GBP/USD علیرغم افزایش احتمالی نرخ بهره در بریتانیا، نزولی است

قیمت پوند، اخبار و تحلیل: کمیته سیاست پولی بانک انگلستان تقریباً مطمئن است که نرخ بانکی بریتانیا را امروز از 0.10 درصد به 0.25 درصد افزایش خواهد داد. با این حال، این افزایش 15 واحدی در ثانیه به طور کامل توسط بازارها قیمت گذاری شده است و بنابراین پوند/دلار پوند در پاسخ به احتمال زیاد

کد خبر : 125007
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
GBP/USD علیرغم افزایش احتمالی نرخ بهره در بریتانیا، نزولی است


قیمت پوند، اخبار و تحلیل:

  • کمیته سیاست پولی بانک انگلستان تقریباً مطمئن است که نرخ بانکی بریتانیا را امروز از 0.10 درصد به 0.25 درصد افزایش خواهد داد.
  • با این حال، این افزایش 15 واحدی در ثانیه به طور کامل توسط بازارها قیمت گذاری شده است و بنابراین پوند/دلار پوند در پاسخ به احتمال زیاد ضعیف می شود تا تقویت.

ریسک به سمت نزول برای پوند/دلار آمریکا

GBP/USD در اطراف سطوح فعلی شکننده به نظر می رسد، با افزایش 15 واحدی نرخ پایه به 0.25٪ توسط کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس امروز هنوز کاملاً توسط بازارها قیمت گذاری شده است. این نشان می‌دهد که احتمال یک غافلگیری از سوی BoE بسیار محدود است، زیرا بازارها تا آگوست سال آینده نرخ بانکی بریتانیا را به 1.00 درصد افزایش داده‌اند.

همانطور که نوشتم اینجا سهشنبه، اقتصاددانان نیستند مانند مطمئن به عنوان بازارهایی که نرخ های بریتانیا افزایش خواهد یافت. در نظرسنجی‌های خبرگزاری رویترز و بلومبرگ، تحلیلگرانی که نظرشان را می‌پرسیدند، تقریباً به طور مساوی بین کسانی که انتظار افزایش نرخ را داشتند و کسانی که پیش‌بینی نمی‌کردند تغییری داشتند تقسیم شد. همچنین مشخص نیست که آیا رأی دهندگان در MPC در رأی خود به اتفاق آرا خواهند بود یا خیر، که بعید به نظر می رسد.

با این حال، تنها امید واقعی برای گاوهای GBP این است که بانک گزارش تورم خطر افزایش تورم را علیرغم تشدید سیاست پولی که در حال حاضر بازارها انتظار دارند، نشان می دهد.

نمودار قیمت GBP/USD، بازه زمانی یک ساعته (11 اکتبر تا 4 نوامبر 2021)

منبع: IG (برای دیدن تصویر بزرگتر می توانید روی آن کلیک کنید)

بانک انگلستان می تواند عقب نشینی کند

در مقابل، اگر بانک پیشنهاد کند که بازارها در قیمت‌گذاری بیش از حد تهاجمی شده‌اند، احتمالا پوند/دلار آمریکا را تضعیف می‌کند و البته، تصمیمی غیرمنتظره برای عدم تشدید نرخ‌ها امروز خواهد بود.

از منظر فنی، اولین سطوح نزولی که باید مراقب آن باشیم، پایین ترین سطح 1.3606 است که در روز سه شنبه لمس شد. با این حال، در صورت شکستن، حمایت اندکی در آستانه 1.3569 که در 12 اکتبر به دست آمده است، وجود نخواهد داشت. در جهت صعودی، مقاومت عددی دور در 1.37 و سپس 1.38 احتمالاً به سختی می رسد.

داده های احساسی مخلوط شده است

با توجه به شماره های موقعیت یابی مشتری IG، در حال حاضر سیگنال واضحی وجود ندارد. rداده‌های معامله‌گران خرد نشان می‌دهد که 54.68 درصد معامله‌گران دارای معاملات خالص هستند، با نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.21 به 1. تعداد معامله گران لانگ خالص 16.52 درصد کمتر از دیروز و 8.17 درصد بیشتر است. نسبت به. تا هفته گذشته، در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 6.44 درصد بیشتر از دیروز و 15.53 درصد کمتر از هفته گذشته است.

اینجا در DailyFX، ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت دارند، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است کاهش یابد.تعیین موقعیت نسبت به دیروز طول خالص کمتری دارد اما طول خالص بیشتری دارد نسبت به. تا هفته گذشته ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری GBP/USD می دهد.

— نوشته شده توسط مارتین اسکس، تحلیلگر

با من در توییتر @MartinSEssex تماس بگیرید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.