جهش ارزش دلار استرالیا از RBA، BoE و Fed. آیا AUD/USD می تواند به سمت بالا حرکت کند؟

دلار استرالیا، AUD/USD، RBA، BoE، Fed FOMC – نکات صحبت کردن در نهایت به نظر می رسد دلار استرالیا از بازدهی بالاتر سود می برد APآC سهام از آنجایی که قیمت‌های آتی آمریکا پایین‌تر است، اشتباهات فنی متفاوت بودند همه چشم ها هفته آینده در بانک های مرکزیدبلیوبیمار AUD/دلار روند صعودی خود را از سر

کد خبر : 122381
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
جهش ارزش دلار استرالیا از RBA، BoE و Fed.  آیا AUD/USD می تواند به سمت بالا حرکت کند؟


دلار استرالیا، AUD/USD، RBA، BoE، Fed FOMC – نکات صحبت کردن

  • در نهایت به نظر می رسد دلار استرالیا از بازدهی بالاتر سود می برد
  • APآC سهام از آنجایی که قیمت‌های آتی آمریکا پایین‌تر است، اشتباهات فنی متفاوت بودند
  • همه چشم ها هفته آینده در بانک های مرکزیدبلیوبیمار AUD/دلار روند صعودی خود را از سر می گیرد؟

دلار استرالیا امروز دوباره در حال افزایش است زیرا بازده داخلی با سرعتی تاول‌آمیز افزایش می‌یابد. این به این دلیل است که به نظر می رسد RBA هدف گذاری 0.10٪ در آوریل 2024 اوراق قرضه دولتی مشترک المنافع استرالیا را کنار گذاشته است.

امروز بالای 0.80 درصد معامله شد. روز چهارشنبه، درست قبل از شکست عدد CPI استرالیا، 0.25 درصد معامله شد. فراتر از منحنی، بازدهی 10 ساله استرالیا از 1.85 درصد دیروز به 2.12 درصد رسید.

خرده فروشی استرالیا بهتر از حد انتظار بود و در ماه سپتامبر 1.3% در مترمربع در مقابل 0.4% پیش بینی شده بود.

به نظر می رسد بانک های مرکزی در سطح جهان در حال گذار از تلاش برای تقویت رشد پس از همه گیری به حاکم شدن بر تورم هستند. بانک مرکزی انگلیس، بانک مرکزی انگلیس و فدرال رزرو هفته آینده برای تصمیم گیری در مورد سیاست های پولی گرد هم می آیند. همه جلسات برای تغییر سیاست “زنده” در نظر گرفته می شوند.

امروز پس از اینکه وال استریت جلسه مثبتی داشت، سهام آسیایی با هم متفاوت بود. با این حال، پس از گزارش اپل و آمازون پس از بسته شدن و ناامید شدن بازار، معاملات آتی ایالات متحده کاهش یافت. اپل با شروع محدودیت‌های عرضه، درآمد خود را از دست داد، در حالی که آمازون به افزایش هزینه‌های نیروی کار و برآورده شدن آن اشاره کرد.

رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، یک بسته مالیاتی و هزینه ای 1.75 تریلیون دلاری را اعلام کرد که کمتر از 3.5 تریلیون دلاری است که در ابتدا پیشنهاد شده بود.

تولید صنعتی ژاپن -5.4 درصد برای سپتامبر در مقابل -2.7 درصد مورد انتظار بود. دو نظرسنجی مهم در ژاپن باعث شد حزب حاکم LDP اکثریت پارلمانی خود را در انتخابات روز یکشنبه از دست بدهد. شاخص ین و نیکی 225 در روز تغییر اندکی داشتند.

گزارش شده است که اورگراند یک پرداخت اوراق قرضه انجام داده است تا مهلت نهایی را از دست بدهد. در نتیجه، اوراق با بازده آسیایی افزایش یافت.

در کالاها، زغال سنگ همچنان پایین تر است زیرا اقدامات مقامات چینی باعث کاهش قیمت می شود. آلومینیوم، مس و فولاد یک شبه افزایش قابل توجهی داشتند، در حالی که سنگ آهن جایگاه خود را از دست داد. نفت خام ثابت بود.

با نگاهی به آینده، در ایالات متحده اعداد مخارج شخصی و سنجش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان وجود دارد. هفته آینده جلسات سیاست پولی در RBA، BoE و Fed برگزار می شود.

AUD/USD تحلیل فنی

AUD/USD به معامله در کانال روند صعودی ادامه می دهد. در میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA)، در حال حاضر در 0.75571 متوقف شده است. بالاتر از این سطح، بالاترین سطح قبلی از ژوئن در 0.76167 است. این 2 سطح می توانند مقاومت ارائه دهند.

در جهت نزولی، پایین ترین سطح اخیر قبلی در 0.74490 و 0.73788 ممکن است پشتیبانی را فراهم کند. SMA 10 روزه در حال حاضر در 0.74923 ممکن است پشتیبانی ایجاد کند، اما حرکت به پایین تر از آن می تواند شاهد تحول حرکت نزولی کوتاه مدت باشد.

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.