نتایج موفقیت آمیز برای کانادا در نشست کمیسیون بین المللی حفاظت از ماهی تن اقیانوس اطلس

25 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – کانادا از نتایج به دست آمده در نشست کمیسیون بین المللی حفاظت از ماهی تن اقیانوس اطلس (ICCAT) که در 23 نوامبر به پایان رسید، خرسند است. کانادا با موضعی وارد مذاکره شد که بر اساس بهترین علم موجود بود و هدف آن بود. برای حفظ و احیای ذخایر

کد خبر : 134219
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
نتایج موفقیت آمیز برای کانادا در نشست کمیسیون بین المللی حفاظت از ماهی تن اقیانوس اطلس


25 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – کانادا از نتایج به دست آمده در نشست کمیسیون بین المللی حفاظت از ماهی تن اقیانوس اطلس (ICCAT) که در 23 نوامبر به پایان رسید، خرسند است. کانادا با موضعی وارد مذاکره شد که بر اساس بهترین علم موجود بود و هدف آن بود. برای حفظ و احیای ذخایر ماهی و اکوسیستم هایی که آنها به آنها وابسته هستند. در نتیجه مذاکرات موفقیت آمیز، کانادا و سایر کشورهای عضو موقعیت بهتری برای تنظیم ماهیگیری، حفاظت و باززایی تعدادی از گونه های ماهی تن، ماهی تن و کوسه دارند.

به طور خاص، اعضا با اقدامات مهمی برای کاهش میزان مرگ و میر و بازگرداندن جمعیت کوسه ماکو باله کوتاه اقیانوس اطلس شمالی موافقت کردند. اقدامات اتخاذ شده تضمین می کند که برداشت کنندگان مجاز به نگهداری کوسه های صید شده در ارتباط با شیلات ICCAT در سال 2022 نیستند و از سال 2023، برداشت کنندگان فقط مجاز به نگهداری این کوسه ها در شرایط سخت خواهند بود. کانادا از سال 2020 نگهداری کوسه های ماکو باله کوتاه را در ماهیگیری داخلی خود ممنوع کرده است. این توافق گام مهمی در تضمین همکاری بین المللی در حفاظت و بازسازی این گونه است.

اعضای ICCAT همچنین در مورد اقدامات مدیریتی برای ماهی تن آبی اقیانوس اطلس غربی بحث کردند. علیرغم برخی دیدگاه ها که خواستار تخصیص صید به میزان قابل توجهی هستند، کانادا با موفقیت تنها از افزایش متوسط ​​در کل صید مجاز حمایت کرد، همانطور که توسط علم پشتیبانی می شود. این افزایش متوسط ​​از صید بی رویه جلوگیری می کند و باعث رشد مداوم ذخایر می شود.

دولت کانادا، همراه با شرکای داخلی و بین المللی، همچنان به ارائه یک رویکرد قوی و مبتنی بر علم برای مدیریت شیلات خود ادامه می دهد، بنابراین ما می توانیم به بازسازی، رشد و حفظ جمعیت ماهی های کانادایی و جهانی برای نسل های آینده ادامه دهیم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.