EUR/USD ممکن است در هفته پیش رو بیشتر سقوط کند، احتمال 1.14

پیش بینی اساسی یورو: نزولی سقوط شدید روز چهارشنبه گذشته یورو/دلار آمریکا به زیر 1.15 به پایین‌ترین سطح خود در 16 ماه گذشته به دلیل اخباری بود که نشان می‌داد تورم ایالات متحده به بالاترین سطح خود در 30 سال اخیر رسیده است نه هر گونه تحول جدید در منطقه یورو. با این وجود، مجدداً

کد خبر : 129179
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
EUR/USD ممکن است در هفته پیش رو بیشتر سقوط کند، احتمال 1.14


پیش بینی اساسی یورو: نزولی

  • سقوط شدید روز چهارشنبه گذشته یورو/دلار آمریکا به زیر 1.15 به پایین‌ترین سطح خود در 16 ماه گذشته به دلیل اخباری بود که نشان می‌داد تورم ایالات متحده به بالاترین سطح خود در 30 سال اخیر رسیده است نه هر گونه تحول جدید در منطقه یورو.
  • با این وجود، مجدداً تأکید کرد که بانک مرکزی اروپا تا چه حد از فدرال رزرو در سخت‌تر کردن سیاست‌های پولی عقب خواهد بود و این احتمالاً باعث سقوط بیشتر یورو/دلار آمریکا در کوتاه‌مدت و بلندمدت خواهد شد.

قیمت یورو به سمت 1.14 حرکت می کند. احتمالا پایین تر

یورو همچنان از این تصور رنج می برد که بانک مرکزی اروپا تا زمانی که برخی دیگر از بانک های مرکزی بزرگ، از جمله فدرال رزرو ایالات متحده و بانک انگلستان، سیاست های پولی خود را تشدید نخواهد کرد. اگرچه بازارها مدت‌ها پیش این قیمت را تعیین کردند، سقوط شدید چهارشنبه گذشته یورو/دلار آمریکا پس از مجموعه‌ای تکان‌دهنده از داده‌های تورم ایالات متحده نشان می‌دهد که کاهش این جفت ارز به پایان رسیده است.

نشست 16 دسامبر شورای حاکمیت سیاستگذاری بانک مرکزی اروپا همچنان کلیدی است زیرا تا آن زمان اعضای شورا پیش بینی های اصلاح شده برای اقتصاد منطقه یورو را دریافت کرده اند. حتی اگر تورم در اکتبر به بالاترین میزان در 13 سال گذشته یعنی 4.1 درصد رسید – بیش از دو برابر هدف 2 درصدی بانک مرکزی اروپا در میان مدت – سؤال اصلی این خواهد بود که آیا اعضای شورا همچنان انتظار خواهند داشت که در ماه‌های آینده کاهش یابد.

خبر بد برای گاوهای یورو این است که آنها به احتمال زیاد همچنان به این باور ادامه می‌دهند، و این احتمالاً نه تنها به معنای سقوط کوتاه‌مدت یورو/دلار آمریکا به زیر 1.14 است، بلکه به معنای ضعف بلندمدت نیز خواهد بود.

نمودار قیمت EUR/USD، بازه زمانی روزانه (8 ژوئن 2020 – 11 نوامبر 2021)

پیش بینی یورو: EUR/USD ممکن است در هفته آینده سقوط بیشتری کند، احتمال 1.14

منبع: IG (برای دیدن تصویر بزرگتر می توانید روی آن کلیک کنید)

این یک جدول زمانی ممکن است: در مارس سال آینده، بانک مرکزی اروپا به برنامه خرید اضطراری همه‌گیر یا PEPP پایان می‌دهد و تمام برنامه‌های خرید اوراق قرضه ممکن است تا پاییز پایان یابد. با این حال، به گفته کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، افزایش نرخ بهره در سال آینده “بسیار بعید” است.

بنابراین حتی اگر برنامه اصلی خرید دارایی یا APP برای چندین ماه پس از PEPP ادامه یابد، بانک مرکزی اروپا همچنان در کاهش خرید دارایی و افزایش نرخ بهره از فدرال رزرو عقب خواهد ماند. مطمئناً، تا زمان رونمایی از برنامه‌های کاهش QE بانک مرکزی اروپا در 16 دسامبر به طور قطعی نمی‌دانیم، اما تا زمانی که انتظار دارد فشارهای قیمتی در سال آینده کاهش یابد، عملکرد ضعیف یورو ادامه خواهد داشت.

هفته پیش رو: GDP و CPI منطقه یورو

با عطف به هفته پیش رو، اطلاعات کمی در منطقه یورو وجود دارد. ارقام تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم روز سه‌شنبه تخمین دوم است، و اعداد تورم اکتبر در چهارشنبه، داده‌های نهایی هستند که تنها در صورتی جالب خواهند بود که نرخ سال/سال از 4.1 درصدی که در ابتدا گزارش شده بود فاصله داشته باشد.

دوست دارید درباره EUR/USD بیشتر بدانید و چرا باید آن را معامله کنید؟ این مقاله را اینجا بررسی کنید

— نوشته شده توسط مارتین اسکس، تحلیلگر

هر موقع خواستی با من تماس بگیر در توییتر @MartinSEssex





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.