آیا شما باید یک تحلیلگر پژوهشی شوید؟ مروری بر مسیرهای شغلی

به عنوان یک معامله گر فارکس، ممکن است یکی از دوستان یا خویشاوندان از شما بپرسد که یک تحلیلگر تحقیقاتی دقیقاً چه کاری انجام می دهد. آیا آنها فقط می نشینند و تمام روز تحقیق می کنند؟ آنها در فارکس به دنبال چه هستند؟ چرا تحقیقات فارکس اهمیت دارد؟ تحلیلگران تحقیقات فارکس دقیقاً چه کاری

کد خبر : 124337
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
آیا شما باید یک تحلیلگر پژوهشی شوید؟  مروری بر مسیرهای شغلی



به عنوان یک معامله گر فارکس، ممکن است یکی از دوستان یا خویشاوندان از شما بپرسد که یک تحلیلگر تحقیقاتی دقیقاً چه کاری انجام می دهد. آیا آنها فقط می نشینند و تمام روز تحقیق می کنند؟ آنها در فارکس به دنبال چه هستند؟ چرا تحقیقات فارکس اهمیت دارد؟

تحلیلگران تحقیقات فارکس دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ خوب، تحقیقات فارکس بسیار مهم است و می تواند کلید شما برای تجارت موفق فارکس باشد. تحقیقات فارکس اطلاعات لازمی را ارائه می دهد که برای تصمیم گیری آگاهانه فارکس در مورد اینکه آیا باید وارد معامله شوید یا خیر، به آن نیاز دارید.

تحلیلگر تحقیقات فارکس

به هر حال یک تحلیلگر پژوهشی چیست؟

یک تحلیلگر تحقیقاتی به طور مستقل در مورد بازار فارکس تحقیق می کند تا گزارش هایی در مورد معاملات و فرصت های معاملاتی ارائه دهد.

تحلیلگران فارکس همچنین به عنوان واسطه ای بین معامله گران و مدیریت عمل می کنند و اطلاعات و ایده های معاملاتی را به مشتریان علاقه مند منتقل می کنند تا بتوانند معاملات سودآور فارکس را انجام دهند. آنها همچنین استراتژی های معاملاتی را بر اساس شرایط فعلی بازار فارکس توسعه خواهند داد.

تحلیلگر فارکس در مورد فعالیت های عمده فارکس آنلاین مانند رویدادهای اقتصادی جهانی یا پیشرفت های فناوری جدید گزارش می دهد که برخی از آنها به طور اجتناب ناپذیری بر قیمت فارکس تأثیر می گذارد. پیش بینی قیمت فارکس می تواند دشوار باشد، زیرا هر تعدادی از شرایط پیش بینی نشده ممکن است بر نرخ فارکس تأثیر بگذارد. تحلیلگران فارکس اغلب پیش بینی های صعودی و نزولی ارائه می دهند و پیش بینی می کنند که فارکس در یک موقعیت خاص چگونه رفتار خواهد کرد.

تحلیل تحقیق چه نوع شغلی است؟

برای کسانی که علاقه مند به تبدیل شدن به یک تحلیلگر تحقیق یا تجارت هستند، بسیار مهم است که در مدرسه عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند با معامله گران فارکس یا شرکت های مرتبط کار کنند.

مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (MBA) نیز مفید است زیرا معمولاً شامل کلاس های تحقیقاتی فارکس برای آماده سازی فارغ التحصیلان برای موقعیت های معاملاتی فارکس است.

همچنین باید آزمون سری 86 سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) را بگذرانید. اگر برای کار به عنوان یک تحلیلگر تحقیقاتی درخواست می دهید، گواهینامه سری 86 مورد نیاز است.

تحلیلگران تحقیقات فارکس چه درآمدی دارند؟

حقوق معاملات فارکس بر اساس موقعیت، سطح تحصیلات، تجربه و شرکت فارکسی که در آن کار می کنید بسیار متفاوت است. میانگین حقوق اولیه در فارکس حدود 35 هزار دلار (USD) است، اما تحلیلگران تحقیقاتی بسیار مورد توجه می توانند تا 100 هزار دلار درآمد داشته باشند.

معامله‌گران فارکس با نام CFA (تحلیل‌گر مالی خبره) معمولاً درآمد بیشتری نسبت به معامله‌گران بدون آن دارند، زیرا این آزمون دشوار تلقی می‌شود و درک شما از تجارت فارکس را نشان می‌دهد.

معامله گران فارکس تمایل دارند ساعت های طولانی تری نسبت به سایر حرفه ای ها کار کنند، بنابراین سطوح حقوق فارکس معمولاً بر اساس این فرض بلندمدت است که شما زمان بیشتری را صرف می کنید. معاملات فارکس همچنین می تواند به پاداش هایی برای تحلیلگران با عملکرد بالا منجر شود.

