دلار پیش از آمار مشاغل ایالات متحده افزایش یافته است. استرلینگ سقوط کرد توسط رویترز

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند و دلار آمریکا در این تصویر که در 6 ژانویه 2020 گرفته شده است دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته ایین ویترز لندن (رویترز) – دلار در روز جمعه پیش از انتشار گزارش مشاغل کلیدی در ایالات متحده و پس از آن که مجموعه ای از بانک های

کد خبر : 125419
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
دلار پیش از آمار مشاغل ایالات متحده افزایش یافته است.  استرلینگ سقوط کرد توسط رویترز



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند و دلار آمریکا در این تصویر که در 6 ژانویه 2020 گرفته شده است دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته ایین ویترز

لندن (رویترز) – دلار در روز جمعه پیش از انتشار گزارش مشاغل کلیدی در ایالات متحده و پس از آن که مجموعه ای از بانک های مرکزی این هفته در برابر تشدید سریع تر سیاست های پولی عقب نشینی کردند، دلار برای دومین هفته متوالی افزایش نسبت به سایر همتایان اصلی خود داشت.

سرمایه گذاران از نزدیک اطلاعات جدید بازار کار ایالات متحده را که اواخر روز جمعه منتشر می شود، مشاهده خواهند کرد، که می تواند زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تحت تاثیر قرار دهد.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش رقیب اندازه گیری می کند، طی دو هفته گذشته نزدیک به 1 درصد تقویت شده و روز جمعه با 0.1 درصد افزایش نسبت به آمار مشاغل در 94.452، افزایش یافته است.

پس از اینکه برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های مرکزی جهانی شرط‌بندی‌ها برای افزایش زودهنگام نرخ بهره را لغو کردند، سرمایه‌گذاران مجبور به تنظیم مجدد انتظارات سیاست پولی در این هفته شدند.

تصمیم بانک مرکزی انگلیس در روز پنجشنبه مبنی بر عدم افزایش نرخ‌های پایه، بزرگترین شوک برای بازارها بود و استرلینگ را تا 1.6 درصد در روز به بزرگترین سقوط یک روزه خود در بیش از 18 ماه گذشته رساند.

استرلینگ در روز جمعه 0.4 درصد دیگر سقوط کرد و به پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود یعنی 1.34390 دلار رسید.

در اوایل هفته، بانک مرکزی استرالیا نیز علیرغم فشار تورمی و نرخ‌های نگه‌داشته‌شده، به موضع منفی خود پایبند بود. این شاخص در مسیر سقوط هفتگی نزدیک به 2 درصد قرار دارد و آخرین بار با 0.3 درصد کاهش در روز به 0.73795 دلار رسید.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه از شرط بندی های بازار برای افزایش نرخ بهره در اکتبر آینده عقب نشینی کرد و گفت که احتمال وقوع چنین حرکتی در سال 2022 بسیار بعید است.

تحلیلگران MUFG در یادداشتی گفتند: کاهش انتظارات افزایش نرخ بهره در خارج از ایالات متحده به افزایش شاخص دلار به سمت بالاترین سطح ماه گذشته در 94.561 کمک کرده است.

همچنین در روزهای اخیر با شواهد بیشتری مبنی بر اینکه فعالیت ایالات متحده دوباره در حال افزایش است، دلار آمریکا قوی تر شده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت که عجله ای برای افزایش هزینه های استقراض ندارد، حتی در شرایطی که کمیته بازار آزاد فدرال از کاهش ماهانه 15 میلیارد دلاری از 120 میلیارد دلار خرید ماهانه دارایی خود خبر داد.

فدرال رزرو بهبود بازار کار را به عنوان شرط افزایش نرخ بهره تعیین کرده است. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده که اواخر روز جمعه به‌دست می‌آیند، افزایش 450000 شغلی را در ماه اکتبر به دنبال افزایش 194000 نفری در ماه قبل نشان دهد.

استراتژیست‌های Westpac در یادداشت مشتری نوشتند: «FOMC یک «کاهش مخروطی» ارائه کرد، اما دلار همچنان در موقعیت بهتری نسبت به سایرین قرار دارد.

یورو پس از افت 0.5 درصدی یک شبه تغییر چندانی در 1.15420 دلار داشت، در حالی که دلار در برابر ین تقریباً ثابت بود و در 113.745 ین بود.

در بین ارزهای رمزپایه، بیت کوین حدود 62000 دلار بود که از زمانی که ماه گذشته به بالاترین حد خود به بالای 67000 دلار رسید، تا حد زیادی به سمتی معامله شد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نمی پذیرد. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.