چه سبک معاملاتی برای شخصیت شما مناسب است؟

– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021 سبک معامله اغلب با شخصیت معامله گر مرتبط است. انعکاس مهم است درونی بر شخصیت و سبک زندگی قبل از انتخاب الف استراتژی معاملاتی و ایجاد آ طرح معاملاتی. این به این دلیل است که استفاده از سبک معاملاتی بر خلاف شخصیت شما خواهد بود منجر

کد خبر : 134312
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
چه سبک معاملاتی برای شخصیت شما مناسب است؟


– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021

سبک معامله اغلب با شخصیت معامله گر مرتبط است. انعکاس مهم است درونی بر شخصیت و سبک زندگی قبل از انتخاب الف استراتژی معاملاتی و ایجاد آ طرح معاملاتی. این به این دلیل است که استفاده از سبک معاملاتی بر خلاف شخصیت شما خواهد بود منجر شدن مشکلاتی که در مسیر پایبندی به برنامه معاملاتی شما وجود دارد.هنگامی که یک معامله گر سبک معاملاتی را پیدا می کند که برای او مناسب تر است. این سبک به طور کلی طولانی مدت دوام می آورد. معامله‌گری که با سبک معاملاتی راحت نیست یا خانه‌ای به سبک معاملاتی خاصی پیدا نکرده است، اغلب رایج‌ترین روش‌ها را می‌سازد. اشتباهات معاملاتی.

سبک های معاملاتی برای افراد بسیار سازماندهی شده کوتاه مدت

استراتژی هایی که باید در نظر گرفت:

  • تجارت نوسانمعاملات نوسانی میان مدت در نظر گرفته می شوند زیرا پوزیشن ها معمولاً بین چند ساعت تا چند روز برگزار می شوند. سرمایه گذاری زمانی حداقل است که برای معامله گران در زمان کوتاه مناسب است. دستور باز و بسته شدن ممکن است مورد استفاده قرار گیرد که پس از رسیدن به سطوح قیمت مشخصی به طور خودکار فعال می شود.
  • تجارت خودکار روش دیگر برای معامله گران در زمان کوتاه، یا تجارت در اوقات فراغت خود، تجارت خودکار است. معامله گران صرفاً معیارهای ورود و خروج خود را همراه با اندازه معامله تعیین می کنند و به بازار اجازه می دهند بقیه کارها را انجام دهد.

سبک تجارت برای افراد محتاط با زمان تحقیق

استراتژی هایی که باید در نظر گرفت:

  • معاملات موقعیتاین برای معامله گرانی مناسب است که به دنبال حفظ موقعیت برای یک دوره طولانی (ماه ها / سال ها) هستند، که اغلب تصمیمات را بر اساس عوامل بنیادی بلندمدت می گیرند. برای مقاومت در برابر هرگونه نوسانات احتمالی در طول عمر معامله، به سرمایه زیادی نیاز است برای اجتناب از الف فراخوان حاشیه. افراد محتاط همچنین تمایل به معامله در اندازه های کوچکتر دارند، از توقف ها استفاده می کنند و از بازارهای بسیار نوسان اجتناب می کنند.

سبک معاملاتی برای افراد قاطع که نتایج فوری را ترجیح می دهند

استراتژی هایی که باید در نظر گرفت:

  • پوست سر تجارتیک معامله گر پوست سر به نظر می رسد یک معامله را در عرض چند دقیقه باز و بسته کند. اغلب مصرفمزیت حرکات کوچک قیمت معمولا با بالا قدرت نفوذ. سود و زیان به دلیل ماهیت سریع این استراتژی معاملاتی به سرعت تحقق می یابد. معامله گران قاطع که اغلب به دنبال نتایج فوری هستند تجارت اخبار با تدوین نظری در مورد چگونگی واکنش بازار و برنامه ریزی بر اساس آن.

سازگاری با سبک معاملاتی شما

ثبات در سبک معاملاتی منجر به ثبات در نتایج خواهد شد. تغییر سبک در زمانی که معاملات مطلوب نیستند یک اشتباه رایج در معامله گران تازه کار است. قضاوت نباید پس از معاملات محدود انجام شود، زیرا هر معامله ای موفق نیست. اگر استراتژی معاملاتی با مدیریت ریسک مناسب درست باشد، پایبندی به آن باید نتایج مطلوب را ارائه دهد.

پیدا کردن شخصیت و سبک تجاری خود: خلاصه

معامله گران با شخصیت ها و سبک های زندگی مختلف همگی می توانند در بازار فارکس شرکت کنند. این که آیا یک معامله گر با رویکرد نوسان یا موقعیت معاملاتی بلندمدت دستی راحت است، یا رویکرد معاملات روزانه کوتاه مدت یا اسکالپینگ یا حتی یک رویکرد معاملاتی خودکار دستی. تجارت برای همه چیزی دارد!

با آزمون DailyFX DNA FX کشف کنید که چه نوع معامله گر هستید!

با نکات تجاری ما به یک معامله گر بهتر تبدیل شوید

  • دانستن نحوه کنترل احساسات در حین معامله می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. کشف اهمیت احساسات در معاملات.
  • مهم است که اهداف تجاری برای رسیدن به آن کار کنید. درباره نحوه تعیین این اهداف در ما بیشتر بیاموزید تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر سری وبینار
  • تیم تحقیقاتی ما بیش از 30 میلیون معامله زنده را برای کشف آن تجزیه و تحلیل کرد ویژگی های معامله گران موفق. این ویژگی ها را در استراتژی خود بگنجانید تا در بازار برتری پیدا کنید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.