تحلیلگران فارکس که برای شرکت‌های معتبر فارکس کار می‌کنند و در آزمون نظارتی موفق می‌شوند، معمولاً درآمد بیشتری نسبت به شرکت‌های کوچکتر فارکس دارند.

تحلیلگران تحقیقات فارکس چه مهارت هایی باید داشته باشند؟

مانند تجارت فارکس، تحقیقات فارکس نیز کسب و کاری است که به مهارت و تخصص خاصی نیاز دارد. پیش بینی ها باید بتوانند بازار را بخوانند و نظرات خود را با قاطعیت بیان کنند.

تحلیلگران برای ملاقات با معامله گران فارکس و شرکت های فارکس به توانایی تحلیلی، بینش بازار، دانش مالی و مهارت های ارائه عالی نیاز دارند.

پیش بینی کنندگان همچنین باید بازار فارکس را تا حد ممکن درک کنند، از جمله تجزیه و تحلیل فنی فارکس و تحلیل بنیادی فارکس برای توسعه استراتژی هایی برای کسب سود از معاملات. علاوه بر این، آنها باید بتوانند به صورت مستقل و در یک محیط تیمی با تیم های فارکس کار کنند.

انواع مشاغل برای تحلیلگران مالی

تحلیلگران مالی معمولاً به یکی از سه دسته تقسیم می شوند: بنیادی، فنی یا فارکس. تحلیلگرانی که از تحلیل بنیادی فارکس استفاده می‌کنند به گزارش‌های خبری فارکس، بیانیه‌های بانک مرکزی فارکس، داده‌های تجارت فارکس و عملکرد شرکت فارکس برای پیش‌بینی بازار فارکس نگاه می‌کنند.

تحلیلگران فنی از نمودارها برای ردیابی حرکت قیمت فارکس برای پیش بینی فارکس استفاده می کنند. در نهایت، تحلیلگران فارکس علاوه بر داده های بنیادی و فنی فارکس، بر تحقیقات خود نیز تکیه می کنند.

مشاغل زیادی در فارکس برای تحلیلگران تحقیقاتی وجود دارد. در حالی که برخی از شرکت های تحقیقاتی فارکس کارکنان خود را استخدام می کنند، برخی دیگر معامله گران فارکس را به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت استخدام می کنند.

معامله گران فارکس ممکن است در شرکت های کارگزاری فارکس یا در شرکت های سرمایه گذاری فارکس که خدمات سرمایه گذاری فارکس را به مشتریان ارائه می دهند، کار کنند.

تحلیلگران و معامله گران فارکس همچنین ممکن است مستقیماً برای شرکت های فارکس که در زمینه تحقیقات فارکس و خدمات تجارت فارکس فعالیت می کنند کار کنند.

به عنوان یک تحلیلگر تحقیقاتی، می توانید به عنوان یک تحلیلگر سمت فروش یا تحلیلگر سمت خرید کار کنید. صندوق های سرمایه گذاری مشترک یا شرکت های کارگزاری معمولاً تحلیلگران سمت خرید را استخدام می کنند.

در مقابل، تحلیلگر سمت فروش یک مسیر کاری متفاوت است که شامل ارائه یک نظر بی طرفانه بر اساس تحقیقات اختصاصی در مورد اوراق بهادار یک شرکت است.

هدف یک تحلیلگر طرف فروش متقاعد کردن سرمایه گذاران نهادی به تجارت از طریق میز معاملاتی شرکت تحلیلگر است و همه چیز در مورد بازاریابی است. از سوی دیگر، هدف یک تحلیلگر سمت خرید، درست بودن به جای سودآوری است.

کار یک تحلیلگر سمت خرید، درست بودن است و به دست آوردن ایده های درجه یک بسیار مهم است و از اشتباهات قابل توجه جلوگیری می کند.

به عنوان یک تحلیلگر فارکس، می توانید موقعیت هایی مانند کارگزار خرده فروشی فارکس، کارگزار نهادی فارکس، تحلیلگر بانک سرمایه گذاری، تحلیلگر تحقیقات تجارت فارکس، پیش بینی فارکس و مدیر صندوق فارکس کسب کنید.

پیش‌بینی فارکس شامل پیش‌بینی حرکات قیمت فارکس برای بازار فارکس است، در حالی که مدیر صندوق فارکس یک صندوق فارکس را مدیریت می‌کند.

تجارت فارکس مشاغل سودآور زیادی دارد و تحلیلگر تحقیقاتی فارکس یکی از آنهاست. تحلیلگران فارکس تحقیقاتی را انجام می دهند و پیش بینی های فارکس را بر اساس داده های فارکس و تجزیه و تحلیل بنیادی فارکس انجام می دهند تا از طریق معاملات فارکس سود کسب کنند. تحلیلگران باید بتوانند به طور مستقل و همچنین در یک محیط تیمی با تیم های فارکس کار کنند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.