آیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟ معرفی شاخص فناوری Hang Seng

تنش آمریکا و چینس Spur a هنگ کنگ IPO Wave؟ معرفیng شاخص فناوری Hang Seng شاخص فناوری Hang Seng (HSTECH) – دوبله شده“نزدک هنگ کنگتوسط ناظران بازار – نشان می دهد رشد سریع “اقتصاد جدید” چین. متشکل از زیاد تکنولوژی معروف شرکت ها، مانند تنسنت و علی بابا. HANG چیست SENG TECH INDEX – یک

کد خبر : 128347
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
آیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟  معرفی شاخص فناوری Hang Seng


تنش آمریکا و چینس Spur a هنگ کنگ IPO Wave؟ معرفیng شاخص فناوری Hang Seng

شاخص فناوری Hang Seng (HSTECH) – دوبله شدهنزدک هنگ کنگتوسط ناظران بازار – نشان می دهد رشد سریع “اقتصاد جدید” چین. متشکل از زیاد تکنولوژی معروف شرکت ها، مانند تنسنت و علی بابا.

HANG چیست SENG TECH INDEX – یک مقدمه

شاخص فناوری Hang Seng که در 27 ژوئیه 2020 راه اندازی شد (HSTECH) ساخته شده استبالا از را 30 بزرگترین سهام فناوری فهرست شده در هنگ کنگ. آی تی نشان دهنده رشد سریع “اقتصاد جدید” چین و سوار بر باد دم یک رو به رشد در بحبوحه تنش های تجاری ایالات متحده و چین، تعداد IPO ها و فهرست های ثانویه در هنگ کنگ. قوانین سخت‌گیرانه‌تر فهرست‌بندی که توسط تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده در سال‌های 2020-2021 تحمیل شد، شرکت‌های فناوری چینی را بر آن داشت تا هنگ‌کنگ را به‌عنوان مکان جایگزین برای افزایش سرمایه در نظر بگیرند.

HSTECH به عنوان یک عمل می کند بازار زنگ می زند و یک شکاف ساختاری را پر می کند در میان شاخص های موجود برای ارائه تصویر جامع تری از بخش فناوری در حال ظهور چین.

شرکت هایی مانند Tencent، Alibaba و Meituanتغییر شکل داده اند خدمات چین-اقتصاد جدید جهت گیری، سرعت بخشیدن به دور شدن از زیرساخت های قدیمی و مدل رشد صادرات محور. شرکت های HSTECH نرخ رشد بسیار سریع تری را در مقایسه با آن ثبت کرده اند چین تولید ناخالص داخلی در چهار سال گذشته (نمودار زیر).

HSTECH آرشب جیرشد در مقابل تولید ناخالص داخلی چین جیردیف

منبع: بلومبرگ، DailyFX

HANG SENG TECH INDEX VS. HANG SENG INDEX

شاخص فناوری Hang Seng (HSTECH) یک شناور آزاد است، شاخص وزنی ارزش بازار اعمال می شود آn 8% وزن دهی سقف بر روی اجزای تشکیل دهنده فردی و هر سه ماه یکبار بررسی و متعادل می شود.

HSTECH یک معیار فناوری سنگین است که شرکت های فناوری اطلاعات بیش از 70 درصد وزن آن را تشکیل می دهند. شرکت های در حال رشد تمایل بیشتری دارند عملکرد مالی مضرب، مانند نسبت PE، و بازده سود سهام پایین تر. این به این دلیل است که اکثر آنها سود خود را در توسعه مجدد فناوری و به دست آوردن سهم بازار سرمایه گذاری می کنند. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد HSTECH را از شاخص Hang Seng (HSI) متمایز می‌کند که پرکاربردترین معیار برای هنگ کنگ است. موجودی بازار. در کلید تفاوت ها در زیر نشان داده شده است.

آیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟  معرفی شاخص فناوری Hang Sengآیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟  معرفی شاخص فناوری Hang Sengآیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟  معرفی شاخص فناوری Hang Seng

منبع: hsi.com.hk (از ژوئن 2021)

مؤلفه های برتر و کاری که آنها انجام می دهند

تیعمل 10 اجزای تشکیل دهنده در HSTECH به شرح زیر فهرست شده است.دبلیومی توان مقایسه کرد آنها با10 شرکت برتر در را NASDAQ 100، پرطرفدارترین فناوری معیار در جهان.

