کاهش دلار، برای دومین هفته کاهش با وجود داده های مثبت ایالات متحده توسط Investing.com

© رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا کاهش یافت و برای دومین هفته کاهش یافت، حتی در شرایطی که داده‌های اقتصادی خوش‌بینانه باعث تقویت پیشتر ارز آمریکا شد. ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 22:57 به وقت شرقی (2:57 به وقت گرینویچ) با 0.04

کد خبر : 120344
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۰۴
کاهش دلار، برای دومین هفته کاهش با وجود داده های مثبت ایالات متحده توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا کاهش یافت و برای دومین هفته کاهش یافت، حتی در شرایطی که داده‌های اقتصادی خوش‌بینانه باعث تقویت پیشتر ارز آمریکا شد.

ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 22:57 به وقت شرقی (2:57 به وقت گرینویچ) با 0.04 درصد کاهش به 93.718 رسید.

این جفت با افزایش 0.08 درصدی به 114.07 رسید که نشان می دهد در سپتامبر 0.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. CPI ملی 0.4% و 0.2% رشد کرد.

این جفت با 0.17 درصد افزایش به 0.7479 و جفت با 0.16 درصد افزایش به 0.7166 رسید.

این جفت ارز 0.11٪ رشد کرد و به 6.3994 رسید و این جفت ارز 0.03٪ به 1.3794 رسید.

داده های منتشر شده در روز پنجشنبه در ایالات متحده می گوید که در سپتامبر به میزان 6.29 میلیون واحد افزایش یافته است که رشد 7 درصدی را نشان می دهد. داده‌های بهتر از حد انتظار دلار را تقویت کرد که با آغاز نشست آسیایی همچنان ادامه داشت.

با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران نگران بودند که شاخص دلار 0.18 درصد در هفته کاهش یافت و دومین هفته کاهشی را ثبت کرد.

مردم می‌پرسند که آیا ما در نقطه عطف قرار داریم، زیرا دلار ضعیف شده است و این واقعاً با این روایت گسترده‌تر که رشد جهانی در حال کاهش است و فدرال رزرو آمریکا در مسیر کاهش دارایی‌ها قرار دارد، مطابقت ندارد، که باید پل ماکل، رئیس تحقیقات FX جهانی HSBC به رویترز گفت: حمایت از دلار.

در همین حال، به گفته تحلیلگران، افزایش نرخ ارزهای کالایی اواخر روز پنجشنبه کاهش یافت و با باز شدن معاملات آسیایی ادامه یافت و معاملات سودآوری را به دست آورد. دلار کانادا به 1.2369 دلار کانادا به ازای هر دلار آمریکا کاهش یافت، که از 1.2287 دلار کانادا در روز پنجشنبه، در سطحی که از ژوئن 2021 مشاهده نشده بود.

تحلیلگران Westpac در یادداشتی می‌گویند: «مداخله تهاجمی چین در بازارهای زغال‌سنگ تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت‌گذاری در بخش انرژی داشته است… بنابراین، ما تعجب نمی‌کنیم که شاهد اصلاح منطقی دلار استرالیا از سطوح بسیار بیش از حد خرید باشیم».

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نمی پذیرد. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.