بازدهی بیشترین کاهش را در یک هفته، S&P 500 Futures بیش از حد در بحبوحه خلق و خوی ریسک کاهش یافت

بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده عقب نشینی روز چهارشنبه را از اوج ماهانه افزایش می دهد. S&P 500 Futures، سهام آسیا و اقیانوسیه نیز کاهش یافته است. مشکلات ویروسی در میان ترس از نوع جدیدی که سریعتر گسترش می یابد و در مقابل واکسن مقاومت می کند، تشدید می شود. نگرانی‌های فدرال رزرو

کد خبر : 134376
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۵۷
بازدهی بیشترین کاهش را در یک هفته، S&P 500 Futures بیش از حد در بحبوحه خلق و خوی ریسک کاهش یافت


  • بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده عقب نشینی روز چهارشنبه را از اوج ماهانه افزایش می دهد.
  • S&P 500 Futures، سهام آسیا و اقیانوسیه نیز کاهش یافته است.
  • مشکلات ویروسی در میان ترس از نوع جدیدی که سریعتر گسترش می یابد و در مقابل واکسن مقاومت می کند، تشدید می شود.
  • نگرانی‌های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، سرفصل‌های چین و به‌روزرسانی‌های کووید ممکن است معامله‌گران را در یک روز معاملاتی کوتاه تا پایان هفته سرگرم کند.

با مشاهده معاملات کند در تعطیلات روز شکرگزاری، احساسات بازار در اوایل روز جمعه کاهش یافت و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و معاملات آتی سهام را حداکثر کاهش داد.

با این حال، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده 5.5 واحد پایه (bps) کاهش یافت و به 1.589 درصد رسید که عقب نشینی روز چهارشنبه از اوج ماهانه را افزایش داد. علاوه بر این ریسک گریزی، چاپ پایین S&P 500 Futures، -0.40٪ در روز، و همچنین سهام آسیا و اقیانوسیه است.

در حالی که افزایش قیمت فدرال رزرو به بالاترین سطح ماهانه محو می شود، به نظر می رسد بازدهی خزانه داری از آخرین سرفصل های COVID-19 که باعث هجوم بازار به سمت ریسک ایمنی می شود، ترسیده است. همچنین چالش‌برانگیز بازدهی می‌تواند فقدان دستورالعمل‌ها پس از داده‌های مختلط ایالات متحده و PMIهای نرم روز چهارشنبه باشد.

لهستان، آلمان و فرانسه برای دفاع از نگرانی‌های «عدم قرنطینه ملی» تلاش می‌کنند، در حالی که صحبت‌های مربوط به یک نوع ویروس سریع‌تر گسترش می‌یابد به حال و هوای خطر می‌افزاید. این خبر همچنین منتشر می شود که نسخه اخیراً کشف شده ویروس کرونا با نام رسمی B.1.1.529 به آفریقای جنوبی مرتبط است و در برابر واکسن ها مصون است.

به غیر از مشکلات ناشی از کووید-19 و ترس از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را در زمان نامناسبی افزایش دهد، کشمکش‌های چین و آمریکا نیز بر احساسات بازار در میان یک روز تقویمی سبک تأثیر می‌گذارد. پس از دیدار مجازی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و شی جین پینگ، همتای چینی اش، تنش آمریکا و چین به تدریج تشدید می شود. در حالی که ناتوانی چین در اجرای شروط فاز یک معامله باعث ترس اولیه از دور دیگری از کشمکش‌های آمریکا و چین شد، مسائل مربوط به ویتنام و تایوان اخیراً به آتش آتش افزوده است. ایالات متحده تایوان را به یکی از رویدادهای داخلی خود دعوت می کند و کشتی های جنگی خود را در آب آشفته اطراف این کشور آسیایی در حرکت نگه می دارد، که به نوبه خود به آشفتگی سیاسی با پکن اشاره دارد.

علاوه بر این، شرکت های چینی مانند Evergrande و Kaisa که در حال مبارزه هستند نیز ریسک پذیری را به چالش می کشند.

با نگاه به آینده، فقدان داده ها/رویدادهای اصلی می تواند معامله گران را وادار کند تا در میان ترس از ویروس، آخرین حالت خطر را گسترش دهند. همچنین عناوین مرتبط با روابط ایالات متحده و چین و اقدامات فدرال رزرو مهم هستند. شایان ذکر است که بازارهای ایالات متحده در اوایل روز جمعه بسته خواهند شد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.