USD/JPY با افزایش بازدهی در میان خوش بینی محتاطانه، 113.00 را دوباره به دست آورد.

USD/JPY سودهای ملایمی را در حدود پایین‌ترین حد دو ماه اخیر چاپ می‌کند، قیمت‌های پیشنهادی را با تاخیر دریافت می‌کند. به روز رسانی های ترکیبی برای Omicron، تقویم سبک در آسیا به معامله گران اجازه می دهد تا ضررهای اخیر را تجمیع کنند. S&P 500 Futures 0.40% رشد کرد، بازدهی خزانه 10 ساله ایالات متحده

کد خبر : 138711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۳۸
USD/JPY با افزایش بازدهی در میان خوش بینی محتاطانه، 113.00 را دوباره به دست آورد.


  • USD/JPY سودهای ملایمی را در حدود پایین‌ترین حد دو ماه اخیر چاپ می‌کند، قیمت‌های پیشنهادی را با تاخیر دریافت می‌کند.
  • به روز رسانی های ترکیبی برای Omicron، تقویم سبک در آسیا به معامله گران اجازه می دهد تا ضررهای اخیر را تجمیع کنند.
  • S&P 500 Futures 0.40% رشد کرد، بازدهی خزانه 10 ساله ایالات متحده 4.2 واحد در ثانیه افزایش یافت.
  • CPI ایالات متحده در آستانه نشست هفته آینده فدرال رزرو مورد توجه قرار گرفته است.

USD/JPY قیمت‌ها را برای رسیدن به بالاترین قیمت روزانه در حدود 113.00 افزایش می‌دهد، که در ساعات اولیه باز شدن توکیو در روز دوشنبه 0.25% افزایش داشت.

جفت ین روز گذشته با پیگیری بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت. با این حال، در میان نگرانی‌های مختلف در مورد نوع کووید در آفریقای جنوبی و صحبت‌های افزایش نرخ بهره فدرال‌رزرو، آخرین جهش گریزان باقی می‌ماند.

با افزایش امیدها برای یافتن درمانی برای Omicron، احساسات بازار در ابتدای هفته بهبود می یابد. افزودن به شرایط ریسک‌پذیری می‌تواند بازنگری بازار در مورد نگرانی‌های مربوط به تورم ایالات متحده در آستانه انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) این هفته و همچنین نشست هفته آینده فدرال رزرو باشد.

پس از حمله اولیه به اروپا و بریتانیا، فشار ویروس برای رسیدن به کشورهای کلیدی جهانی مانند ایالات متحده و چین تنگ‌تر شد. البته باید توجه داشت که دانشمندان جهانی نسبت به درمان خوشبین هستند. اخیراً، آنتونی فاوچی، افسر ارشد پزشکی ایالات متحده، از داروی فایزر برای مؤثر بودن در برابر Omicron حمایت کرد، در حالی که خبر جویدن آدامس برای جلوگیری از گسترش ویروس و فشار بریتانیا برای درمان نیز تجار را امیدوار نگه می‌دارد.

در همین راستا از کیودو نیوز ژاپن به‌روزرسانی شد که نشان می‌دهد ژاپن بودجه اضافی برای سال مالی 2021 به ارزش رکورد 36.0 تریلیون ین (320 میلیارد دلار) را برای اقتصاد آسیب دیده از کووید به پارلمان ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، کشمکش‌های آمریکا و چین و تلاش پکن برای کاهش بیشتر نسبت ذخایر مورد نیاز (RRR) ریسک اشتها را به چالش می‌کشد.

شایان ذکر است که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) در روز جمعه نتوانست سود دلار آمریکا را کاهش دهد، زیرا کاهش نرخ بیکاری ایالات متحده و اظهارات جنگ طلبانه جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، به نفع گاوهای نر دلار بود. با این حال، NFP ایالات متحده خوش بینان بازار کار را با ارقام 210 هزار نفری ناامید کرد، در مقابل 550 هزار مورد انتظار، نرخ بیکاری باعث شد که معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو با 0.4 درصد کاهش به 4.2 درصد برسد. علاوه بر این، میانگین درآمد ساعتی با 4.8 درصد پیش‌بینی سالانه مطابقت داشت.

در این زمینه، S&P 500 Futures 0.40% سود روزانه چاپ می کند و بازدهی خزانه 10 ساله ایالات متحده با 3.5 واحد پایه (bps) به 1.378% در زمان چاپ افزایش می یابد. معیارهای وال استریت منفی شدند در حالی که بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده حدود 10 واحد پایه (bps) کاهش یافت و به 1.35 درصد رسید که پایین ترین رقم از اواخر سپتامبر در روز جمعه بود.

در ادامه، به‌روزرسانی‌های ویروس کرونا و سرفصل‌های ژئوپلیتیکی ممکن است معامله‌گران USD/JPY را در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم ایالات متحده در روز جمعه سرگرم کند.

تحلیل فنی

همگرایی خط مقاومت قبلی از اواخر مارس و یک خط روند نزولی از 12 اکتبر، در حدود 112.45-50، تبدیل به مهره ای سخت برای فروشندگان USD/JPY می شود. در همین حال، خریداران کوتاه مدت منتظر شکست واضح سطح 50-DMA 113.43 برای محکومیت خواهند بود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.