دلار به بالا، خلاصه سرمایه گذار آخرین تصمیم سیاست فدرال رزرو توسط Investing.com

© رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و در برابر یورو و استرلینگ جایگاه خود را از دست داد، زیرا دارایی شروع به کاهش کرد اما نرخ بهره را ثابت نگه داشت. این ارز که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می‌کند، تا ساعت

کد خبر : 125117
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۴۹
دلار به بالا، خلاصه سرمایه گذار آخرین تصمیم سیاست فدرال رزرو توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و در برابر یورو و استرلینگ جایگاه خود را از دست داد، زیرا دارایی شروع به کاهش کرد اما نرخ بهره را ثابت نگه داشت.

این ارز که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می‌کند، تا ساعت 93.998 بعد از ظهر به وقت شرقی (X AM GMT) 0.15 درصد به X افزایش یافت.

این جفت با 0.20 درصد افزایش به 114.20 رسید.

این جفت با 0.12% افزایش به 0.7454 رسید در حالی که جفت با 0.06% کاهش به 0.7154 رسید.

این جفت با افت 0.19 درصدی به 6.3941 رسید و جفت با 0.18 درصد کاهش به 1.3659 رسید.

فدرال رزرو روز چهارشنبه تصمیم خود را صادر کرد، جایی که . با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو افزود که بانک مرکزی در مورد جدول زمانی افزایش نرخ بهره “صبور” خواهد بود.

پوند افزایش 0.51 درصدی روز چهارشنبه را پس از تصمیم فدرال رزرو افزایش داد و از پایین ترین سطح دو هفته ای سه شنبه 1.3603 دلار بهبود یافت. یورو تا 1.161 دلار افزایش یافت، همچنین در روز چهارشنبه پس از تصمیم برای افزایش 0.29 درصدی در آن روز افزایش یافت.

در حال حاضر تمرکز بر روی مدت زمانی است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را به تعویق می اندازد، با این نگرانی که تورم بالا ممکن است بیشتر از آنچه فدرال رزرو در ابتدا پیش بینی کرده بود ادامه یابد.

پاول تاکید کرد که این نشست فدرال رزرو بیشتر در مورد تسهیل کمی بود تا نرخ بهره، اما این آخرین جلسه ای خواهد بود که این استدلال در آن برگزار می شود. از اینجا به بعد، جلسات آینده فدرال رزرو تمرکز را به استراتژی نرخ بهره فدرال رزرو برمی گرداند. یانوس هندرسون، رئیس بخش چند دارایی، پل اوکانر به رویترز گفت.

این تصمیم سیاستی خود را بعداً در روز اعلام خواهد کرد که آخرین مورد از مجموعه تصمیمات سیاستی بانک مرکزی است.

BOE می تواند اولین بانک مرکزی کلیدی باشد که از زمان شروع همه گیری COVID-19 نرخ بهره را افزایش می دهد. با این حال، توافق کمتری در بین سرمایه گذاران در مورد تصمیم BOE وجود دارد.

در آسیا و اقیانوسیه، دلار استرالیا پس از ثابت نگه داشتن نرخ بهره در هنگام صدور تصمیم سیاستی خود، از کاهش 1.2 درصدی در روز سه شنبه، برخی از زیان های خود را کاهش داد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نمی پذیرد. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.