تحلیل فنی دلار کانادا: آیا BOC به Loonie کمک خواهد کرد؟

چشم انداز دلار کانادا: منبه نظر می‌رسد که بانک کانادا به زودی تلاش‌های خود برای برداشت محرک‌های محرک را در جلسه فردا از سر خواهد گرفت این پیش بینی شده، مکث کوتاه دلار کانادا در ماه اکتبر ممکن است به زودی به پایان برسد و بار دیگر جای خود را به پرواز Loonie بدهد. با

کد خبر : 121309
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
تحلیل فنی دلار کانادا: آیا BOC به Loonie کمک خواهد کرد؟


چشم انداز دلار کانادا:

  • منبه نظر می‌رسد که بانک کانادا به زودی تلاش‌های خود برای برداشت محرک‌های محرک را در جلسه فردا از سر خواهد گرفت
  • این پیش بینی شده، مکث کوتاه دلار کانادا در ماه اکتبر ممکن است به زودی به پایان برسد و بار دیگر جای خود را به پرواز Loonie بدهد.
  • با توجه به شاخص احساسات مشتری IG، نرخ USD/CAD دارای یک است مختلط سوگیری در کوتاه مدت

Hawkish BOC مورد انتظار

تقریباً یک ماه از انتخابات فدرال کانادا گذشته است، و با ادامه نرخ تورم بالاتر از حد انتظار، به نظر می‌رسد که بانک مرکزی کانادا به زودی تلاش‌های خود را برای خروج محرک‌های اقتصادی از سر خواهد گرفت. فردا. در حال حاضر، خرید دارایی با نرخ 2 میلیارد دلار کانادا در هفته انجام می شود. به دنبال داده‌های فوق‌العاده شغلی در ماه سپتامبر در کانادا و افزایش قیمت‌های انرژی – انرژی تقریباً 11 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می‌دهد – دلیلی وجود دارد که باور کنیم در اواسط سال کسادی کمتری در اقتصاد وجود دارد. بنابراین یک BOC جنگ طلب پیش بینی می شود. این توقف کوتاه پیش‌بینی‌شده دلار کانادا در ماه اکتبر ممکن است به زودی تمام شود و بار دیگر جای خود را به لونی در حال پرواز بدهد.

تحلیل فنی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (فوریه 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 1)

هفته گذشته مورد توجه قرار گرفت که «شمع ستاره تیرانداز در بازه زمانی روزانه، معامله‌گرانی را می‌بیند که CAD/JPY را در رالی‌های بالای 92.50 می‌فروشند، با فتیله‌هایی که بالاتر از سطح گفته شده در هر یک از سه جلسه معاملاتی گذشته تشکیل شده‌اند. اگر بازگشت به 5-EMA روزانه در کارت ها قبل از ادامه بالاتر باشد، CAD/JPY ممکن است در روزهای آینده به زیر 92.00 برگردد. نرخ‌های CAD/JPY در هفته گذشته قبل از شروع دوباره صعود در این هفته به 91.65 رسید.

اکنون به نظر می رسد که یک الگوی شمعدان ستاره صبحگاهی در بازه زمانی روزانه در حال ظهور است – یک سیگنال پایین صعودی. نرخ‌های CAD/JPY در حال بازیابی وضعیت صعودی خود بر اساس حرکت حرکتی هستند، به طوری که این جفت به بالای محدوده روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA خود بازگشته است که به ترتیب متوالی کامل صعودی است. MACD روزانه به خوبی بالاتر از خط سیگنال خود باقی می‌ماند و Slow Stochastics روزانه در آستانه تبدیل شدن به منطقه‌ای که بیش از حد خرید شده است ظاهر می‌شود.

نرخ‌های CAD/JPY با داشتن بالاتر از بالاترین سطح سالانه سابق، اکنون ممکن است آماده آزمایش 50% افزایش فیبوناچی در محدوده مارس 2020 پایین / مه 2021 / اوت 2021 در 93.35 در روزهای آینده – شاید قبل از پایان اکتبر باشد. .

تحلیل فنی نرخ USD/CAD: نمودار روزانه (اکتبر 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 2)

تحلیل فنی دلار کانادا: آیا BOC به Loonie کمک خواهد کرد؟  - سطوح برای CAD/JPY، USD/CAD

در آپدیت هفته گذشتهمشاهده شد که «شمع چکشی نشان می‌دهد که ممکن است یک معکوس بالاتر باشد. یک دور سود برای شورت پس از شکستن به پایین‌ترین سطح سپتامبر.» نرخ USD/CAD در آن زمان نزدیک به 1.2359 معامله می شد. آنها در حال حاضر در 1.2382 قرار دارند. همان‌طور که در هفته گذشته اشاره شد، بازگشت مجدد، بسیار کوتاه، ممکن است به سادگی ایجاد «فرصتی دیگر برای فروش نرخ‌های USD/CAD» باشد، زیرا ساختار حرکت نزولی باقی می‌ماند.

نرخ‌های USD/CAD همچنان پایین‌تر از EMA روزانه خود هستند، که به ترتیب نزولی باقی می‌ماند. Daily MACD همچنان در زیر خط سیگنال خود باقی می ماند، در حالی که Slow Stochastics روزانه به سختی از قلمرو فروش بیش از حد خود خارج شده است. همچنان همینطور است که «دباید در هفته‌های آتی تلفات شدیدی را پیش‌بینی کرد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (26 اکتبر 2021) (نمودار 3)

تحلیل فنی دلار کانادا: آیا BOC به Loonie کمک خواهد کرد؟  - سطوح برای CAD/JPY، USD/CAD

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 75.60% معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 3.10 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 5.95 درصد بیشتر از دیروز و 1.39 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/CAD می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.