تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY، USD/ZAR

نقاط صحبت USD، EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY، USD/ZAR: فردا فدرال رزرو را می آورد و جمعه NFP را می آورد. بقیه هفته شلوغی در اطراف دلار آمریکا خواهد بود. گرین‌بک پس از تصمیم‌گیری نرخ FOMC در سپتامبر یک حرکت صعودی قوی داشت و فردا انتظار می‌رود که اعلامیه‌ای کاهش‌یافته داشته باشد، اما به نظر می‌رسد قیمت

کد خبر : 124319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY، USD/ZAR


نقاط صحبت USD، EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY، USD/ZAR:

  • فردا فدرال رزرو را می آورد و جمعه NFP را می آورد. بقیه هفته شلوغی در اطراف دلار آمریکا خواهد بود.
  • گرین‌بک پس از تصمیم‌گیری نرخ FOMC در سپتامبر یک حرکت صعودی قوی داشت و فردا انتظار می‌رود که اعلامیه‌ای کاهش‌یافته داشته باشد، اما به نظر می‌رسد قیمت آن در حال حاضر کاهش یافته است. فدرال رزرو چه چیز دیگری می تواند برای تغذیه گاوهای دلار آمریکا بگوید و آیا پاول در خلاصه پیش بینی های اقتصادی دسامبر دست خود را به سمت چشم انداز جنگ طلب تر خواهد برد؟
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

فردا می آورد فدرال رزرو، و جمعه می آورد حقوق و دستمزد غیر کشاورزی، بنابراین ما در میان برخی از محرک های سنگین برای USD هستیم.

مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد که این تصمیم نرخی است که در آن فدرال رزرو قصد خود را برای شروع کاهش خرید دارایی اعلام خواهد کرد. بسیاری از فعالان بازار به دنبال آن اعلامیه در تصمیم نرخ سپتامبر بودند. در عوض، پاول گفت که «پیشرفت بیشتر قابل توجهی» که بانک می‌خواست ببیند هنوز در زمینه اشتغال محقق نشده است، حتی اگر تورم بالای 5 درصد باشد. پاول گفت که بانک آماده است به زودی این اعلامیه کاهشی را اعلام کند، مشروط بر اینکه داده‌های اشتغال به شدت ناامید کننده نباشد و بازارهای جهانی تا حد زیادی آن را به معنای “نوامبر” استنباط کنند.

با این حال، فدرال رزرو پیش بینی های اقتصادی خود را ارتقا داد تا بر افزایش احتمالی نرخ بهره در سال 2022 تاکید کند. از آن زمان به بعد، بازارهای نرخ به کار خود ادامه دادند و اکنون به قیمت گذاری در دومین افزایش نرخ برای سال آینده نزدیک تر شده اند. و به نظر می رسد که انتظارات برای اعلام کاهش قیمت در این نقطه بسیار بالا باشد، با توجه به اینکه اکنون نقطه کانونی به سمت برنامه های افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای سال آینده حرکت می کند و اینکه آیا فکر می کنند برای شروع نیاز به افزایش سرعت بیشتری دارند یا خیر. مهار فشار تورمی

دلار آمریکا به دلیل تصمیم گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر به شدت افزایش یافت، با عجله به یک بالاترین سالیانه جدید می رسد و در نهایت مقاومت در اصلاح فیبوناچی 38.2% مربوط به فروش سال گذشته را پیدا می کند. این منجر به تغییرات قیمتی در اوایل اکتبر شد، با یک تلاش دیگر برای رسیدن به بالاترین سطح در اواسط ماه، فقط برای اینکه قیمت ها در هفته گذشته به پشتوانه خط روند کاهش یافت، در نقطه ای که با 23.6% اصلاحی همخوانی داشت. حرکت اخیر از بالا

جمعه واکنش بزرگی به آن حمایت متقابل به عنوان گاو نر به همراه داشت به قیمت پیشنهادی رسید و USD در یک شکل گیری صعودی قرار گرفت. تا کنون در این هفته، این روند صعودی نرم شده است زیرا قیمت ها به سمت حمایت در 14.4.% اصلاحی همان حرکت اصلی عقب نشینی کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیبوناچی، وارسی آموزش DailyFX

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

تصویر بزرگتر دلار آمریکا

با برداشتن یک گام به عقب در نمودار، می‌توانیم مرجع بیشتری در مورد سطوح فعلی بدست آوریم. کاهش 38.2 درصدی فروش سال گذشته، مقاومت را برای سه هفته متوالی حفظ کرد تا اینکه در نهایت، خرس‌ها توانستند به پایین‌ترین سطح ماهانه خود برسند. اما این تقریباً زمانی است که حمایت متقابل روز جمعه وارد عمل شد و منجر به ادامه حرکت قوی شد که تقریباً هفته را برای گرین بک رقم زد.

