باقی خواهد ماند و در برخی موارد، خانواده ها را برای مدت طولانی تحت تاثیر قرار خواهد داد. کمیته ادامه حمایت از کمپین تطبیق بودجه صلیب سرخ کانادا را تشویق کرد و موافقت کرد که اطمینان حاصل شود که بودجه برای ارائه حمایت از افراد تخلیه شده برای نیازهای کوتاه مدت مسکن در اولویت قرار دارد.
  • مدیریت اضطراری بومی: کمیته نیاز به همسویی بهتر ساختمان با سازگاری و کاهش آب و هوا و همچنین فرهنگ، آشتی اقتصادی و اصول اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی را تایید کرد. کمیته به همکاری با نمایندگان ملل اول برای اجرای یادداشت تفاهم سه جانبه بین کانادا، بریتیش کلمبیا و شورای رهبری اولین ملل برای ارائه اولویت خدمات مدیریت اضطراری به جوامع ملل اول ادامه خواهد داد. کمیته همچنین با شرکای معاهده همکاری خواهد کرد تا از همکاری مداوم در تمام جنبه های مدیریت اضطراری و سازگاری و کاهش آب و هوا اطمینان حاصل کند.
  • زیر ساخت: اعضا متعهد به همسویی استراتژی‌های زیرساختی فدرال، استانی و کشورهای اول، با هدف افزایش انعطاف‌پذیری زیرساخت در مواجهه با رویدادهای آب و هوایی آینده هستند. همانطور که ارزیابی اثرات ادامه دارد، کمیته برای تعیین فوری ترین نیازهای زیرساختی، با تمرکز اولیه بر حمایت از ایمنی عمومی و به دنبال آن بهبود اقتصادی کار خواهد کرد. در جلسه بعدی، کمیته به روز رسانی در مورد اولویت ها و استراتژی ها برای رسیدگی به این اولویت ها دریافت خواهد کرد. اعضا در مورد اهمیت انعطاف‌پذیری زنجیره تامین و نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های حمل و نقل و قابلیت اطمینان بحث کردند. این استان خانه دو تا از شلوغ ترین بندرهای باری کانادا و بخش مهمی از زنجیره تامین ملی و قاره ای است. وزیران بر لزوم ادامه کار مشترک برای رسیدگی به مسائل حمل و نقل فوری از جمله افزایش عرضه سوخت در استان تاکید کردند و برای تقویت زنجیره تامین منطقه ای در دراز مدت تلاش خواهند کرد. آنها درخواست از کارگروه مشترک بازیابی زنجیره تامین کانادا و پیش از میلاد را تایید کردند تا به کار خود در طول دوره بهبودی ادامه دهد تا اطمینان حاصل شود که نیازهای محلی همچنان برآورده می شود و گزینه هایی برای استفاده از حمل و نقل ریلی و دریایی برای کاهش فشار بر زیرساخت های جاده ای بررسی می شود.
  • کشاورزی: دولت بریتیش کلمبیا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که کشاورزان خوراک مورد نیاز برای حیوانات خود را دارند و دو دولت در حال توسعه یک بسته حمایتی کشاورزی برای کمک به دامداران و کشاورزان بریتیش کلمبیایی برای از سرگیری تولید هستند. کمیته موافقت کرد که به کار مشترک ادامه دهد تا اطمینان حاصل شود که تأثیر آن بر بخش کشاورزی به طور کامل ارزیابی می شود و برنامه های واکنش اضطراری تا حد امکان به موقع ارائه می شود.

وزیران بلر و فارنورث از انعطاف پذیری و قدرت مردم بریتیش کلمبیا که شرایط سختی را تحمل کرده و می کنند، قدردانی کردند. آنها همچنین از مشارکت قوی فدرال-استانی-کشورهای اول که واکنش سریع به وضعیت در حال توسعه را پس از دریافت به روز رسانی وضعیت کمیته در مورد چگونگی تأثیر رویدادها بر جوامع ملل اول در استان، امکان پذیر کرد.

کار آینده بر روی بازگرداندن این رویدادهای شدید آب و هوایی متمرکز خواهد بود به گونه‌ای که از بریتیش کلمبیایی‌ها بهتر محافظت کند، جوامع پاک‌تر و سالم‌تری ایجاد کند، و از تلاش‌های کانادا برای رسیدن به اهداف آب و هوایی و اهداف انتشار خالص صفر حمایت کند. نشست بعدی کمیته در اوایل سال 2022 برگزار خواهد شد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.