وزیر جولی با مارسلو ابرارد وزیر امور خارجه مکزیک دیدار کرد

16 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز برای اولین بار با مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک دیدار کرد. وزیر جولی بر اهمیت روابط کانادا و مکزیک چه در دو طرف و چه در آمریکای شمالی تاکید کرد. او همچنین تعهد خود را به تعمیق روابط

کد خبر : 130525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۰۳
وزیر جولی با مارسلو ابرارد وزیر امور خارجه مکزیک دیدار کرد


16 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز برای اولین بار با مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک دیدار کرد.

وزیر جولی بر اهمیت روابط کانادا و مکزیک چه در دو طرف و چه در آمریکای شمالی تاکید کرد. او همچنین تعهد خود را به تعمیق روابط دوجانبه دو کشور با توجه به رقابت‌پذیری آمریکای شمالی، مسائل جهانی و منطقه‌ای، به ویژه علل ریشه‌ای مهاجرت و همچنین تعهدات متقابل، از جمله سیاست خارجی فمینیستی و آشتی با مردم بومی، اعلام کرد.

آنها در مورد چگونگی همکاری کانادا و مکزیک در پرداختن به اولویت های منطقه ای، از جمله وضعیت نیکاراگوئه، بدتر شدن وضعیت هائیتی و همچنین ونزوئلا، با اشاره به میزبانی مکزیک از مذاکرات، بحث کردند. وزیر جولی همچنین علاقه مند به داشتن یک رویکرد هماهنگ در مورد چالش های جهانی زمان ما مانند تغییرات آب و هوا و حفاظت از دموکراسی است.

وزیر جولی چالش های پیش روی سرمایه گذاران کانادایی در بخش معدن و انرژی را مطرح کرد. آنها در مورد نگرانی های کانادا در مورد تغییرات پیشنهادی مکزیک در بخش انرژی و تأثیر منفی احتمالی آنها بر سرمایه گذاری های کانادایی در مکزیک، زنجیره های تامین آمریکای شمالی و تلاش های تغییر آب و هوا صحبت کردند. وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه کانادا امیدوار است برای حل این مشکل با مکزیک همکاری کند، بر لزوم اطمینان بخشی به سرمایه گذاران کانادایی فعال در مکزیک تاکید کرد. وزیر جولی همچنین بر فرصتی برای دو کشور برای همکاری بیشتر در جهت بازسازی بهتر، ارائه یک حکومت شفاف تر و اخلاقی تر برای رسیدگی به نابرابری ها در سراسر جهان، گذار به اقتصاد سبز و حمایت از انعطاف پذیری زنجیره تامین تاکید کرد.

در نهایت، وزیر جولی از فرصت‌های آینده برای کانادا و مکزیک برای پیشبرد شراکت مهم خود در اولویت‌های مشترک در قاره آمریکا، از جمله از طریق اجلاس سران این هفته آمریکای شمالی، در هفدهمین نشست هفته آینده مشارکت کانادا و مکزیک و در نهمین نشست استقبال کرد. اجلاس سران قاره آمریکا در سال 2022.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.