کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی رسما افتتاح شد

24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو –کانادا یکی از مقاصد برتر در جهان است و میلیون ها نفر از سراسر جهان امیدوارند هر ساله برای اقامت، بازدید یا کار به اینجا بیایند. برای پیمایش در سیستم مهاجرت، بسیاری از افراد برای کمک به مشاوران یا سایر خدمات مراجعه می کنند. در حالی که تقریباً همه

کد خبر : 133789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی رسما افتتاح شد


24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو –کانادا یکی از مقاصد برتر در جهان است و میلیون ها نفر از سراسر جهان امیدوارند هر ساله برای اقامت، بازدید یا کار به اینجا بیایند. برای پیمایش در سیستم مهاجرت، بسیاری از افراد برای کمک به مشاوران یا سایر خدمات مراجعه می کنند. در حالی که تقریباً همه صادقانه عمل می کنند، بازیگران بی وجدان می توانند از سیستم سوء استفاده کنند و از مردم سوء استفاده کنند. به همین دلیل است که دولت کانادا مقررات مشاوران مهاجرت را تقویت می کند تا از کسانی که می خواهند به اینجا بیایند محافظت کند.

روز گذشته، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، افتتاح رسمی کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی را جشن گرفتند. کالج اکنون تنظیم کننده رسمی مشاوران مهاجرت و شهروندی در سراسر کشور است. همه مشاوران پولی باید از کالج مجوز کار با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا داشته باشند.

کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی را تحت قانون کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی تنظیم می کند. قدرت و ابزار جدیدی برای بررسی تخلفات حرفه ای و انضباط مشاوران دارد. کالج همچنین می تواند از مردم در برابر مشاوران بدون مجوز محافظت کند

  • ورود به محل یک مشاور برای جمع آوری اطلاعات برای تحقیق
  • شهود اجباری برای حضور و شهادت در کمیته انضباطی آن
  • درخواست دستورات دادگاه برای رسیدگی به بازیگران بدون مجوز که بدون مجوز مشاوره مهاجرت یا شهروندی ارائه می کنند

استانداردهای جدید و بالاتری نیز برای مشاوران معرفی شده است. در آینده، تکمیل برنامه جدید دیپلم فارغ التحصیل مبتنی بر شایستگی تنها راه برای مشاوران مشتاق، که قبلاً باید دارای مدرک لیسانس باشند، برای ورود به این حرفه خواهد بود. دارندگان مجوز کالج همچنین باید الزامات توسعه حرفه ای مستمر سالانه و ارزیابی عمل سالانه را تکمیل کنند.

کالج جدید بخش مهمی از تلاش های دولت برای مبارزه با تقلب در سیستم مهاجرت کانادا است. این بر اساس اقدامات قابل توجهی در چند سال گذشته است، از جمله سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری برای مبارزه با تقلب و ابزارهای آموزشی جدید برای کمک به متقاضیان برای شناسایی فعالیت های تقلبی. این کشور همچنین تعهدی را برای تقویت نظارت، حفظ یکپارچگی سیستم مهاجرتی کانادا و محافظت از همه کسانی که مایل به آمدن به اینجا هستند، انجام می دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.