در حالی که فدرال رزرو به سمت کاهش می رود، دلار نزدیک به قله ها حرکت می کند

© رویترز. عکس فایل: یکی از کارمندان بانک صرافی کره در 28 آوریل 2010 در دفتر مرکزی بانک در سئول، یک اسکناس صد دلاری را می شمارد. رویترز/جو یونگ هاک نوشته تامی ویلکس لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران منتظر بودند تا فدرال رزرو آمریکا شروع به کاهش محرک های دوران همه گیر

کد خبر : 124641
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
در حالی که فدرال رزرو به سمت کاهش می رود، دلار نزدیک به قله ها حرکت می کند



© رویترز. عکس فایل: یکی از کارمندان بانک صرافی کره در 28 آوریل 2010 در دفتر مرکزی بانک در سئول، یک اسکناس صد دلاری را می شمارد. رویترز/جو یونگ هاک

نوشته تامی ویلکس

لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران منتظر بودند تا فدرال رزرو آمریکا شروع به کاهش محرک های دوران همه گیر کند و ارزیابی جروم پاول، رئیس جرومی پاول، در مورد فشارهای تورمی، دلار نزدیک به اوج های اخیر در برابر یورو و ین در نوسان بود.

حرکت‌ها در آسیا و در آغاز روز معاملاتی اروپا در میانه هفته شلوغ بانک‌های مرکزی، با نشست بانک مرکزی انگلیس در روز پنجشنبه، اندک بود.

بانک مرکزی اروپا کریستینا لاگارد گفت که افزایش نرخ بهره در سال 2022 بسیار بعید است زیرا تورم بسیار پایین است و باعث کاهش بازده اوراق قرضه دولتی می شود. اما یورو به سختی تکان خورد.

در برابر یورو، دلار با اندکی کاهش به 1.1592 دلار رسید، نه چندان دور از پایین ترین سطح 1.1522 دلاری که در اکتبر و قوی ترین سطح دلار از ژوئیه 2020 به دست آمد.

قیمت 0.1% کاهش یافت و به 93.996 رسید، اما نزدیک به اوج خود در سال 2021 (94.563) که در ماه گذشته ثبت شده بود، باقی ماند.

دلار/ین با 113.8 معامله شد که نزدیک به بالاترین حد در چهار سال گذشته بود.

انتظار می رود فدرال رزرو در ساعت 18:00 GMT کاهش برنامه خرید دارایی 120 میلیارد دلاری در ماه خود را در بیانیه سیاست خود اعلام کند.

معامله گران پس از یک ماه حرکت لرزه ای بازار اوراق قرضه در انتظار افزایش در سال آینده، بر سرنخ هایی در مورد معنای افزایش نرخ ها متمرکز شده اند. [US/]

تحلیلگران درباره اینکه نشست و بیانیه فدرال رزرو برای دلار چه معنایی خواهد داشت، اختلاف نظر دارند، به ویژه پس از اینکه بانک مرکزی استرالیا در روز سه شنبه و ECB در روز چهارشنبه هر دو در برابر سیاست های سخت تر قیمت گذاری بازار عقب نشینی کردند.

استراتژیست‌های ING نوشتند: «مورد نزولی دلار امروز این است که به‌طور گسترده‌ای انتظار می‌رود کاهش یابد و یک فدرال رزرو ذاتاً که نگران برهم زدن بازار اوراق قرضه است، اظهارات خود را به‌طور اساسی تغییر نمی‌دهد».

با این حال، در برخی مواقع، فدرال رزرو باید اذعان کند که تورم بالا «عوامل گذرا» را تا حد زیادی منعکس نمی کند. نرخ‌های آمریکا و دلار می‌توانند افزایش پیدا کنند.”

RBA در روز سه‌شنبه هدف بازدهی کوتاه‌مدت خود را رها کرد و انتظارات خود را برای حفظ نرخ‌ها در پایین‌ترین حد خود تا سال 2024 کاهش داد، اگرچه کاهش یافت زیرا این بانک همچنین قیمت‌های تهاجمی را برای افزایش سال 2022 عقب انداخت.

ارزش دلار استرالیا در روز سه شنبه 1.2 درصد در برابر دلار کاهش یافت و در روز چهارشنبه به 0.744 دلار رسید که 0.2 درصد بیشتر از جلسه باز بود. دلار نیوزیلند نیز 1 درصد کاهش یافت، اما در روز چهارشنبه از داده های قوی نیروی کار حمایت شد و در 0.714 دلار، 0.4 درصد افزایش یافت. [AUD/]

بازارهای پول انتظارات بانک مرکزی انگلستان را برای افزایش 15 واحدی در روز پنجشنبه کاهش داده اند، اما همچنان انتظار دارند تا قبل از سال 2022 افزایش یابد.

پوند از پایین ترین سطح دو هفته ای خود بهبود یافت و با 0.2 درصد افزایش به 1.3645 دلار معامله شد.

یورو دوباره در برابر فرانک سوئیس سقوط کرد و آخرین بار با 0.3% کاهش به 1.055 فرانک رسید، نزدیک به پایین ترین سطح تقریباً 18 ماهه این هفته یعنی 1.0548.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نمی پذیرد. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.