استخدام 5 عنوان شغلی با بیمه در شرکت نیپاک در تهران

استخدام 5 عنوان شغلی با بیمه در شرکت نیپاک در تهران انتشار در دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ محتوا گذار سی و هفت امروز نشان شده نشان کردن استخدام نیپاک شرکت نیپاک با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش تجهیزات لاپاروسکوپی و لوازم الکتروسرجری در چند سال اخیر به جرگه تولیدکنندگاه تجهیزات

کد خبر : 129833
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
استخدام 5 عنوان شغلی با بیمه در شرکت نیپاک در تهران



استخدام 5 عنوان شغلی با بیمه در شرکت نیپاک در تهران



امروز

نشان شده
نشان کردن

استخدام نیپاک

شرکت نیپاک با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش تجهیزات لاپاروسکوپی و لوازم الکتروسرجری در چند سال اخیر به جرگه تولیدکنندگاه تجهیزات پزشکی هم پیوسته است، در راستای توسعه منابع انسانی خود در استان تهران از افراد با انگیزه و خلاق دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ویزیت مراکز درمانی به صورت مرتبط و منظم
  • شناسایی مشتریان و رقبا
  • تبادل بازخور بین مشتریان و شرکت
  • پیگیری وصول مطالبات ناشی از فروش
  • توانایی ارائه گزارش های دوره ای
  • دارای مهارت های اصول و فنون مذاکره
  • دارای مهارت و فنون فروش
  • همکاری با سایر اعضا تیم جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار
  • حداقل دو سال سابقه کار در تجهیزات پزشکی

شرایط همکاری:

  • سن: 22 تا 35 سال
  • محدوده شرکت: شهرآرا
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:00 و پنجشنبه تا 12:30
  • مدت قرارداد آزمایشی: یکماه
  • امکان سفر به شهرستانها
  • همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
  • حقوق و پورسانت سر وقت
  • بیمه تامین اجتماعی و درمانی تکمیلی
  • ارائه وام بدون بهره به کارکنان
کارشناس منابع انسانی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
  • مدیریت و سرپرستی کلیه امور مرتبط با واحد منابع انسانی شامل جذب و استخدام کارکنان، آموزش و توانمندسازی، ارزیابی عملکرد کارکنان، کارگزینی، حقوق و دستمزد و مزایای رفاهی و انگیزشی

پیش‌نیازها:

  • طراحی و اجرای فرآیند های مربوط به جذب و استخدام.
  • راه اندازی و اجرای فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی آموزشی.
  • شناسایی نیازهای کارکنان و برنامه ریزی جهت افزایش انگیزه
  • ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی جهت ارتقای آن
  • بهینه سازی روابط بین پرسنلی
  • تسلط کامل با قوانین کار و امور اجتماعی
  • تسلط کامل بر امور حقوقی و قرارداد های پرسنلی
  • آگاهی کامل به شیوه های جبران خدمت
  • تهیه شناسنامه هر شغل و شرح آن و به روز نگاه داشتن آنها
  • تشکیل پرونده و بروزرسانی اطلاعات پرسنلی کارکنان
  • طراحی و اجرای فرآیند های مربوط به دانش سازمانی
  • تسلط به میکروسافت آفیس
  • دارای حداقل 4 سال سابقه کار در منابع انسانی
  • مسئولیت پذیری
  • دقت و توجه به جزییات
  • روحیه کار تیمی
  • مهارت ارتباطی بالا
  • پیگیر و متعهد
  • بلوغ رفتاری
  • رازداری
  • همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
  • حقوق سر وقت
  • بیمه تامین اجتماعی و درمانی تکمیلی
  • ارائه وام بدون بهره به کارکنان
کارمند اداری
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • وظیفه اصلی: انجام امور اداری بخش فروش

پیش نیاز:

  • آشنایی با نرم افزار حسابداری جهت صدور انواع فاکتورهای فروش، مرجوع از فروش، خرید و مرجوع از خرید
  • مسلط به انجام امور اداری، مکاتبات اداری، بایگانی، جلسات و صورت جلسات
  • مسلط به آداب معاشرت سازمانی و نحوه برخورد با مراجعین و همکاران
  • مهارت در کار با نرم افزار های آفیس
  • آشنایی متوسط با زبان انگلیسی
  • دارای اخلاق حرفه ای (تعهد کاری، نظم و برنامه ریزی)
  • دستیاری اجرایی و پیگیری امور شخصی مدیریت
  • روحیه کار تیمی بالا
  • حداقل دو سال سابقه
  • آشنایی به نرم افزار WordPress و توانایی بروزرسانی وبسایت شرکت اولویت محسوب می شود.

