اظهارات افتتاحیه در جلسه عمومی برای بررسی درخواست Rogers Communications برای به دست آوردن خدمات کابلی و ماهواره ای Shaw Communications

توسط ایان اسکات رئیس کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا گاتینو، کبک 22 نوامبر 2021 (بررسی در مقابل تحویل) صبح بخیر و به این جلسه عمومی خوش آمدید. قبل از شروع، می‌خواهم اذعان کنم که زمین‌هایی که در آن جمع شده‌ایم بخشی از قلمرو سنتی Algonquin است که واگذار نشده است. من از مردم انیشنابگ

کد خبر : 132940
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
اظهارات افتتاحیه در جلسه عمومی برای بررسی درخواست Rogers Communications برای به دست آوردن خدمات کابلی و ماهواره ای Shaw Communications


توسط ایان اسکات

رئیس

کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا

گاتینو، کبک

22 نوامبر 2021

(بررسی در مقابل تحویل)

صبح بخیر و به این جلسه عمومی خوش آمدید.

قبل از شروع، می‌خواهم اذعان کنم که زمین‌هایی که در آن جمع شده‌ایم بخشی از قلمرو سنتی Algonquin است که واگذار نشده است. من از مردم انیشنابگ تشکر می کنم و به بزرگان آنها احترام می گذارم. من همچنین می‌دانم که بسیاری از شرکت‌کنندگانی که به طور مجازی به جلسه استماع می‌پیوندند، در مکان‌های مختلفی قرار دارند و بنابراین ممکن است در قلمرو سنتی بومی متفاوتی واقع شوند. من شما را تشویق می کنم که یک لحظه به این موضوع فکر کنید.

در طول این جلسه، ما درخواست Rogers Communications را برای به دست آوردن تمام سهام منتشر شده و موجودی Shaw Communications تنها با توجه به دارایی های پخش آن، که شامل موارد زیر است، بررسی خواهیم کرد:

  • مالکیت فعلی شاو در CPAC
  • خدمات تلویزیون کابلی در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا
  • سرویس ملی تلویزیون ماهواره ای، شاو دایرکت
  • خدمات توزیع رله ماهواره ای ملی، خدمات پخش شاو و
  • Shaw Pay-Per-View.

این معامله پیشنهادی دامنه قابل توجهی دارد و بر کانادایی‌ها، تولیدکنندگان، پخش‌کنندگان و صنعت به‌عنوان یک کل تأثیر می‌گذارد. بیش از دو میلیون کانادایی مشترک خدمات تلویزیون کابلی و ماهواره ای Shaw هستند. بسیاری از کانادایی ها از طریق کانال های اجتماعی شاو با جوامع خود در ارتباط هستند. پخش‌کننده‌ها و تولیدکنندگان به کمک مالی شاو برای ایجاد اخبار محلی، برنامه‌های اجتماعی و تولیدات مستقل متکی هستند.

مانند همه معاملات مالکیت، ما شایستگی برنامه را تحت چارچوب نظارتی موجود در نظر می گیریم و این مسئولیت متقاضی است که نشان دهد یک معامله به نفع عمومی است. در این مورد، راجرز بار اثبات را به دوش می‌کشد.

همانطور که قبلاً ذکر کردم، این برنامه، و به طور گسترده، این جلسه، به شدت با بخش پخش تراکنش کلی اعلام شده توسط راجرز و شاو سروکار دارد.

ما درک می کنیم که این معامله شامل سایر خطوط تجاری شاو، از جمله خدمات تلفن، بی سیم و اینترنت نیز می شود. با این حال، ما در این جلسه هیچ گونه موضوع مرتبط با مخابرات را بررسی نخواهیم کرد زیرا شرکت ها این کار را انجام نمی دهند نیاز به تایید قبلی از کمیسیون این عناصر توسط دفتر رقابت و نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بنابراین، من از مداخله‌گران می‌خواهم که روی موضوعات مورد توجه برنامه پیش روی ما تمرکز کنند.

کمیسیون مزایای نامشهودی را که می‌تواند از این معامله حاصل شود، و همچنین منافع ملموس را در قالب کمک‌های مالی که به سیستم پخش می‌شود، در نظر می‌گیرد.

از آنجایی که این معامله بر ساختار مالکیت و حاکمیت CPAC تأثیر می‌گذارد، این فرصت به آن داده شده است تا به طور مستقل به سؤالات مربوط به این مسائل و عملیات آن پاسخ دهد.

در نهایت، من می خواهم به همه طرفین اطمینان دهم که درخواست بر اساس شایستگی خود ارزیابی خواهد شد. مانند همیشه، کمیسیون تصمیم خود را بر اساس شواهد موجود در سوابق عمومی و ارائه به عنوان بخشی از این جلسه استماع خواهد کرد.

روش

قبل از شروع، اجازه دهید همکارانم را معرفی کنم. پانل شامل:

  • کلر اندرسون، کمیسر نماینده بریتیش کلمبیا و یوکان
  • نیرمالا نایدو، کمیسر نماینده آلبرتا و مناطق شمال غربی
  • مونیک لافونتین، کمیسر نماینده منطقه انتاریو
  • الن دزموند، کمیسر نماینده منطقه آتلانتیک و نوناووت
  • و من، ایان اسکات، رئیس.

کارمندان کمیسیون که به ما کمک می کنند عبارتند از:

  • Cédrick Lelièvre و Julie St-Pierre، مدیران شنوایی
  • کریستینا ماهوکس و متیو ولش، مشاور حقوقی، و
  • جید روی، منشی شنوایی.

من اکنون می خواهم از خانم روی دعوت کنم تا روشی را که ما دنبال خواهیم کرد توضیح دهند.

خانم منشی…

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.