USD/JPY نزدیک به 113.50 است زیرا بازدهی بلندمدت ایالات متحده پایین است

USD/JPY پس از مشاهده برخی ناهمواری های داده های پس از تورم ایالات متحده، همچنان نزدیک به سطح 113.50 معامله می شود. این جفت به ردیابی حرکت در بازدهی 10 ساله ایالات متحده ادامه می دهد و تا زمانی که این نرخ پایین بماند، USD/JPY برای بازیابی تلاش خواهد کرد. USD/JPY در روز جمعه کاهش

کد خبر : 141212
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
USD/JPY نزدیک به 113.50 است زیرا بازدهی بلندمدت ایالات متحده پایین است


  • USD/JPY پس از مشاهده برخی ناهمواری های داده های پس از تورم ایالات متحده، همچنان نزدیک به سطح 113.50 معامله می شود.
  • این جفت به ردیابی حرکت در بازدهی 10 ساله ایالات متحده ادامه می دهد و تا زمانی که این نرخ پایین بماند، USD/JPY برای بازیابی تلاش خواهد کرد.

USD/JPY در روز جمعه کاهش یافت، در اکثر موارد در محدوده اخیر باقی ماند و از ناحیه 113.50 منحرف نشد، که در کنار میانگین متحرک 50 روزه (در حال حاضر در 113.60)، مانند یک آهنربا عمل کرده است. اقدام قیمت در این چند روز اخیر. در روز، این جفت ارز درست زیر 113.50 ثابت است، زیرا پس از انتشار داده های تورم ایالات متحده که تایید می کند نرخ اصلی CPI به بالاترین حد چهار دهه اخیر در 6.8٪ افزایش یافته است، کمی متزلزل است، اگرچه با قضاوت بر اساس واکنش بازار، mny به این نتیجه رسیده است. انتظار بالاتری داشت

این جفت در مسیری است که هفته را حدود 0.6 درصد بالاتر به پایان برساند و در واقع، عدم اطمینان Omicron که بر جفت فشار وارد کرده بود و از اوج اخیر بالای 115.00 عقب نشینی کرده بود، در این هفته تا حدودی کاهش یافته است. فعالان بازار اکنون از این آگاهی راحت‌تر هستند که 1) نوع جدید ملایم‌تر از دلتا است و 2) فدرال رزرو قصد دارد با سرعت بخشیدن به حذف محرک‌های پولی به جلو ادامه دهد زیرا تورم بالا پیشرفت بازار کار را تهدید می‌کند (به گفته آنها) و نوع Omicron فشارهای تورمی را بیشتر تشدید می کند.

در حالی که این مفاهیم از ریسک پذیری و دلار در برابر سایر ارزهای G10 حمایت می کنند، بازدهی بلندمدت ایالات متحده همچنان پایین است و این مانع از ادامه روند USD/JPY می شود. با توجه به اینکه ایالات متحده 10 ساله هنوز کمتر از 1.50 درصد است، به وضوح نگرانی های قابل توجهی وجود دارد که حضور مداوم این بیماری همه گیر چشم انداز رشد بلندمدت را تضعیف کند، و همچنین ممکن است سرعت حذف محرک های پولی فدرال رزرو سریع تر شود، بنابراین در بلندمدت ، فدرال رزرو باید نسبتاً سازگارتر بماند.

برای اینکه USD/JPY به سمت بالاترین حد اخیر در حدود 115.00 پیش برود، باید اعتماد به دورنمای بلندمدت اقتصاد ایالات متحده بازگردد. با توجه به اینکه موارد کووید-19 در ایالات متحده در حال افزایش در زمستان (به تبعیت از اروپا) قبل از ظهور Omicron، انتظار می رود این روند در ماه های آینده شتاب بیشتری بگیرد. این بدان معناست که نور قفل می‌تواند به برخی از ایالت‌های طرفدار قرنطینه بازگردد و بر فعالیت‌ها تأثیر بگذارد. این می‌تواند در کوتاه‌مدت ین در برابر دلار، حتی در مواجهه با چرخش تندرو فدرال رزرو، زیربنای ین باشد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.