فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ در سال ۲۰۲۳ ساخته خواهد شد؟

سری فیلم‌های Fantastic Four از آن دسته فیلم‌های مارولی است که دیربه‌دیر سراغ‌مان می‌آید. آن‌قدر دیر که چندین سال طول می‌کشد تا قسمت بعدش را تماشا کنیم. اصلا همین فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ که اعلام شده قرار است تولید شود، ساختش اتفاده برای سال ۲۰۲۳. حالا اکرانش که دیگر جای خودش را دارد. در بیشتر فیلم‌های

کد خبر : 122047
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ در سال ۲۰۲۳ ساخته خواهد شد؟


سری فیلم‌های Fantastic Four از آن دسته فیلم‌های مارولی است که دیربه‌دیر سراغ‌مان می‌آید. آن‌قدر دیر که چندین سال طول می‌کشد تا قسمت بعدش را تماشا کنیم. اصلا همین فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ که اعلام شده قرار است تولید شود، ساختش اتفاده برای سال ۲۰۲۳. حالا اکرانش که دیگر جای خودش را دارد.

در بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی مارول قهرمانان تنهایی مانند مردآهنی، مردعنکبوتی، کاپیتان آمریکا، هالک و ثور را می‌بینیم که تنها به نبرد دشمنان می‌روند. بله، شده که چند نفر هم لابه‌لای مبارزات به کمک‌شان بیانید یا در ۳ فیلم انتقام‌جویان به صورت گروهی دنیا را نجات دهند، منتها بین همه آن‌ها این فیلم چهارشگفت‌انگیز است که در تمام قسمت‌هایش چهار قهرمان دارد و اگر آقای شگفت‌انگیز، خانم نامرئی، هیومن تورچ و تینگ نباشند، انگار یک چیزی کم است.

البته کار مارول همیشه برای ساخت فیلم‌های چهارشگفت‌انگیز سخت بوده. سختیش را هم می‌شود از ساخت ۳ قسمتش در طول چند دهه اخیر متوجه شد. اولین قسمتش که در سال ۲۰۰۵ اکران، قسمت دومش هم سال ۲۰۰۷ راهی سینماها شد و سال ۲۰۱۷ بود که آخرین قسمتش را با بازیگران متفاوتی اکران کردند. صحبت از بازیگران فیلم شد، هنوز مشخص نشده که بازیگران قهرمان و ضدقهرمان فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ همان بازیگران قسمت اول، دوم یا سوم هستند، یا می‌خواهند بازیگران تازه‌ای به میدان بیاورند.

با اینکه مارول حتی یک کلمه هم درباره قسمت چهارم فیلم چهارشگفت‌انگیز حرفی نزده. اما به گزارش رسانه‌ای مراحل فیلمبرداری‌اش در سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. اما همه‌مان مارول را به پروپیمان بودن فیلم‌هایش می‌شناسیم. تقریبا هر ساله فیلم جدیدش را اکران می‌کند یا خبری از فیلم‌های آینده‌اش می‌دهد. در این بین هم می‌شود که بعضی از فیلم‌هایش را برای مدتی به تاخیر بیندازد. حالا اگر فیلم چهارشگفت‌انگیز ۴ را در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین ببرد. یعنی حداقل باید تا سال ۲۰۲۴ منتظر بمانید تا اکران شود. همانطور که گفتیم، بازیگرانش هنوز مشخص نشده اما رئیس استودیو مارول، کوین فایگی خیلی وقت پیش درباره این مسئله صحبت کرده بود، کسی که می‌خواهد فیلم بعدی Fantastic Four را بسازد بهتر است بازیگران بهتری برای هر کدام از شخصیت‌ها پیدا کند. مشهور بودن یا نبودنش هم مهم نیست.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.