کاهش دلار، سرمایه گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com هستند

© رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار در صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت، اما در یورو و ین به اوج سال نزدیک بود. سرمایه گذاران اکنون روی این موضوع متمرکز شده اند که آیا فدرال رزرو آمریکا سریعتر از همتایان اروپایی و ژاپنی خود کاهش دارایی های خود را آغاز خواهد کرد یا

کد خبر : 124476
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۳۷
کاهش دلار، سرمایه گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com هستند



© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار در صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت، اما در یورو و ین به اوج سال نزدیک بود. سرمایه گذاران اکنون روی این موضوع متمرکز شده اند که آیا فدرال رزرو آمریکا سریعتر از همتایان اروپایی و ژاپنی خود کاهش دارایی های خود را آغاز خواهد کرد یا خیر.

این ارز در ساعت 12:30 بامداد به وقت شرقی (4:30 به وقت گرینویچ) با 0.01 درصد کاهش به 94.070 رسید.

این جفت با 0.12 درصد کاهش به 113.81 رسید.

این جفت با 0.06% افزایش به 0.7432 رسید و جفت با 0.14% افزایش به 0.7119 رسید.

این جفت با 0.01 درصد کاهش به 6.3989 رسید. نشان داد که چین که در اوایل روز منتشر شد، برای اکتبر 53.8 بود که کمی بیشتر از 53.4 ثبت شده در ماه قبل بود. این جفت با 0.11 درصد افزایش به 1.3630 رسید.

تصمیم سیاست خود را بعداً در روز اعلام خواهد کرد و انتظار می‌رود که کاهش دارایی‌ها آغاز شود. با این حال، تمرکز بیشتر زمانی است که بانک مرکزی نرخ بهره را افزایش دهد.

“سیاست فدرال رزرو به گونه ای در چالش است که از سال های اولیه ولکر نمی توان به یاد آورد. تورم با اقتصادی که در 18 ماه گذشته خود را با نرخ های اسمی صفر و نرخ های واقعی منفی چشمگیر قیمت گذاری کرده است، در حال افزایش است.” بانک دویچه آلن راسکین، استراتژیست (DE:) به رویترز گفت.

اگرچه انتظارات برای پیاده‌روی سریع‌تر در سایر نقاط جهان در حال افزایش است، اما اگر سرمایه‌گذاران فکر کنند که برای مهار قیمت‌های فزاینده به بیش از چند افزایش نرخ بهره نیاز است، ممکن است خطراتی در پیش باشد.

راسکین می‌گوید: «اگر انعطاف‌پذیری مورد انتظار اقتصاد واقعی در برابر افزایش نرخ‌ها درست باشد، و تورم به طور مشابه سرسخت باشد، انتظارات بازار در مورد نرخ وجوه پایانه‌ای در نزدیک به 1.75 درصد تا پایان سال 2026 بسیار پایین به نظر می‌رسد.»

تصمیم خود را در روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد، در حالی که قیمت سوآپ نشان دهنده افزایش ملایم نرخ بهره است.

لوک ساداردز، استراتژیست Pepperstone به رویترز گفت: «من در این جلسه با 5-4 رای موافق به افزایش 15bps تمایل دارم.

با این حال، سقوط ارز می‌تواند منجر به ناامیدی یا عقب‌نشینی نسبتاً شدید در برابر انتظارات تورمی بازار شود. ساداردز می‌گوید: «از آنجایی که این اساساً به قیمت بستگی دارد، می‌توانم بگویم که اگر BOE تصمیم بگیرد که حفظ کند و شاهد قیمت‌گذاری مجدد در بازارهای پولی باشیم، خطر تضعیف پوند است.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نمی پذیرد. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.