لبه های دلار بالاتر. یورو توسط سفارشات ضعیف کارخانه آلمانی توسط Investing.com ضربه خورد

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در روز دوشنبه افزایش یافت، که ناشی از عدم اطمینان در مورد نوع Omicron Covid و انتظارات فدرال رزرو برای تشدید سریع سیاست های پولی است، در حالی که یورو پس از سفارشات کارخانه های آلمان ناامیدکننده تضعیف شد. در ساعت 2:50 بامداد به وقت شرقی (0750

کد خبر : 138940
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۵۰
لبه های دلار بالاتر.  یورو توسط سفارشات ضعیف کارخانه آلمانی توسط Investing.com ضربه خورد



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در روز دوشنبه افزایش یافت، که ناشی از عدم اطمینان در مورد نوع Omicron Covid و انتظارات فدرال رزرو برای تشدید سریع سیاست های پولی است، در حالی که یورو پس از سفارشات کارخانه های آلمان ناامیدکننده تضعیف شد.

در ساعت 2:50 بامداد به وقت شرقی (0750 GMT)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.3 درصد افزایش یافت و به 96.365 رسید که فاصله چندانی با اوج 16 ماهه نوامبر 96.938 نداشت.

قیمت ثابت در 1.3232 معامله شد، 0.3% افزایش یافت و به 113.10 رسید، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.2% افزایش یافت و به 0.7016 رسید و از پایین ترین سطح 13 ماهه خود بازگشت.

علاوه بر این، با کاهش شدید یورو پس از سقوط بسیار بیشتر از حد انتظار در ماه اکتبر، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.1284 رسید، و پس از افزایش تجدیدنظر شده 1.8 درصدی در ماه سپتامبر، 6.9 درصد در ماه کاهش یافت و دورنمای رشد تولیدکنندگان در بزرگترین اقتصاد اروپا را بیشتر مخدوش کرد.

دلار امن به دلیل ابهامات پیرامون نوع omcron ویروس کرونا تقویت شده است، به طوری که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده روز یکشنبه اعلام کرد که نوع جدید اکنون در حدود 15 ایالت ایالات متحده تاکنون یافت شده است.

دکتر روشل والنسکی، مدیر CDC در مصاحبه ای به ABC News گفت: “ما می دانیم که چندین ده مورد داریم و آنها را از نزدیک دنبال می کنیم. و هر روز در مورد موارد احتمالی بیشتر و بیشتری می شنویم، بنابراین این تعداد احتمالا افزایش می یابد.”

با این حال، عامل اصلی کمک به دلار آمریکا، پذیرش عمومی توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در هفته گذشته بود که تورم برای مدت طولانی‌تری نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی بالا باقی می‌ماند و بانک مرکزی باید این را در هنگام تنظیم سیاست‌ها در نظر بگیرد.

حتی انتشار ناامیدکننده هفته گذشته نتوانست انتظارات بازار را از انقباض تهاجمی تر ایالات متحده متزلزل کند، به ویژه با توجه به اینکه انتظار می رود روز جمعه افزایش شدید دیگری را در رقم نوامبر سالانه نشان دهد.

تحلیلگران ING می گویند: «نظرات جی پاول، رئیس فدرال رزرو… مبنی بر اینکه تورم عملاً دیگر گذرا نیست، باعث شده است که بازدهی دو ساله ایالات متحده که حساس به سیاست است، بالای 0.60 درصد باقی بماند، زیرا این نظر که عادی سازی سیاست های پولی فدرال رزرو قفل شده و راه اندازی شده است». در یادداشتی

بازار آتی تقریباً برای افزایش 0.25 درصدی تا ماه مه 2022 و 0.5 درصدی تا نوامبر قیمت گذاری شده است.

به غیر از فدرال رزرو، انتظار می‌رود روز سه‌شنبه نرخ نقدی خود را در پایین‌ترین حد خود یعنی 0.1 درصد در آخرین جلسه سال جاری نگه دارد.

معامله گران به دنبال هر گونه سرنخ در مورد بررسی برنامه خرید اوراق قرضه توسط RBA در اول فوریه، اولین جلسه سال 2022 خواهند بود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.