آیا خریداران در نهایت می توانند از مقاومت فیبوناچی عبور کنند؟ و فدرال رزرو باید چه بگوید تا این اتفاق بیفتد، با توجه به اینکه به نظر می رسد یک اعلامیه باریک از قبل قیمت گذاری شده است؟ به احتمال زیاد، بانک باید نسبت به افزایش سریع‌تر نرخ در سال آینده هشدار دهد تا با حرکت‌هایی که در نرخ‌های آمریکا نشان داده شده است، مطابقت داشته باشد و این می‌تواند برخی اقدامات صعودی بیشتر قیمت را وارد ترکیب کند زیرا بازارها بیشتر با پتانسیل انقباض فدرال رزرو سازگار می‌شوند. .

اما، بیایید واضح بگوییم، بدون پیش‌بینی به‌روزرسانی‌شده در جلسه فردا، اگر این نشان می‌دهد که احتمالاً از کنایه‌ها یا اشاره‌های رئیس پاول نشأت می‌گیرد. فدرال رزرو برای حمایت از این روند بازار سهام تمام تلاش خود را کرده است و بعید به نظر می رسد که در حال حاضر تصمیم بگیرند که به طور ناگهانی فرش را از زیر این روندهای خوش ساخت بیرون بکشند. اما زمانی که شروع باریک شدن در نمای عقب باشد، تمرکز بر روی نرخ‌ها می‌رود و آنچه پاول در مورد موضوع فردا می‌گوید برای نکاتی درباره یک FOMC شاهین‌تر بررسی خواهد شد.

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا

نمودار قیمت دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

EUR/USD همچنان در حال سقوط است

اگر دلار آمریکا یک معکوس نزولی داشته باشد، زمینه ای برای کار با آن در EUR/USD وجود دارد، جایی که این جفت ارز در چند ماه گذشته در حال شکل گیری گوه نزولی بوده است.

افتادن گوه ها اغلب با هدف معکوس‌های صعودی مورد بررسی قرار می‌گیرند و اغلب می‌توانند در اطراف یک منطقه کلیدی حمایت ظاهر شوند. با نزدیک‌تر شدن حمایت، سرعت فروشندگان کاهش می‌یابد و این منجر به زاویه ضعیف‌تر در خط روند حمایت در مقایسه با مقاومت می‌شود.

منطقه پشتیبانی روشن است، از حدود 1.1448-1.1500. و در طول پنج هفته گذشته شاهد افزایش ثابتی از سطوح پایین‌تر و بالاتر بوده‌ایم که بیشتر به پتانسیل عقب‌نشینی در روند نزولی اشاره می‌کند که ممکن است بیشتر به یک راه‌اندازی شبیه به معکوس تبدیل شود.

سوال بزرگ در اینجا یکی از انتخاب جفت است. و از آنجایی که یورو بسیار ضعیف بوده است، حداقل در شرایط کنونی، ممکن است ارز بهینه برای تطبیق با دلار ضعیف آمریکا نباشد. GBP/USD ممکن است برای اهداف مشابه کمی جذاب تر باشد.

نمودار هفتگی EUR/USD

نمودار قیمت EURUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

شاید جذاب‌تر، حداقل از منظر بنیادی، سناریوهای بالادستی برای پوند/دلار آمریکا باشد، زیرا بریتانیا اقتصاد دیگری است که به دنبال افزایش نرخ بهره در کوتاه‌مدت است.

در حالی که فدرال رزرو در اوایل سال جاری نسبتاً نسبت به تورم بی توجه بود، BoE کمی فعال تر بود و در واکنش به بازارهایی که انتظار افزایش زودتر از بانک انگلستان را نسبت به فدرال رزرو داشتند، خود را برای افزایش نرخ ها آماده می کرد.

