Assemble Protocol (ASM) اکنون در Coinbase در دسترس است

[ad_1] از امروز ، Assemble Protocol (ASM) در Coinbase.com و در برنامه های Android و iOS Coinbase در دسترس است. مشتریان کوین بیس اکنون می توانند ASM را در اکثر مناطق پشتیبانی شده توسط کوین بیس معامله، ارسال، دریافت یا ذخیره کنند، به استثنای برخی موارد استثنایی که در هر صفحه دارایی در اینجا نشان

کد خبر : 119788
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۷
Assemble Protocol (ASM) اکنون در Coinbase در دسترس است

[ad_1]

از امروز ، Assemble Protocol (ASM) در Coinbase.com و در برنامه های Android و iOS Coinbase در دسترس است. مشتریان کوین بیس اکنون می توانند ASM را در اکثر مناطق پشتیبانی شده توسط کوین بیس معامله، ارسال، دریافت یا ذخیره کنند، به استثنای برخی موارد استثنایی که در هر صفحه دارایی در اینجا نشان داده شده است. تجارت برای این دارایی ها در Coinbase Pro نیز پشتیبانی می شود.

پروتکل مونتاژ (ASM) یک توکن اتریوم است که به اسمبل قدرت می‌دهد، پلتفرمی که کاربران و بازرگانان می‌توانند امتیازهای پاداش را جمع‌آوری، مدیریت و خرج کنند. در Assemble ، ارائه دهندگان امتیاز و خرده فروشان می توانند رویدادها یا تبلیغات ویژه ای را اجرا کنند و مزایایی مانند تخفیف برای ASM ارائه دهند

یکی از رایج‌ترین درخواست‌هایی که از مشتریان می‌شنویم این است که بتوانیم ارزهای دیجیتال بیشتری را در کوین‌بیس بخریم و بفروشیم. ما روندی را برای فهرست بندی دارایی ها اعلام کردیم که تا حدی برای تسریع افزودن ارزهای دیجیتال بیشتر طراحی شده است. ما همچنین در حال سرمایه گذاری بر روی ابزارهای جدید برای کمک به مردم برای درک و کشف ارزهای دیجیتال هستیم. ما صفحات دارایی اطلاعاتی را راه اندازی کردیم (نگاه کنید به ASM، و همچنین بخش جدیدی از وب سایت Coinbase برای پاسخ به سوالات رایج در مورد ارزهای دیجیتال.

مشتریان می توانند در اینجا برای خرید، فروش، تبدیل، ارسال، دریافت یا ذخیره برنامه های اندروید و iOS e Coinbase برای یک حساب Coinbase ثبت نام کنند. مشتریان کوین بیس اکنون می توانند تجارت، ارسال، دریافت یا ذخیره کنند ASM امروز.

###

لطفا توجه داشته باشید: Coinbase Ventures ممکن است یک سرمایه گذار در پروژه های رمزنگاری ذکر شده در اینجا باشد، و علاوه بر این، Coinbase ممکن است چنین توکن هایی را برای اهداف عملیاتی در ترازنامه خود نگه دارد. لیستی از سرمایه گذاری های Coinbase Ventures در این آدرس موجود است https://ventures.coinbase.com/. کوین بیس قصد دارد سرمایه گذاری خود را در این نهادها برای آینده قابل پیش بینی حفظ کند و سیاست های داخلی را حفظ کند که در صورت لزوم، زمان واگذاری مجاز هر دارایی دیجیتال مرتبط را بررسی می کند. همه دارایی ها ، صرف نظر از این که Coinbase Ventures دارای سرمایه گذار است یا Coinbase برای اهداف عملیاتی ، مشمول همان دستورالعمل های بازبینی دقیق و فرایند بازبینی هستند.

این وب‌سایت حاوی پیوندهایی به وب‌سایت‌های شخص ثالث یا محتوای دیگر فقط برای اهداف اطلاعاتی است («سایت‌های شخص ثالث»). سایت های شخص ثالث تحت کنترل Coinbase, Inc. و شرکت های وابسته به آن (“Coinbase”) نیستند و کوین بیس مسئولیتی در قبال محتوای هیچ سایت شخص ثالثی از جمله لینک های موجود در یک سایت ثالث بدون محدودیت ندارد. سایت حزب، یا هر گونه تغییر یا به روز رسانی در سایت شخص ثالث. کوین بیس مسئولیتی در قبال پخش اینترنتی یا هر شکل دیگری از انتقال دریافتی از سایت های شخص ثالث ندارد. کوین‌بیس این لینک‌ها را صرفاً به‌عنوان سهولت در اختیار شما قرار می‌دهد و درج هیچ پیوندی به معنای تأیید، تأیید یا توصیه‌ای توسط کوین‌بیس درباره سایت یا هرگونه ارتباط با اپراتورهای آن نیست.

کریپتو نوع جدیدی از دارایی است. علاوه بر نوسانات بالقوه روز به روز یا ساعت به ساعت، هر دارایی کریپتو ویژگی های منحصر به فردی دارد. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام معامله در مورد دارایی های فردی تحقیق و درک کرده اید.

همه تصاویر ارائه شده در اینجا توسط Coinbase است.


Assemble Protocol (ASM) اکنون در Coinbase در دسترس است، ابتدا در وبلاگ Coinbase در Medium منتشر شد، جایی که مردم با برجسته کردن و پاسخ دادن به این داستان به گفتگو ادامه می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.