USD/CAD Outlook Outlook به تصمیم نرخ بهره BoC بستگی دارد

نقاط صحبت دلار کانادا به نظر می رسد USD/CAD پس از کاهش مجدد پس از افزایش بیش از حد انتظار در یک محدوده باریک گیر کرده است. شاخص قیمت مصرف کننده کانادا (CPI)، اما تصمیم بانک کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره ممکن است بر نرخ ارز تأثیر بگذارد اگر بانک مرکزی مسیر سیاست های

کد خبر : 120773
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
USD/CAD Outlook Outlook به تصمیم نرخ بهره BoC بستگی دارد


نقاط صحبت دلار کانادا

به نظر می رسد USD/CAD پس از کاهش مجدد پس از افزایش بیش از حد انتظار در یک محدوده باریک گیر کرده است. شاخص قیمت مصرف کننده کانادا (CPI)، اما تصمیم بانک کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره ممکن است بر نرخ ارز تأثیر بگذارد اگر بانک مرکزی مسیر سیاست های پولی را تغییر دهد.

USD/CAD Outlook Outlook به تصمیم نرخ بهره BoC بستگی دارد

USD/CAD قبل از نشست BoC در 27 اکتبر تغییر چندانی نکرده است، زیرا انتظار می رود بانک مرکزی نرخ بهره را در پایین ترین سطح 0.25٪ نگه دارد و باید دید که آیا به روز رسانی گزارش سیاست پولی سه ماهه خواهد بود یا خیر. (MPR) با باقی ماندن بانک مرکزی تغییری در هدایت آینده نشان خواهد داد.متعهد به نگه داشتن نرخ بهره سیاستی در حد پایین موثر تا زمانی که رکود اقتصادی جذب شود به طوری که تورم هدف 2 درصدی به طور پایدار محقق شود.

در نتیجه، بیشتر موارد مشابه از BoC ممکن است یک واکنش نزولی در دلار کانادا ایجاد کند.او قضاوت می کند که شورای حکومتی اقتصاد کانادا هنوز ظرفیت مازاد قابل توجهی دارد“، اما فرماندار تیف ماکلم و شرکت ممکن است پس از کاهش سرعت هدف به 2 میلیارد دلار کانادا در هفته در ماه ژوئیه، به کاهش برنامه تسهیل کمی (QE) خود ادامه دهد. اخیرا گزارش اشتغال بازگشت بازار کار به شرایط قبل از همه گیری را نشان می دهدبه

به نوبه خود، اگر بانک مرکزی آمریکا برنامه QE را بیشتر کاهش دهد و تمایل بیشتری برای تغییر مسیر سیاست پولی نشان دهد، USD/CAD ممکن است برای حفظ بازگشت از پایین ماهانه (1.2288) تلاش کند، اما بازگشت بیشتر در نرخ ارز ممکن است ادامه یابد. برای کاهش شیب در احساسات خرده فروشی مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 75.81 of از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران طولانی به کوتاه ایستاده در 3.13 تا 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 5.63 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.29 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 4.69 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.01 درصد افزایش یافته است. افزایش اندک در پوزیشن لانگ خالص در حالی اتفاق می‌افتد که USD/CAD در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا روند صعودی را پشت سر می‌گذارد، در حالی که افزایش سود خالص فروش به کاهش تمایل خرده‌فروشی کمک کرده است، زیرا 76.82% معامله‌گران در این جفت ارز خالص بودند. هفته گذشته

با این اوصاف، اگر بانک مرکزی برنامه QE خود را کاهش دهد و رهنمودهای رو به جلو برای سیاست پولی را تعدیل کند، تحولات جدید از BoC ممکن است USD/CAD را تحت فشار قرار دهد، اما بیشتر موارد مشابه از سوی فرماندار مکلم و شرکت ممکن است به این روند کمک کند. بازگشت از پایین ماهانه (1.2288) به عنوان فدرال رزرو خود را برای تعویض دنده در اواخر امسال آماده می کند.

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید که USD/CAD بالاترین سطح ژانویه را برداشت (1.2881) در ماه آگوست همانطور که شکل گیری معکوس سر و شانه شکل گرفت، با توسعه که نشان دهنده تغییر در روند گسترده تر به عنوان SMA 50 روزه است.1.2593) یک شیب مثبت ایجاد کرد.
  • با این حال، میانگین متحرک روند صعودی را نفی کرده است زیرا USD/CAD نتوانست از بالاترین سطح آگوست (1.2949) خارج شود، با افزایش نرخ ارز از کاهش از شروع ماه در میان فقدان حرکت برای دفاع از پایین ترین سطح ماه اوت (1.2453).
  • USD/CAD پاک شد پایین ترین سطح جولای (1.2303) به عنوان شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر 30 رسید، اما به نظر می رسد با بازگشت نوسانگر از قلمروی بیش از حد فروش، حرکت نزولی در حال کاهش است.
  • به نوبه خود، فقدان مومنتوم برای آزمایش منطقه 1.2250 (50% اصلاح) تا 1.2260 (38.2% گسترش) USD/CAD را به سمت منطقه 1.2360 (100% انبساط) هل داده است، اما نیاز به یک شکست/بستن بالای همپوشانی فیبوناچی در اطراف دارد. 1.2410 (23.6% انبساط) به 1.2440 (23.6% انبساط) برای باز کردن 1.2510 (78.6% اصلاح) منطقه
  • در همان زمان ، شکست به عقب فشار بالا همپوشانی در حدود 1.2410 (23.6% گسترش) تا 1.2440 (23.6% گسترش) ممکن است منجر به آزمایش دیگری از آن شود 1.2250 (50 retracement اصلاح) تا 1.2260 (38.2 expansion گسترش) منطقه، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1.2140 (50% گسترش)به

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.