USD/JPY با تشکیل پرچم گاو نر پیش از تصمیم گیری نرخ FOMC معامله می کند

نقاط صحبت ین ژاپن USD/JPY به تثبیت در شکل گیری پرچم گاو ادامه می دهد، زیرا بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ طولانی تر تحت فشار باقی می ماند، اما تصمیم فدرال رزرو احتمالا بر نرخ بهره تاثیر می گذارد زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی در مسیر کاهش حمایت پولی قرار دارد. .

کد خبر : 124726
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
USD/JPY با تشکیل پرچم گاو نر پیش از تصمیم گیری نرخ FOMC معامله می کند


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY به تثبیت در شکل گیری پرچم گاو ادامه می دهد، زیرا بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ طولانی تر تحت فشار باقی می ماند، اما تصمیم فدرال رزرو احتمالا بر نرخ بهره تاثیر می گذارد زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی در مسیر کاهش حمایت پولی قرار دارد. .

USD/JPY با تشکیل پرچم گاو نر پیش از تصمیم گیری نرخ FOMC معامله می کند

USD/JPY در محدوده باریکی معامله می شود زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) انتظار می رود نرخ بهره معیار را در پایین ترین حد خود نگه دارد و باید دید که آیا بانک مرکزی خرید اوراق بهادار خزانه داری و وام مسکن خود را کاهش خواهد داد یا خیر. اوراق بهادار (MBS) در میان انتظارات برای افزایش فعالیت اقتصادی.

طبق گزارش فدرال رزرو آتلانتا، «تیبرآورد مدل GDPNow برای رشد تولید ناخالص داخلی واقعی (نرخ سالانه تعدیل فصلی) در سه ماهه چهارم سال 2021، 8.2 درصد در اول نوامبر است. از 6.6 درصد در 29 اکتبر افزایش یافته استو پیش‌بینی افزایش قابل توجه نرخ رشد ممکن است رئیس را تشویق کند جروم پاول و شرکت برای کاهش حمایت های پولی به عنوان دقایقی از جلسه سپتامبر تأکید می‌کند که «بازار کار نسبت به جلسه قبلی کمیته همچنان بهبود یافته است.

در نتیجه، اگر فدرال رزرو شروع به کاهش حمایت پولی کند، USD/JPY ممکن است تلاش کند تا از شکل گیری پرچم گاوی خارج شود و نرخ ارز ممکن است در طول باقیمانده سال روند صعودی را به عنوان بانک ژاپن (BoJ) نشان دهد. به برنامه کاهش کمی و کیفی خود (QQE) با کنترل منحنی بازده (YCC) پایبند است.

به نوبه خود، عقب نشینی از اکتبر بالا (114.70) ممکن است اصلاحی در روند گسترده تر باشد از آنجایی که گمانه زنی ها برای تغییر رژیم بازدهی ایالات متحده را افزایش می دهد، اما کاهش بیشتر دلار/ین ممکن است به کاهش شیب در احساسات خرده فروشی ادامه دهد، مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

این گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 31.15 درصد معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 2.21 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 3.40 درصد و نسبت به هفته گذشته 15.16 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 3.87 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.58 درصد کاهش داشته است. افزایش سود خالص خرید و فروش به کاهش شیب در تمایل خرده‌فروشی کمک کرده است، زیرا 27.68 درصد معامله‌گران هفته گذشته دلار/JPY خالص بودند، در حالی که کاهش سود خالص کوتاه‌مدت زمانی رخ می‌دهد که نرخ ارز در محدوده باریکی معامله می‌شود.

با این اوصاف، مسیرهای انحرافی بین FOMC و BoJ ممکن است USD/JPY را در طول باقیمانده سال حفظ کند، اما تاخیر در استراتژی خروج فدرال رزرو ممکن است پیش از پرداخت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) باعث ایجاد باد مخالف برای دلار شود. برای اواخر این هفته گزارش دهید زیرا فعالان بازار شرط بندی را برای نرخ های بهره بالاتر فشار می دهند.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • چشم انداز گسترده تر USD/JPY همچنان سازنده باقی می ماند زیرا با SMA 200 روزه (109) به بالاترین حد سالانه در نیمه دوم سال 2021 معامله می شود.56) نشان دهنده پویایی مشابه است زیرا شیب مثبت اوایل سال جاری را حفظ کرده است.
  • این شاخص قدرت نسبی (RSI) پویایی مشابهی را نشان داد زیرا برای اولین بار از سه ماهه اول سال 2021 به منطقه خرید بیش از حد فشار وارد شد، اما سیگنال فروش کتاب درسی در ماه اکتبر به وقوع پیوست، زیرا نوسانگر از منطقه ای که بیش از حد خرید شده بود به زیر 70 سقوط کرد.
  • با این وجود، عقب نشینی از اوج اکتبر (114.70) ممکن است اصلاحی در روند گسترده تر باشد زیرا به نظر می رسد USD/JPY در چارچوب یک پرچم گاو نر معامله می شود، اما نیاز به استراحت/بستن بالاتر از همپوشانی فیبوناچی در حدود 113.80 (23.6% انبساط) تا 114.30 (23.6% اصلاحی) برای آوردن بالاترین قیمت نوامبر 2017 (114.74) روی رادار
  • منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 115.90 (100٪ گسترش) تا 116.10 (78/6٪ گسترش) و پس از همپوشانی در اطراف 117.60 (23.6٪ اصلاحی) تا 117.90 (23.6٪ اصلاح) قرار دارد.
  • با این حال، فقدان حرکت برای عقب راندن بالاتر از همپوشانی در اطراف 113.80 (23.6% گسترش) تا 114.30 (23.6% اصلاحی) ممکن است USD/JPY را به سمت عقب براند 112.40 (61.8٪ اصلاح) به 112.80 (38.2٪ گسترش) منطقهn، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 111.10 (61.8% گسترش) تا 111.60 (38.2% اصلاح).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.