مارول هم اکنون مشغول ساخت فیلم سینمایی نوا است

نوا مانند بسیاری از هویت‌های ابرقهرمانی توسط دو یا چند شخص مورد استفاده قرار گرفته است. نسخه اول نوا در سال ۱۹۷۶ میلادی معرفی شد و فردی به نام ریچارد رایدر است. نسخه دوم حدودا یک دهه پیش به معرض نمایش درآمد و نوجوانی است که سم الکساندر نام دارد. با توجه به یکی از

کد خبر : 122248
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
مارول هم اکنون مشغول ساخت فیلم سینمایی نوا است


نوا مانند بسیاری از هویت‌های ابرقهرمانی توسط دو یا چند شخص مورد استفاده قرار گرفته است. نسخه اول نوا در سال ۱۹۷۶ میلادی معرفی شد و فردی به نام ریچارد رایدر است. نسخه دوم حدودا یک دهه پیش به معرض نمایش درآمد و نوجوانی است که سم الکساندر نام دارد. با توجه به یکی از مصاحبه‌های قدیمی کوین فایگی، هر دو نسخه نوا به فرنچایز Marvel Cinematic Universe خواهند آمد.

نوا کورپس از ۵۰۰ عضو تشکیل شده که درجات مختلفی دارند. اعضا به واسطه کلاهخودی که سرشان می‌گذراند، به نوا فورس متصل شده و بدین ترتیب از قابلیت‌های مختلف مانند قدرت فراانسانی، تحمل فراانسانی، پرواز، دورجنبی اشیا و کنترل انرژی بهره‌مند شوند. آن‌ها همچنین زیر آب و در فضا زنده مانده و در مبارزات تن به تن بسیار ماهر هستند. در ضمن، نوا فورس یک منبع انرژی نامحدود است که توسط یک کامپیوتر زنده واقع در سیاره زاندار تولید می‌شود.

نخستین باری نیست که منابع غیررسمی به حضور The Thunderbolts در دنیای سینمایی مارول اشاره می‌کنند. دنیل ریچمن (Daniel Richtman) افشاگر مشهور صنعت فیلم و سریال اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی مدعی شده بود این گروه از ابرقهرمانان در he Falcon and The Winter Soldier معرفی می‌شوند؛ ادعایی که حالا می‌دانیم صحت نداشت.

مارول و والت دیزنی در حال حاضر سه فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy Vol. 3 ،The Marvels و Ant-Man and the Wasp: Quantumania را برای اکران در ۲۰۱۳ میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند. آن‌ها برای سال مزبور تنها یک جای خالی دارند که بعید به نظر می‌رسد به فیلم سینمایی نوا تعلق داشته باشد؛ زیرا این پروژه قطعا فاز پس‌تولید طولانی‌ای خواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.