دلار استرالیا سطح کلیدی را تهدید می کند زیرا APAC Traders Eye Omicron News

دلار استرالیا، AUD/USD، نوع Omicron، موجودی های تجاری Q3 – نکات صحبت نوع در حال ظهور کووید احتمالاً بر احساسات در معاملات APAC تأثیر می گذارد استرالیا موجودی های تجاری سه ماهه سوم، سود شرکت را گزارش خواهد کرد AUD/USD پس از چهار باخت هفتگی با پایین ترین سطح ماه اوت معاشقه می کند پیش

کد خبر : 135659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
دلار استرالیا سطح کلیدی را تهدید می کند زیرا APAC Traders Eye Omicron News


دلار استرالیا، AUD/USD، نوع Omicron، موجودی های تجاری Q3 – نکات صحبت

  • نوع در حال ظهور کووید احتمالاً بر احساسات در معاملات APAC تأثیر می گذارد
  • استرالیا موجودی های تجاری سه ماهه سوم، سود شرکت را گزارش خواهد کرد
  • AUD/USD پس از چهار باخت هفتگی با پایین ترین سطح ماه اوت معاشقه می کند

پیش بینی روز دوشنبه آسیا و اقیانوسیه

دلار استرالیا حساس به ریسک هفته سختی را در برابر دلار آمریکا پیش رو دارد زیرا رهبران جهانی به دنبال کشف نوع جدید کووید به نام “Omicron” سفر خود را با آفریقای جنوبی قطع می کنند. سویه جدید به شدت جهش یافته ویروس باعث شد سهام ایالات متحده در جلسه روز جمعه وال استریت سقوط کند و میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) 2.53 درصد در قرمز بسته شد.

بازارهای سهام آسیایی در هفته ای که سازمان بهداشت جهانی (WHO) سویه جدید را به عنوان “نوعی نگرانی”، بالاترین سطح مورد استفاده برای تهدیدهای نوظهور کووید، برچسب گذاری کرد، بسته بودند. شاخص‌های سهام در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه احتمالاً در نگرانی‌های جدید امروز قیمت خواهند داشت، که می‌تواند سهام را عمیقاً قرمز کند. در حالی که دانشمندان برای ارزیابی تهدید بالقوه سویه جدید رقابت می کنند، سرمایه گذاران مراقب هر گونه به روز رسانی سازمان بهداشت جهانی خواهند بود.

استرالیا امروز صبح موجودی تجاری سه ماهه سوم همراه با سود ناخالص شرکت را گزارش خواهد کرد. تحلیلگران انتظار دارند که داده ها به ترتیب 0.0 و 3.0 درصد از سیم ها عبور کنند. این کاهش در هر دو مجموعه داده در مقایسه با سه ماهه دوم خواهد بود و احتمالاً قرنطینه در نیو ساوت ولز و ویکتوریا مسئول این ضعف است. نرخ واکسیناسیون استرالیا برای افراد بالای 16 سال نزدیک به 90 درصد است، که ممکن است دور دیگری از قرنطینه را بعید جلوه دهد.

خرده‌فروشی ژاپن امروز صبح با 0.9% در ماه اکتبر افزایش یافت که نسبت به -0.5% اصلاح شده در سپتامبر اما کمتر از 1.1% مورد انتظار تحلیلگران بود. بعداً امروز، اندونزی فروش موتور سیکلت در ماه اکتبر را گزارش می دهد و فیلیپین شاهد عبور از شاخص قیمت خرده فروشی در ماه سپتامبر خواهد بود. سنگاپور همچنین قرار است داده های قیمت صادرات و واردات ماه گذشته را منتشر کند.

پیش بینی فنی AUD/USD

AUD/USD پس از افت بزرگ 1.62 درصدی هفته گذشته، در برابر پایین ترین سطح ماه اوت (0.7106) صعود کرد. این چهارمین کاهش هفتگی متوالی برای جفت ارز بود. شکستن به زیر 0.7106 باعث می شود که قیمت ها در سطوحی معامله شوند که از نوامبر 2020 مشاهده نشده است. یک متقاطع نزولی اخیر بین میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه (SMA) چشم انداز نزولی را برای اقدامات کوتاه مدت نشان می دهد.

اسیلاتورهای RSI و MACD نیز به شدت پایین‌تر را دنبال می‌کنند. اگر گاوها بتوانند از سطح دفاع کنند و قیمت ها دوباره به حالت اول بازگردند، پایین ترین سطح سپتامبر به عنوان مقاومت بالقوه وارد عمل خواهد شد. یک شکست بالاتر از آن سطح روانشناختی 0.72 را دوباره به کانون توجه می کند.

نمودار 8 ساعته AUD/USD

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwaterدر توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.