پیشینه – کانادا کمک مالی برای پروژه های بهبود تغذیه برای فقیرترین و آسیب پذیرترین قشر جهان را اعلام می کند.

کانادا کمک مالی 195 میلیون دلاری را برای 11 پروژه با شرکای کانادایی و بین المللی اعلام کرده است. بخشی از این بودجه بخشی از 520 میلیون دلاری است که کانادا در راه اندازی سال اقدام تغذیه برای رشد یک سال پیش متعهد شد. پروژه: حمایت از کمک هزینه خدمات بهداشتی ضروری COVID-19شریک: تسهیلات مالی

کد خبر : 139438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
پیشینه – کانادا کمک مالی برای پروژه های بهبود تغذیه برای فقیرترین و آسیب پذیرترین قشر جهان را اعلام می کند.


کانادا کمک مالی 195 میلیون دلاری را برای 11 پروژه با شرکای کانادایی و بین المللی اعلام کرده است. بخشی از این بودجه بخشی از 520 میلیون دلاری است که کانادا در راه اندازی سال اقدام تغذیه برای رشد یک سال پیش متعهد شد.

پروژه: حمایت از کمک هزینه خدمات بهداشتی ضروری COVID-19
شریک:
تسهیلات مالی جهانی (GFF)
منابع مالی:
50,000,000 دلار
محل:
کشورهای متعدد این صندوق تلفیقی که توسط بانک جهانی مدیریت می شود، به 36 کشور با درآمد کم و متوسط ​​در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین با بالاترین نرخ مرگ و میر مادران، نوزادان و کودکان کمک های مالی ارائه می کند.
شرح: GFF یک مشارکت چندجانبه است که به کشورها کمک می کند تا با بزرگترین مسائل بهداشتی و تغذیه ای که زنان، کودکان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهند مقابله کنند. کمک هزینه های خدمات بهداشتی ضروری COVID-19 به کشورهای شریک این امکان را می دهد که مراقبت های اولیه و خدمات مبتنی بر جامعه، ظرفیت ها و نیروی کار مراقبت های بهداشتی را که هم برای ارائه عادلانه و مؤثر ابزارهای COVID-19 و هم برای سایر بهداشت ضروری حیاتی هستند، اولویت بندی و تقویت کنند. خدمات برای زنان، کودکان و نوجوانان. این کمک‌ها به دنبال ایجاد توازن در حمایت از نیازهای فوری کشورها به ابزارهای COVID-19 و ارائه و حفظ خدمات بهداشتی ضروری، از جمله تغذیه و سلامت جنسی و باروری، با تلاش‌های مستمر برای تقویت سیستم‌های بهداشتی کشورها هستند.

پروژه: پروژه یکپارچه تغذیه و جنسیت در سنگال (PINGS)
شریک:
بین المللی تغذیه
منابع مالی:
35,000,000 دلار
محل:
سنگال
شرح:
هدف این پروژه کاهش نابرابری‌های جنسیتی است که زنان و دختران نوجوان را از اعمال حقوق خود و بهبود سلامت (تغذیه و سلامت باروری) و سلامت اطرافیانشان در زمینه همه‌گیری کووید-19 باز می‌دارد. این ابتکار رویکردی نوآورانه دارد که جنسیت و تغذیه را ادغام می کند تا روابط جنسیتی را به شیوه ای مثبت برای بهبود سلامت زنان، دختران نوجوان و کودکان تغییر دهد.

پروژه: فرصت های روستایی بیشتر برای زنان 2 (GROW2)
شریک:
Mennonite Economic Development Associates (MEDA)
منابع مالی:
25,000,000 دلار
محل:
غنا
شرح: این پروژه موفقیت و توانمندسازی حدود 40000 زن کشاورز خرده پا و کارآفرین را در فقیرترین مناطق شمال غنا تسهیل خواهد کرد. این پروژه با توانمندسازی زنان کارآفرین با دانش شیوه های خوب کشاورزی و تغذیه، افزایش آگاهی در جوامع در مورد اهمیت مشارکت اقتصادی زنان و تغییر هنجارهای اجتماعی حول توزیع کار خانگی، تاب آوری زنان را در مواجهه با تغییرات آب و هوایی و خطر تقویت می کند. افزایش ناامنی غذایی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19.

پروژه: سلامت باروری، حقوق و توانمندسازی دختران در تانزانیا تسریع شد (GRREAT)
شریک: یونیسف
منابع مالی:
20,000,000 دلار
مکان: تانزانیا
شرح:
این پروژه به دختران نوجوان آسیب پذیر تانزانیا برای بهبود تغذیه، سلامت جنسی و باروری و حقوق و رفاه خود از طریق یک رویکرد چند وجهی و جامع و با همکاری با پسران و دختران نوجوان، والدین، جوامع و دولت ها توانمند می شود.

پروژه: ساختمان حقوق برای بهبود سلامت دختران در تانزانیا (BRIGHT)
شریک: بین المللی تغذیه
منابع مالی:
15,000,000 دلار
مکان: تانزانیا
شرح:
این پروژه با هدف استفاده از برنامه‌ریزی تغذیه به‌عنوان نقطه ورود به دختران جوان و/یا باردار در منطقه دورافتاده روستایی تابورا با تغذیه عادلانه، متناسب با جنسیت و سازگار با نوجوانان، SRHR و حفاظت، با ایجاد آژانس و توانمندسازی نوجوانان انجام می‌شود (10). -19 ساله) برای استفاده از حقوق جنسی و باروری و تغذیه خود. به طور کلی این ابتکار یک بسته یکپارچه SRHR و خدمات تغذیه را پشتیبانی و ارائه خواهد کرد.

