پس از اعلام کاهش کاهشی فدرال رزرو، دلار افزایش یافت. بانک انگلستان با Investing.com ملاقات می کند

© رویترز. توسط پیتر پرستار اینوستینگ دات کام – دلار در روز پنجشنبه بالاتر رفت و پس از آن که فدرال رزرو اعلام کرد پس از شروع کاهش برنامه خرید اوراق قرضه، عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد، از ضررهای جلسه قبل بازگشت. در ساعت 2:55 بامداد به وقت شرقی (0755 به وقت گرینویچ)،

کد خبر : 124981
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
پس از اعلام کاهش کاهشی فدرال رزرو، دلار افزایش یافت.  بانک انگلستان با Investing.com ملاقات می کند



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

اینوستینگ دات کام – دلار در روز پنجشنبه بالاتر رفت و پس از آن که فدرال رزرو اعلام کرد پس از شروع کاهش برنامه خرید اوراق قرضه، عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد، از ضررهای جلسه قبل بازگشت.

در ساعت 2:55 بامداد به وقت شرقی (0755 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2 درصد افزایش در 94.088 معامله شد و پس از سقوط نزدیک به 0.3 درصدی روز چهارشنبه، صعود کرد.

علاوه بر این، 0.3% کاهش یافت و به 1.1577 رسید و از رشد روز چهارشنبه چشم پوشی کرد، در حالی که 0.2% افزایش یافت و به 114.25 رسید، نه چندان دور از بالاترین سطح چند ساله 114.69 در ماه گذشته.

فدرال رزرو اواخر چهارشنبه اعلام کرد که همان طور که انتظار می رفت در ابتدا 120 میلیارد دلار خود را 15 میلیارد دلار کاهش می دهد، اما جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا گفت که بانک مرکزی ایالات متحده در تصمیم گیری درباره زمان افزایش نرخ بهره یک شبه خود از سطح نزدیک به صفر “صبور” خواهد بود.

با توجه به اینکه تورم در حال حاضر در بالاترین حد خود در 30 سال گذشته قرار دارد، دلار در روز چهارشنبه تضعیف شد. با این حال، از آن زمان به بعد دوباره بازگشت.

این واقعیت که دلار همچنان به معاملات نزدیک به بالاترین حد اخیر خود در برابر یورو و ین ادامه می‌دهد باید یادآور این باشد که: (الف) یورو و ین ارزهای تامین مالی بهتری نسبت به دلار به نظر می‌رسند و (ب) این که فدرال‌رزرو تفنگ شروع سیاست‌گذاری است. تحلیلگر ING در یادداشتی می‌گوید عادی‌سازی، در نهایت نقدینگی دلار کمتر، نرخ‌های بالاتر آمریکا و آنچه که باید دلار قوی‌تر باشد.

در جاهای دیگر، در حالی که معامله گران برای یک جلسه سیاست گذاری در اواخر جلسه قرار داشتند، 0.2% کاهش یافت و به 1.3657 رسید، از بالاترین سطح هفته خود یعنی 1.3698 که در اوایل پنجشنبه ثبت شد.

بازارها در حال افزایش نرخ از سوی بانک مرکزی بریتانیا به دلیل افزایش تورم هستند که اولین افزایش نرخ از سوی بانک‌های مرکزی بزرگ جهان از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 است. با این حال، این تصمیم احتمالاً یک تماس نزدیک است زیرا رشد اقتصادی در حال کاهش است.

وی افزود: “GBP در این هفته کمی اصلاح شده است و ما گمان می کنیم که اگر فرماندار بیلی حداقل 8 عضو از 9 عضو MPC را در رای دادن به افزایش 15 واحدی نرخ بهره همراه نداشته باشد، ممکن است کمی جلوتر برویم.” ING.

0.5% بالاتر در 3.9608 معامله شد و همچنین 0.1% در 4.5835 رسید، یک روز پس از آن که بانک مرکزی لهستان نرخ بهره اصلی خود را به میزان سه چهارم یک درصد افزایش داد، بیش از حد انتظار، برای مبارزه با تورم فزاینده.

پیش از نشست بانک ملی چک که انتظار می رود منجر به افزایش نرخ بهره دیگر شود، 0.3 درصد افزایش یافت و به 22.0000 رسید، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 25.4570 رسید.

بانک مرکزی برای مقابله با رشد سریع قیمت‌ها، افزایش 75 واحدی را در سپتامبر افزایش داد که بزرگترین افزایش آن از سال 1997 است، و انتظار می‌رود که چیزی مشابه را اواخر پنجشنبه ارائه دهد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.