10 سهام برتر در HSTECH و NASDAQ 100

آیا تنش‌های آمریکا و چین به موج عرضه اولیه سهام هنگ کنگ دامن می‌زند؟  معرفی شاخص فناوری Hang Seng

منبع: بلومبرگ، DailyFX

این است شایان ذکر است که 8 شرکت از 10 شرکت برتر HSTECH در به اصطلاح “اقتصاد پلت فرم” درگیر هستند. این بدان معناست که هدف آنها برقراری ارتباط بین مصرف کنندگان، کارآفرینان و مردم از طریق پلتفرم های دیجیتال است. این خدمات عبارتند از خدمات تحویل غذا (Meituan)، تجارت الکترونیک (Alibaba و JD.COM)، پرداخت های دیجیتال (Alipay، TenPay)، ویدیوهای کوتاه (Kuaishou)، ارتباطات (WeChat) و مراقبت های بهداشتی (JD Health و Ali Health). دو مورد باقیمانده – Sunny Optical و SMIC – به ترتیب در حال ساخت با فناوری پیشرفته مربوط به دستگاه های تلفن هوشمند و نیمه هادی ها هستند.

در مقابل، فقط 3 از 10 نفر برتر نزدک 100 شرکت هابر روی پلتفرم ها متمرکز هستند – آمازون، فیس بوک و الفبا. بنابراین، نزدک 100 متنوع‌تر است و طیف وسیع‌تری را در بر می‌گیرد زیربخش هایی مانند توسعه نرم افزار (Adobe، مایکروسافت)، وسایل نقلیه الکتریکی (تسلا) و نیمه هادی ها (ASML).

عملکرد سهام، چشم انداز بخش و ریسک نظارتی

اکثریت از HSTECHشرکت ها سهام رشد هستند که تمایل به جلب سرمایه گذارانی کهاولویت بندی کنید سود سرمایه بر فراز سود سهام بازده. عملکرد آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله پس‌زمینه اقتصادی کلان، مدل‌های مختلف کسب‌وکار شرکت‌ها، و محیط نظارتی که با آن مواجه هستند.

بیشتر HSTECH جزء شرکت ها ساکن در سرزمین اصلی چین، با رونق تجارت الکترونیک، پرداخت های دیجیتال، تحویل غذا و خدمات رسانه های جریانی پشتیبانی می شود.اگرچه دارندانجام داد خوب در یک دهه گذشته یا بیشتر، تشدید نظارت نظارتی اخیر از سوی پکن ممکن است بر چشم انداز آینده سایه افکند..

برای مثال، علی بابا در آوریل 2021 در بحبوحه اقدامات گسترده پکن 2.8 میلیارد دلار جریمه شد. ضدانحصار کمپین، قرار دادن ریسک نظارتی در کانون توجه. سیاست گذاران نیز سیاست حداقل دستمزد کارگران را ارائه کرد که ممکن است چشم انداز رشد را کاهش دهدتحویل غذارهبر خدمات میوان. با در نظر گرفتن این موضوع، فعالان بازارمشتاق نظارت any آینده نظارتیتغییر می کند.

خواندن بیشتر

اگر تازه وارد هستید را بازار سهام هنگ کنگ، شما می توانید آغازگر ما را در معیار محلی Hang Sent Index (HSI) بخوانیدبرای تقویت شما دانش.

شاخص فناوری Hang Seng به عنوان “Nasdaq of Hong Kong” شناخته می شود، بنابراین شما می توانید همچنین بخوانید ساعتوای به تیراد را نزدک 100 برای گرفتن شما درک کردن به سطح بعدی.

با مراجعه به راهنماهای ما درباره شاخص های عمده سهام جهانی بیشتر بدانید:

Last اما نه کمترین، دانلود کنید ما پیش بینی سهام آزاد برای درک بهتر روندهای آینده در بازار.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.