پروژه: حمایت از مبارزه یکپارچه با سوء تغذیه مزمن در مالی
شریک: اقدام علیه گرسنگی (ACF)
منابع مالی: 13,200,000 دلار
محل: مالی
شرح: هدف این پروژه بهبود وضعیت تغذیه کودکان زیر 5 سال و همچنین زنان باردار و شیرده در مناطق کایس و سیکاسو است. این پروژه به 3 علت اصلی سوء تغذیه مزمن می پردازد: عدم دسترسی به مراقبت های کافی، محیط های سالم و تغذیه مناسب.

پروژه: COVID-19: پاسخ تغذیه ای برای زنان باردار و کودکان
شریک: بین المللی تغذیه (NI)
منابع مالی: 13,000,000 دلار
محل: پاکستان، بنگلادش، سنگال، کنیا، اتیوپی، تانزانیا و نیجریه
شرح: این ابتکار از NI حمایت می کند تا برنامه های موجود خود را با زمینه COVID-19 تطبیق دهد و کار خود را برای پاسخگویی به نیازهای زنان و کودکانی که به دلیل بیماری همه گیر در برابر سوء تغذیه آسیب پذیرتر شده اند، گسترش دهد. NI این کار را از طریق گسترش و انطباق خدمات تغذیه نجات دهنده، مانند مکمل های ریز مغذی، و همچنین ایجاد انعطاف پذیری از طریق تقویت شواهد و تجزیه و تحلیل ملی و جهانی و سرمایه گذاری در ظرفیت سازی برای تصمیم گیرندگان انجام خواهد داد.

پروژه: حمایت از بهداشت و تغذیه مدارس: کمک هزینه کانادا برای سودان جنوبی و سومالی
شریک: برنامه جهانی غذا (WFP)
منابع مالی: 10,000,000 دلار
محل: سودان جنوبی، سومالی
شرح: هدف این پروژه ارائه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای حمایت از رفاه، سلامت و تغذیه کودکان در سودان جنوبی و سومالی به عنوان بخشی از واکنش اضطراری COVID-19 است. این طرح به 111500 دانش‌آموز در هر دو کشور وعده‌های غذایی مدرسه، جیره‌های غذایی در خانه، مکمل‌های ریزمغذی‌ها و داروهای کرم‌زدایی ارائه می‌کند و در عین حال از پایبندی به اقدامات کاهش COVID-19 اطمینان حاصل می‌کند.

پروژه: مرحله سوم دبیرخانه جنبش Scaling Nutrition (SUN).
شریک: دفتر خدمات پروژه سازمان ملل متحد (UNOPS)
منابع مالی: 8,000,000 دلار
محل: جهانی (غیر خاص کشور)
شرح: جنبش خورشید مجموعه‌ای از ذینفعان از بیش از 60 کشور و دولت زیرملی است که هدفشان حذف سوءتغذیه است. این کمک به حمایت کانادا از برنامه کاری جنبش SUN، مطابق با تعهد کانادا به استراتژی SUN 3.0 (2022 تا 2025) ادامه خواهد داد. هدف این ابتکار تقویت سیاست تغذیه و حمایت، ایجاد برنامه های اقدام ملی، افزایش ظرفیت کشور برای تامین مالی، اجرا و پیگیری اقدامات در زمینه تغذیه، و استفاده از حاکمیت SUN برای اطمینان از اقدام و پاسخگویی خواهد بود.

پروژه: خدمات تغذیه بازگشتی – COVID-19
شریک:
یونیسف
منابع مالی:
5,000,000 دلار
محل:
بنگلادش
شرح:
هدف این پروژه کاهش آسیب پذیری تغذیه ای کودکان زیر 5 سال (دختر و پسر)، دختران نوجوان، زنان باردار و مادران شیرده در 3 منطقه بنگلادش با بازگرداندن پوشش و کیفیت خدمات تغذیه به دوران پیش از کووید-19 است. 19 وضعیت همه گیر. سیستم های بهداشتی و خدمات تغذیه بنگلادش به طور قابل توجهی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است. این پروژه یک رویکرد پیشگیرانه مبتنی بر جامعه را برای رسیدگی به علل اصلی سوء تغذیه اتخاذ می کند.

پروژه: هر کودکی رشد می کند: پاسخ به کرونا (COVID-19)
شریک:
اثر: امید
منابع مالی:
1,000,000 دلار
محل:
کنیا
شرح:
هدف این پروژه تضمین این است که گروه های به حاشیه رانده شده و آسیب پذیر در کنیا، به ویژه کودکان زیر 5 سال، منابع لازم برای دسترسی به خدمات تغذیه و بهداشت در طول همه گیری COVID-19 را دارند. این پروژه با حمایت و تقویت ظرفیت سیستم بهداشت محلی برای ارائه خدمات ضروری تغذیه و بهداشت در 5 شهرستان هدف در کنیا: کیلیفی، کواله، سیایا، تایتا تاوتا و اواسین گیشو، به تهدید COVID-19 پاسخ می دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.