شارژرهای خودروهای الکتریکی به شهرستان دافرین می آیند

30 نوامبر 2021 Orangeville، Ontario Natural Resources Canada کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی را در انتاریو و سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند. جاناتان ویلکینسون،

کد خبر : 136397
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شارژرهای خودروهای الکتریکی به شهرستان دافرین می آیند


30 نوامبر 2021 Orangeville، Ontario Natural Resources Canada

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی را در انتاریو و سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز از سرمایه گذاری بیش از 289000 دلاری در شهرستان دافرین برای نصب 44 شارژر وسیله نقلیه الکتریکی (EV) برای ناوگان خودرو و ساکنان آن به عنوان بخشی از سفر به آینده ای خالص خبر داد.

شهرستان همچنین بیش از 338,000 دلار سرمایه گذاری کرد که هزینه کل پروژه را به بیش از 627,000 دلار رساند. شارژرها تا پایان سال 2022 در دسترس خواهند بود.

این شارژرها که از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه بدون آلایندگی منابع طبیعی کانادا تأمین می شود، زیرساخت های خودروهای برقی انتاریو را افزایش می دهند و در عین حال از برنامه اقدام تغییر آب و هوای شرکتی منطقه حمایت می کنند که نشان می دهد ناوگان وسایل نقلیه آن تقریباً 40 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای آن را تشکیل می دهد.

از سال 2015، کانادا بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری تاریخی برای مقرون به صرفه تر کردن خودروهای الکتریکی و زیرساخت شارژ قابل دسترس تر انجام داده است. دولت فدرال همچنین مشوق هایی تا سقف 5000 دلار برای کمک به کانادایی ها برای خرید خودروهای برقی و کسر مالیات کامل برای کسب و کارهایی که آنها را خریداری می کنند ارائه می دهد. این سرمایه گذاری ها به ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرهای سریع و شبکه های شارژ و همچنین شبکه های محلی سازی شده در جوامعی که کانادایی ها در آن زندگی، کار و بازی می کنند کمک کرده است. این سرمایه‌گذاری‌ها همچنین از هدف اجباری کانادا برای فروش خودروهای سبک با آلایندگی 100 درصد تا سال 2035 حمایت می‌کند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.