شرایط همکاری:

  • محدوده شرکت: شهرآرا
  • سن: 22 تا 30
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:00 و پنجشنبه تا 12:30
  • مدت قرارداد آزمایشی: یکماه
  • همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
  • حقوق سر وقت
  • بیمه تامین اجتماعی و درمانی تکمیلی
  • ارائه وام بدون بهره به کارکنان
کارشناس تحقیق و توسعه (R&D)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • کارشناس توسعه محصول
  • وظیفه اصلی: فعالیت به صورت خاص روی پروژه‌هایی که منجر به تولید محصول جدید در شرکت می‌شود. بررسی اطلاعات فنی دریافتی از مدیر تحقیق و توسعه برای پروژه، مهندسی معکوس قطعات یا مواد مورد نظر، بررسی آخرین تکنولوژی مورد استفاده در شرکتهای پیشرو، تهیه قطعات و مواد مورد نیاز جهت تولید نمونه، تست نمونه محصول، اخذ تایید از نظر فنی و مطابقت با استانداردهای تخصصی و در نهایت همراهی با بخش تحقیق و توسعه، در تولید محصول نهایی، از مهمترین وظایف این کارشناس خواهد بود.

پیش نیاز:

  • توانایی بالا در تحقیق و یافتن فنآوری بکار رفته در تجهیزات پزشکی پیشرو
  • دارای انگیزه، خلاقیت و توانایی توسعه محصولات جدید و نوآوری محصولات موجود در تجهیزات پزشکی
  • توانایی کار تیمی و برخورداری روحیه اشتراک گذاری دانش
  • مهارت در مهندسی معکوس و تهیه مواد و قطعات مورد نیاز از منابع داخلی و خارجی
  • آگاهی اولیه در زمینه انواع تجهیزات پزشکی به ویژه الکتروسرجری و جراحی درون بین
  • مهارت در بررسی کیفیت محصولات مشابه در بازار
  • دانش کافی در زمینه الکترونیک و مکانیک
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • نظارت بر پیشرفت پروژه و گزارش دهی به مدیران ارشد
  • همکاری با کنترل کیفیت جهت حصول اطمینان در تولید محصول مناسب
  • دارای تعهد سازمانی، مسئولیت پذیری
  • حداقل دو سال سابقه کار در واحد تحقیق و توسعه (آشنایی با سیستم های پردازش تصویر اولویت محسوب می شود)

شرایط همکاری:

  • سن: 24 تا 35 سال
  • محدوده شرکت: شهرآرا
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:00 و پنجشنبه تا 12:30
  • مدت قرارداد آزمایشی: یکماه
  • همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
  • حقوق سر وقت
  • بیمه تامین اجتماعی و درمانی تکمیلی
  • ارائه وام بدون بهره به کارکنان
کارشناس پشتیبانی فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • وظیفه اصلی: پشتیبانی از تیم فروش برای تسهیل روند فروش و افزایش فروش است.

پیشنیاز:

  • توانایی تجزیه و تحلیل بازار
  • مسلط به فرایندهای تحقیقات بازار و میدانی
  • جایگاه یابی محصولات شرکت در بازار و مقایسه با رقبا
  • کمک به تدوین استراتژی های فروش با توجه به جایگاه محصول
  • تدوین، برنامه ریزی و مستند سازی برنامه های جامع واحد فروش برای تحقق اهداف تعیین شده
  • نظارت برای فروش و کمک به برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف فروش
  • شناسایی و رفع مشکلات واحد فروش با هماهنگی مدیر فروش
  • انجام کلیه پی گیری های مورد نیاز برای اقدامات اصلاحی و پیش گیرانه در واحدهای فروش
  • برنامه ریزی برای جذب، آموزش و نگهداری نمایندگان فروش
  • انجام موارد مربوط به شرکت در نمایشگاه و گردهمایی ها
  • بررسی مداوم بانک اطلاعاتی مشتریان و اخذ گزارشات و تحلیل های مختلف از مشتریان
  • تجزیه و تحلیل فرصتهای فروش
  • برنامه ریزی و اجرای روشهای تبلیغات و چاشنی های فروش
  • پشتیبانی و مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ
  • فراهم کردن محتوای سفارشی مورد نیاز برای محصول یا برند برای چاپ یا انتشار کاتالوگ و بروشور
  • تسلط کامل بر اکسل و ورد در حد گزارش سازی
  • تسلط نسبی به نرم افزار های طراحی فتوشاپ یا کرل …
  • حداقل دو سال سابقه کار در بازاریابی

شرایط همکاری:

  • سن: 24 تا 30
  • محدوده شرکت: شهرآرا
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:00 و پنجشنبه تا 12:30
  • مدت قرارداد آزمایشی: یکماه
  • همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
  • حقوق سر وقت
  • بیمه تامین اجتماعی و درمانی تکمیلی
  • ارائه وام بدون بهره به کارکنان

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.


ارسال رزومه

ارسال رزومه

نیپاک
نمایش آگهی های استخدامی


#استخدام #عنوان #شغلی #با #بیمه #در #شرکت #نیپاک #در #تهران

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.