IBEX 35 با انتشار نوع Omicron در سراسر اتحادیه اروپا از ترس ویروس جدید پایین تر می رود

IBEX 35، Coronavirus، نوع Omicron، رشد جهانی – نکات گفتگو IBEX 35 با افت 1.78 درصدی بدترین ماه از مارس 2020 را به پایان رساند. نوع Omicron ترس از قرنطینه، محدودیت های سفر را دوباره برانگیخته است بنچمارک اسپانیایی پس از جلسه روز سه شنبه در سطح حمایت کلیدی قرار دارد شاخص IBEX 35 در

کد خبر : 136571
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
IBEX 35 با انتشار نوع Omicron در سراسر اتحادیه اروپا از ترس ویروس جدید پایین تر می رود


IBEX 35، Coronavirus، نوع Omicron، رشد جهانی – نکات گفتگو

  • IBEX 35 با افت 1.78 درصدی بدترین ماه از مارس 2020 را به پایان رساند.
  • نوع Omicron ترس از قرنطینه، محدودیت های سفر را دوباره برانگیخته است
  • بنچمارک اسپانیایی پس از جلسه روز سه شنبه در سطح حمایت کلیدی قرار دارد

شاخص IBEX 35 در روز سه‌شنبه با کاهش 1.78 درصدی، یک ماه غم انگیز را به پایان رساند، زیرا نگرانی‌ها در مورد نوع Omicron Covid همچنان در حال افزایش است. کاهش ماه نوامبر بزرگترین کاهش ماهانه از مارس 2020 است، زمانی که دارایی های ریسک در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا فروخته شد. افت 8 درصدی نوامبر همچنان کاهش بیش از 22 درصدی در مارس 2020 را کاهش می دهد. در حالی که واکسن ها به کاهش فشار بر دارایی های در معرض خطر کمک کرده اند، معیار سهام اسپانیایی همچنان عملکرد ضعیفی از همتایان قاره ای خود دارد.

نوسانات اخیر در فضای FX، به ویژه لیر ترکیه، ممکن است تا حدودی عملکرد ضعیف اخیر سهام اسپانیایی را توضیح دهد. BBVA، یک بانک بزرگ اسپانیایی، به دنبال فرصت‌های رشد جذاب‌تر، به بازارهای پرریسک‌تر گسترش یافته است. با نزدیک شدن تورم به 20 درصد، بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT) نرخ بهره را 300 واحد پایه کاهش داده است BBVA به کانون سیاست پولی تبدیل شده است. علیرغم اینکه دارایی های داخلی برای سرمایه گذاران خارجی مانند BBVA و Santander در حال حاضر بسیار ارزان به نظر می رسد، عدم اطمینان در ترکیه ممکن است بر مؤسسات علاقه مند و سرمایه گذاری شده IBEX تأثیر بگذارد.

در حالی که هنوز روزهای اولیه نبرد با نوع Omicron است، احتمال افزایش قابلیت انتقال تهدیدی جدی برای اقتصاد اسپانیا به شمار می رود. با توجه به مواردی که قبلاً در اسپانیا شناسایی شده است، فقط زمان زیادی است که نوع آن در سایر نقاط گسترش یابد. ظهور Omicron در زمانی اتفاق می افتد که فعالان بازار مشغول بررسی تنگناهای زنجیره تامین و تورم افسارگسیخته بودند. Omicron در این مرحله ممکن است به عدم اطمینان کوتاه مدت بیافزاید، که در چند جلسه اخیر در عملکرد قیمت منعکس شده است.

نمودار روزانه شاخص IBEX 35

نمودار ایجاد شده با TradingView

با توجه به اینکه ساختار بنیادی با ظهور نوع Omicron تحت فشار قرار گرفته است، Ibex 35 به سطح پشتیبانی کلیدی در 8250 سقوط کرده است. شاخص به طور قابل توجهی در این سطح در طی عقب نشینی جولای به پایین ترین سطح خود رسید. در صورت حفظ این سطح، فعالان بازار ممکن است به دنبال قیمت برای جستجوی شکاف عظیمی باشند که در طول سقوط روز جمعه ایجاد شد. شکست 8250 می تواند آزمایش 0.618 فیبوناچی اصلاحی را در 8171، با هوای پاک زیر آن به 8000 نشان دهد.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر برای ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.