پیام وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت: روز جهانی منع خشونت علیه زنان (25 نوامبر 2021) و 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت (25 نوامبر تا 10 دسامبر 2021)

بیانیه لطفاً با پوشیدن رنگ نارنجی و با اشتراک‌گذاری پیام پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت #orangetheworld #16days و #spreadtheword به من در افزایش آگاهی بپیوندید. هر روز، مردم در کانادا به دلیل جنسیت، بیان جنسیت، هویت جنسی یا جنسیت درک شده خشونت را تجربه می کنند. خشونت علیه زنان و دختران یکی از

کد خبر : 134191
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
پیام وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت: روز جهانی منع خشونت علیه زنان (25 نوامبر 2021) و 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت (25 نوامبر تا 10 دسامبر 2021)


بیانیه

هر روز، مردم در کانادا به دلیل جنسیت، بیان جنسیت، هویت جنسی یا جنسیت درک شده خشونت را تجربه می کنند. خشونت علیه زنان و دختران یکی از گسترده ترین، مداوم و ویرانگرترین نقض حقوق بشر در دنیای امروز ماست. در سرتاسر جهان، از هر سه زن، یک زن در طول زندگی خود آزار جسمی یا جنسی را تجربه می کند. در مواقع بحران، اعداد افزایش می‌یابد، همانطور که در طول همه‌گیری COVID-19 و بحران‌های انسانی اخیر، درگیری‌ها و بلایای اقلیمی مشاهده شد.

در کانادا، از هر 10 زن، 1 نفر گزارش کرده است که بسیار یا به شدت نگران احتمال خشونت در خانه است. در کانادا، 79 درصد از خشونت های گزارش شده توسط پلیس علیه زنان است.

25 نوامبر روز جهانی محو خشونت علیه زنان است. همچنین آغاز 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت است که در 10 دسامبر، روز جهانی حقوق بشر به پایان می رسد. ما همچنین 14 زن جوان را که در 6 دسامبر 1989 در پلی تکنیک مونترال با به رسمیت شناختن روز ملی یادبود و اقدام علیه خشونت علیه زنان به قتل رسیدند، عزاداری می کنیم و به یاد می آوریم.

خشونت مبتنی بر جنسیت تأثیرات فوری و طولانی مدت بر سلامت جسمی و روانی بازماندگان و پیامدهای ماندگاری برای خانواده ها، جوامع و جامعه به طور کلی دارد.

بودجه 2021 مبلغ 601.3 میلیون دلار را طی پنج سال برای پیشبرد برنامه اقدام ملی جدید برای پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت اعلام کرد. به عنوان بخشی از این تعهد، آژانس سلامت عمومی کانادا 50 میلیون دلار در طول پنج سال برای حمایت از ارائه و آزمایش برنامه‌هایی برای پیشگیری و رسیدگی به خشونت خانوادگی و جنسیتی، و بهبود نتایج بهداشتی برای بازماندگان سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این شامل انواع برنامه های مبتنی بر جامعه برای ایجاد روابط سالم و مهارت های فرزندپروری مثبت و کمک به سلامت جسمی و روانی بازماندگان است. آژانس بهداشت عمومی کانادا همچنین از آموزش و منابع برای ایجاد ظرفیت متخصصان بهداشت و ارائه دهندگان خدمات برای پاسخگویی ایمن و مؤثر به بازماندگان خشونت خانوادگی و جنسیتی حمایت می کند.

در 3 ژوئن 2021، با حلقه ملی خانواده ها و بازماندگان، شرکای بومی، استان ها و مناطق، ما راه اندازی شدیم. طرح اقدام ملی 2021، زنان، دختران و 2SLGBTQQIA+ افراد بومی گمشده و کشته شده: پایان دادن به خشونت علیه زنان بومی، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+. اجرای این طرح، از جمله مسیر فدرال، مبتنی بر کاری است که ما طی شش سال گذشته برای پایان دادن به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ انجام داده‌ایم.

COVID-19 چالش های بی سابقه ای را برای کسانی که خشونت مبتنی بر جنسیت را تجربه می کنند ایجاد کرده است. در حالی که ما به مسیریابی در همه گیری در حال تکامل و همه گیری موازی چالش های سلامت روان ادامه می دهیم، به اقدام جمعی نیاز است. با همکاری یکدیگر می توانیم به تقویت روابط مثبت، ایجاد خانواده های سالم، تغییر نگرش و ترویج برابری جنسیتی کمک کنیم.

لطفاً با من در افزایش آگاهی برای پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت با پوشیدن رنگ نارنجی و با به اشتراک گذاشتن پیام #orangetheworld #16days و #spreadtheword به من بپیوندید.

کارولین بنت محترم، PC، MP
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

لینک های مربوطه

خشونت خانوادگی را متوقف کنید

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.