قیمت طلا مستعد افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده است

قیمت طلا نکات قابل بحث به نظر می رسد قیمت طلا قبل از رسیدن به بالاترین سطح اکتبر (1814 دلار) معکوس می شود، حتی در حالی که گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) به تورم چسبنده اشاره می کند و فقدان حرکتی برای حفظ بالاتر از قیمت SMA 200 روزه (1792 دلار) ممکن است

کد خبر : 122082
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
قیمت طلا مستعد افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده است


قیمت طلا نکات قابل بحث

به نظر می رسد قیمت طلا قبل از رسیدن به بالاترین سطح اکتبر (1814 دلار) معکوس می شود، حتی در حالی که گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) به تورم چسبنده اشاره می کند و فقدان حرکتی برای حفظ بالاتر از قیمت SMA 200 روزه (1792 دلار) ممکن است جرقه نزولی کوتاه مدت در فلز گرانبها مانند اقدام قیمتی که در اوایل سال جاری مشاهده شد، شود.

قیمت طلا مستعد افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده است

قیمت طلا تلاش می کند تا جایگاه خود را حفظ کند، حتی در حالی که گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده نشان می دهد که نرخ رشد از 6.7 درصد در سال در سه ماهه دوم سال 2021 به 2.0 درصد کاهش یافته است، زیرا بازدهی خزانه داری 10 ساله از پایین ترین سطح هفتگی (1.52 درصد) برگشته است. ) برای توقف کاهش چهار روزه.

در عین حال، این واکنش نشان می‌دهد که طلا جذابیت خود را به عنوان محافظ در برابر تورم از دست داده است، زیرا شاخص قیمت اصلی هزینه مصرف شخصی (PCE) روی 4.5٪ چاپ می‌شود که بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو برای تورم باقی می‌ماند و همچنان باقی می‌ماند. باید دید که آیا بانک مرکزی به این دسته از چاپ داده های مختلط واکنش نشان خواهد داد یا خیر فرماندار فدرال رزرو راندال کوارلزاذعانس که «رشد در سه ماهه سوم احتمالاً کمتر از آنچه ما انتظار داشتیم خواهد بود

در نتیجه، بهبود اخیر بازدهی ایالات متحده ممکن است قیمت طلا را در آستانه تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره در 3 نوامبر حفظ کند، زیرا بانک مرکزی آماده می شود تا حمایت های پولی را کاهش دهد و تغییر در سیاست فدرال رزرو ممکن است. در حالی که بانک مرکزی قصد دارد به خرید اوراق بهادار خزانه داری و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن (MBS) پایان دهد، برای شمش باد مخالف ایجاد کند.حدود اواسط سال آینده

با این اوصاف، ممکن است قیمت طلا در بالاتر از حد باقی بماند SMA 200 روزه (1792 دلار) در میان اخیر برگشت در بازده خزانه، و بهبودی از پایین ترین سطح ماه اوت (1682 دلار) ممکن است به جای تغییر در رفتار بازار، اصلاحی در روند گسترده تر باشد، زیرا بازدهی ایالات متحده با تاریخ طولانی تری نسبت به اوایل سال جاری کاهش یافته است.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید، شیب منفی در SMA 200 روزه (179 دلار).2) نشان می دهد که روند گسترده تر برای قیمت طلا به سمت پایین متمایل می شود، با شکل گیری “صلیب مرگ” در ماه اوت به عنوان شکل گیری شاخص قدرت نسبی (RSI) به قلمروی بیش از حد فروش رفته است.
  • با این حال، فقدان حرکت برای آزمایش پایین ترین سطح ماه مارس (1677 دلار) یک کتاب درسی ایجاد کرد RSI سیگنال خرید هنگامی که نوسان ساز به بالای 30 صعود کرد، با بازگشت از پایین ترین سطح آگوست (1682 دلار) قیمت طلا را برای مدت کوتاهی به بالای SMA 200 روزه رساند.1792 دلار) که در سپتامبر.
  • مشابه سناریو به نظر می رسد در این ماه به عنوان قیمت طلا به بالاتر از SMA 200 روزه (1792 دلار)، اما نیاز به استراحت/بستن بالاتر از آن دارید 1816 دلار (61.8٪ گسترش) تا 1822 دلار (50٪ گسترش) منطقه برای آوردن بالاترین قیمت سپتامبر (1834 دلار) روی رادار
  • منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1837 دلار (38.2٪ اصلاح) تا 1847 دلار (100٪ گسترش) و پس از آن منطقه 1857 دلار (61.8٪ گسترش) است.
  • در همان زمان، عدم رعایت موارد فوق SMA 200 روزه (1792 دلار) ممکن است قیمت طلا را به سمت عقب براند منطقه 1786 دلاری (38.2٪ گسترش).، با حرکت به زیر SMA 50 روزه (1781 دلار) باز شد فیبوناچی حدود 1743 دلار (23.6٪ گسترش) تا 1763 دلار (50٪ اصلاح) همپوشانی دارد.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.