و از نمودار هفتگی زیر، در حالی که EUR/USD بالا از اوایل سال جاری شاهد یک حرکت فروش شدید بوده است، به نظر می رسد GBP/USD در مرحله اصلاحی قرار دارد. نشان دادن تشکیل پرچم گاو نر. هفته گذشته شاهد یک عطف مقاومت دیگر در 1.3836 بودیم که با سمت مقاومت آن پرچم گاو نر همخوانی دارد و قیمت ها از آن زمان به سمت پایین تر متمایل شده اند.

این امر بر روی 1.3575 به عنوان حمایت بالقوه تمرکز می کند و پس از آن سطح روانی 1.3500 به بازی بازمی گردد.

GBP/USD نمودار قیمت هفتگی

نمودار قیمت GBPUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/JPY

اگر پاول فردا بازارهای نرخ را هیجان زده کند، یک نقطه کانونی اصلی وجود دارد که معامله گران FX به آن نگاه خواهند کرد و آن ین ژاپن خواهد بود.

من مدت کوتاهی پس از تصمیم گیری نرخ در سپتامبر در مورد این موضوع صحبت کرده بودم، هشدار داد که فدرال رزرو بیشتر به معنای احتمال بیشتری برای شروع به کار بازارهای نرخ است و با توجه به پنج سالی که بانک ژاپن روی نرخ های منفی نشسته بود، پتانسیل بازگشت معاملات حمل و نقل مشابه آنچه در سه ماهه اول این سال مشاهده شد وجود داشت. سال

USD/JPY و نرخ‌ها می‌توانند نسبتاً خوب ردیابی شوند، با نرخ‌های بالاتر که منجر به رفتار صعودی‌تر در USD/JPY می‌شود، زیرا معامله‌گران تلاش می‌کنند تا نرخ‌های حمل جدید و بالاتر را که با افزایش نرخ‌ها در ایالات متحده ایجاد می‌شود، بدست آورند.

و این می‌تواند منجر به رفتار صعودی‌تر شود، که می‌تواند منجر به روندهای صعودی قوی‌تر شود، و در صورت فایده‌ای، رابطه‌ای بسیار همزیستی ایجاد کند.

ما در چند هفته اول اکتبر با USD/JPY که به بالاترین حد خود در سه سال اخیر جهش کرد، نمایشی از آن داشتیم. از آن زمان، این جفت به پیچ خوردن ادامه داد و این ظاهر یک گوه در حال سقوط را به خود گرفت، که در این مورد به نظر می‌رسد که عملکردی شبیه به تشکیل پرچم گاو نر دارد. این شکل‌گیری در روز جمعه شروع به تسلیم شدن کرد، زیرا دلار آمریکا در حال ایجاد این شکل‌گیری صعودی بود، اما از آن زمان به بعد، روند قیمت دوباره به سمت پایین برگشته است. نگه داشتن بالاتر از سطح حمایت در 113.17 در را برای روند صعودی باز نگه می دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار قیمت USDJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

USD/ZAR برجسته کردن پتانسیل شکست

اخباری در مورد راند آفریقای جنوبی از اوایل امروز منتشر شد که توسط همکارم ریچارد اسنو پوشش داده شدو در حالی که بسیاری از جفت‌های USD در طول چند هفته گذشته سست شده‌اند، جفت عجیب USD/ZAR با سمت بالا تهاجمی به حرکت خود ادامه داده است.

قیمت ها اکنون در حال آزمایش یک سطح جدید دیگر در حدود بالاترین سطح هفت ماهه هستند که از اصلاح بلندمدت فیبوناچی گرفته شده است. از نمودار زیر، می توانید ساختار ناقص سر و شانه های معکوس را ببینید که در حال حاضر شروع به تسلیم شدن کرده است.

اگر پس از تصمیم گیری نرخ فردای FOMC، به دلار قدرتمندی دست پیدا کنیم، بالا بودن USD/ZAR می تواند بسیار جالب باشد زیرا این جفت ارز از زیان های سال گذشته بهبود می یابد.

نمودار قیمت روزانه USD/ZAR

نمودار قیمت USDZAR

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDZAR در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.