USD/CAD در حدود 1.2450 ثابت می ماند، زیرا گزارش های کار قوی ایالات متحده و کانادا نتوانسته است قیمت را به هم بزند.

USD/CAD در 1.2450 ثابت است زیرا گزارش مشاغل ایالات متحده و کانادا در ایجاد نوسان پایدار ناکام است. این زوج در هفته آینده با تقویم اقتصادی کانادایی بر روی حرکت قیمت نفت متمرکز خواهند بود. دلار کانادا به طور کلی نتوانسته است از انتشار گزارش قوی بازار کار کانادا در روز جمعه سود ببرد، دقیقاً

کد خبر : 126273
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
USD/CAD در حدود 1.2450 ثابت می ماند، زیرا گزارش های کار قوی ایالات متحده و کانادا نتوانسته است قیمت را به هم بزند.


  • USD/CAD در 1.2450 ثابت است زیرا گزارش مشاغل ایالات متحده و کانادا در ایجاد نوسان پایدار ناکام است.
  • این زوج در هفته آینده با تقویم اقتصادی کانادایی بر روی حرکت قیمت نفت متمرکز خواهند بود.

دلار کانادا به طور کلی نتوانسته است از انتشار گزارش قوی بازار کار کانادا در روز جمعه سود ببرد، دقیقاً مانند دلار آمریکا و USD/CAD که در روز حول و حوش 1.2450 در قلمروی خنثی قرار دارند. این جفت ارز در روزهای اخیر، همزمان با شرایط بی ثباتی که در بازارهای نفت خام مشاهده می شود، دستخوش افت قابل توجهی بوده است. همانطور که اوضاع پیش می‌رود، و اگرچه قیمت نفت خام به خوبی از پایین‌ترین حد هفتگی خود برخوردار است، WTI قرار است هفته را حدود 2.0 دلار یا کمی بیش از 2.0 درصد کاهش دهد.

انگیزه‌های نزولی ناشی از سود گرفتن، فروش فنی، افزایش ذخایر بزرگ ایالات متحده، نگرانی‌ها در مورد تقاضا در چین (جایی که شیوع کووید-19 جدید در حال شروع است)، و نگرانی‌ها مبنی بر اینکه ایالات متحده ممکن است نفت از ذخایر استراتژیک خود را آزاد کند، بیشتر از (به طور گسترده) انتظار می رود) تصمیم اوپک پلاس مبنی بر عدم افزایش تولید در ماه دسامبر به میزان بیش از 400 هزار بشکه در روز/ماه که در توافقنامه فعلی این کارتل تصریح شده است. با نگاهی به آینده، با خالی بودن تقویم اقتصادی کانادا در هفته آینده، نابسامانی در بازارهای نفت خام عامل اصلی این جفت ارز باقی خواهد ماند.

بازار کار قوی کانادا

بازار کار کانادا در حال فروپاشی است. اقتصاد در ماه اکتبر 31.2 هزار شغل اضافه کرد و در حالی که این مقدار کمی کمتر از پیش‌بینی اجماع بازار برای 50 هزار شغل بود، اما به طور کامل ناشی از افزایش اشتغال تمام وقت بود. علاوه بر این، بخش خصوصی 70 هزار شغل ایجاد کرد که تعداد پنج ماهه خود را به 618 هزار نفر رساند. اگر دوره بازگشایی اولیه پس از قرنطینه در سال 2020 تخفیف داده شود، این سریع‌ترین سرعتی است که اقتصاد کانادا مشاغل بخش خصوصی را به ثبت رسانده است. ساعات کار نیز 1.0% افزایش داشت که تغییر سالانه در ساعات کار به 7.3% افزایش یافت. نرخ بیکاری بیش از حد انتظار از 6.9 درصد در سپتامبر به 6.7 درصد کاهش یافت.

گزارش مشاغل قوی نویدبخش خوبی برای اقتصاد کانادا است و شروع قدرتمندی را برای سه ماهه چهارم نشان می دهد. بانک ملی کانادا (یک بانک محلی، نه بانک مرکزی) معتقد است که “جا برای ایجاد بازار کار بیشتر در ماه های آینده وجود دارد” و شاخص های تقاضای قوی برای نیروی کار، از جمله داده های CFIB که نشان می دهد 49٪ شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کمبود نیروی کار ماهر را به‌عنوان محدودکننده تولید گزارش می‌کنند، در حالی که 40 درصد کمبود نیروی کار غیرماهر را گزارش می‌کنند که هر دوی این معیارها در بالاترین حد خود از سال 2009 بوده است. 2022.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.