استخدام سرپرست اداری و امور کارکنان و سرپرست منابع انسانی در اصفهان انتشار در جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ محتوا گذار سی و چهار امروز نشان شده نشان کردن یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید. موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا سرپرست اداری و
کد خبر : 137517
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۳۹
استخدام سرپرست اداری و امور کارکنان و سرپرست منابع انسانی در اصفهان
محتوا گذار سی و چهار امروز
نشان شده نشان کردن
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی
شرایط احراز
مزایا
سرپرست اداری و امور کارکنان
جنسیت: خانم، آقا
نوع قرارداد: تمام وقت
سن: بین 30 تا 40 سال
مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت
سابقه کار: حداقل 5 سال در سمت های مرتبط و مشابه
دانش و مهارت مورد نیاز:
آشنایی مطلوب با قوانین کار و تامین اجتماعی در حوزه های قرارداد، کارکرد و حقوق و دستمزد
مسلط به کنترل و محاسبه کارکرد پرسنل و بررسی مستمر استقرار قوانین مرتبط در سیستم های ذیربط
مسلط به محاسبه، تهیه و کنترل لیست های حقوق و بیمه و کنترل دقیق و برطرف نمودن مغایرت های معمول
ترجیحا آشنا به طراحی و استقرار نظام طبقه بندی مشاغل
مسلط به نرم افزار های آفیس بخصوص اکسل
دارای شخصیت تعاملی، تفکر سیستمی و با صبر و حوصله
محل کار: اصفهان
توافقی (متناسب با سوابق و توانایی ها)
تسهیلات انگیزشی
سرپرست منابع انسانی
جنسیت: آقا
نوع قرارداد: تمام وقت
سن: بین 30 تا 40 سال
مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت
سابقه کار: حداقل 5 سال در عناوین شغلی مرتبط و مشابه
دانش و مهارت های مورد نیاز:
آشنایی مطلوب با استانداردهای مدیریتی حوزه منابع انسانی مانند ISO10015، 34000 و مبانی مدل تعالی سازمانی EFQM
آشنایی مطلوب با طراحی و استقرار سیستم های مدیریت عملکرد و توسعه سرمایه های انسانی
آشنایی مطلوب با طراحی و استقرار سیستم های جامع مدیریت اطلاعات و دارای تفکر سیستمی
آشنایی مطلوب با شیوه های معمول تجزیه و تحلیل مشاغل و طراحی شناسنامه شغلی و ساختار سازمانی
آشنایی مطلوب با نظام مدیریت پیشنهادات
مسلط بر اصول و فنون مذاکره و شیوه های برقراری ارتباطات موثر
مسلط به نرم افزار های آفیس بخصوص اکسل
محل کار: اصفهان
توافقی (متناسب با سوابق و توانایی ها)
تسهیلات انگیزشی
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