Socialite Paris Hilton از سرمایه گذاری استراتژیک 20 میلیون دلاری در پروتکل NFT Origyn حمایت می کند – اخبار بیت کوین

پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) بنیاد Origyn روز سه شنبه اعلام کرد که تیم سرمایه گذاری استراتژیک 20 میلیون دلاری را از تعداد بی شماری از سرمایه گذاران دریافت کرده است. پاریس هیلتون، وارث هتل هیلتون، در کنار شرکت هایی مانند Polychain Capital و Table Management در دور تامین مالی شرکت کرد. بنیاد Origyn

کد خبر : 133679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
Socialite Paris Hilton از سرمایه گذاری استراتژیک 20 میلیون دلاری در پروتکل NFT Origyn حمایت می کند – اخبار بیت کوین


پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) بنیاد Origyn روز سه شنبه اعلام کرد که تیم سرمایه گذاری استراتژیک 20 میلیون دلاری را از تعداد بی شماری از سرمایه گذاران دریافت کرده است. پاریس هیلتون، وارث هتل هیلتون، در کنار شرکت هایی مانند Polychain Capital و Table Management در دور تامین مالی شرکت کرد.

بنیاد Origyn 20 میلیون دلار تضمین می کند

بازارهای NFT و پلتفرم‌های وب در سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری‌های زیادی بوده‌اند، زیرا سرمایه‌گذاران خطرپذیر و شرکت‌های تامین مالی سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در 23 نوامبر، پروژه غیرانتفاعی NFT Origyn در سوئیس فاش کرد که 20 میلیون دلار از سرمایه گذاران استراتژیک تضمین کرده است. بر اساس این اعلامیه، پس از تامین مالی بنیاد Origyn ارزشی در حدود 300 میلیون دلار دارد.

دور تأمین مالی خصوصی توسط مدیریت جدول Bill Ackman، Polychain Capital، Coinko، Vectr Ventures، Carter Reum، Div Turakhia و GD10 Ventures تأمین مالی شد. علاوه بر این، شخصیت اجتماعی و کارآفرین محبوب، پاریس هیلتون، نیز به دور بودجه پیوست. Origyn می‌گوید که این تامین مالی به تیم کمک می‌کند تا محصولات عمودی را برای بازاریابی در بخش‌های هنر، کلکسیون، رسانه‌های دیجیتال و بخش‌های لوکس راه‌اندازی کند.

Origyn از پروتکل کامپیوتر اینترنتی Dfinity استفاده می کند و این پروژه توسط شرکای موسس و اعضای شورا، Gian Bochsler، Vincent Perriard و Mike Schwartz، و مدیر عامل آن Daniel Haudenschild هدایت می شود. علاوه بر این، افزایش سرمایه شرکای جدید صنعتی و تحقیق و توسعه را نیز تقویت خواهد کرد. این پروژه بخش های صنعتی مانند Origyn Art، Origyn Collectibles، Origyn Digital Media و Origyn Luxury را اجرا می کند.

Daniel Haudenschild، مدیرعامل Origyn Entreprise SA در بیانیه‌ای گفت: «ما بسیار خوش‌شانس و هیجان‌زده هستیم که نام‌های تأثیرگذار زیادی را در این دور تأمین مالی قرار می‌دهیم». Origyn در آنچه به این دنیا می آورد منحصر به فرد است. این نشانه‌ای از حمایت از چیزی است که Origyn در تلاش است به آن دست یابد – استفاده از فناوری برای حل هویت، اصالت و اثبات مالکیت. شرکای ما فرصتی را که ما برای باز کردن ارزش برای مالکان و سازندگان فراهم می‌کنیم، دیده‌اند.» مدیر اجرایی Origyn افزود.

پاریس هیلتون، حامی محترم Origyn، مدتی است که در حوزه ارزهای دیجیتال و دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) بوده است. در هفته اول آوریل، هیلتون گفت که در مورد آینده بیت کوین هیجان زده است و تایید کرد که مدت زیادی است که از رمزنگاری استفاده می کند. در پایان اکتبر، هیلتون تعدادی از NFT های خود را برای فروش در بازار جدید متاورس ساتبی فهرست کرد.

برچسب ها در این داستان

Bill Ackman، Carter Reum، Coinko، Digital Collectibles، رسانه های دیجیتال، Div Turakhia، GD10 Ventures، nft، صنعت NFT، NFTs، Token غیر قابل تعویض، کلکسیون Token غیر قابل تعویض، Origyn، Origyn Foundation، Origyn Foundation افزایش، Paris Hilton، PolyChain Capital، تامین مالی خصوصی، مدیریت جدول، Vectr Ventures

نظر شما در مورد تضمین 20 میلیون دلاری Origyn از سرمایه گذاران استراتژیک چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.