داوجونز با معامله گران نفت خام ضعیف می شود و Nasdaq 100 ، ASX 200 May Rise را خریداری می کنند

داوجونز ، نفت خام ، تولید صنعتی ایالات متحده ، ASX 200 ، RBA Minutes – خلاصه شاخص های آسیا و اقیانوسیه داوجونز با عملکرد بهتر Nasdaq 100 در وال استریت سقوط کرد قیمت نفت خام به دنبال تولید نرم صنعتی آمریکا کاهش یافت و مشکلات تورمی را کاهش داد ASX 200 ممکن است پس

کد خبر : 118866
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
داوجونز با معامله گران نفت خام ضعیف می شود و Nasdaq 100 ، ASX 200 May Rise را خریداری می کنند


داوجونز ، نفت خام ، تولید صنعتی ایالات متحده ، ASX 200 ، RBA Minutes – خلاصه شاخص های آسیا و اقیانوسیه

  • داوجونز با عملکرد بهتر Nasdaq 100 در وال استریت سقوط کرد
  • قیمت نفت خام به دنبال تولید نرم صنعتی آمریکا کاهش یافت و مشکلات تورمی را کاهش داد
  • ASX 200 ممکن است پس از دقیقه RBA افزایش یابد و بیشتر از احساسات گلگون استفاده می کند

تجدید نظر جلسه معاملات وال استریت دوشنبه

پس از یک جلسه تجاری بسیار ناامید کننده در اروپا ، احساسات بازار در دوره دوشنبه وال استریت بهبود یافت. در حالی که داوجونز عملکرد ضعیف تری داشت ، آتی Nasdaq 100 و S&P 500 به ترتیب 1.03 و 0.34 درصد افزایش یافت. چرخش احساسات ممکن است به دلیل کاهش قیمت نفت خام در ساعات معاملاتی آمریکای شمالی باشد.

در یک مرحله ، WTI حدود 1.7 ed افزایش یافت پس از آنکه گزارش هایی مبنی بر اینکه اوپک و متحدانش ، که به اوپک+معروف هستند ، قادر به دستیابی به اهداف تولید سپتامبر نیستند ، 1.7 درصد افزایش یافت. خروجی حدود 15 درصد کمتر از آنچه انتظار می رفت بود. در آینده ، کارتل تولیدکننده نفت ممکن است با فشار بیشتر مصرف کنندگان برای افزایش تولید مواجه شود. نخست وزیر ژاپن ، فومیو کیشیدا ، چنین اظهاراتی را در اوایل روز گفت.

کاهش غیرمنتظره تولیدات صنعتی آمریکا ، پس از ناامیدکننده داده های تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه سوم همان روز ، ممکن است به کاهش قیمت نفت کمک کرده باشد. این دو کشور بزرگترین مصرف کنندگان نفت هستند. نشانه های کند شدن اقتصاد آنها می تواند انتظارات تقاضا را کاهش دهد. با این حال ، به احتمال زیاد داده های ناامیدکننده بیشتری نیاز خواهند داشت تا بتوانند مسیر قیمت انرژی را به طور معنی داری تحت تأثیر قرار دهند.

تجزیه و تحلیل فنی داو جونز

معاملات آتی داو جونز در نمودار روزانه زیر در بالای منطقه انحراف 34760 – 35000 قرار دارند. علاوه بر این ، دستاوردهای اخیر به دنبال افزایش میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) بلندمدت بود. این می تواند زمینه را برای داو برای بازآزمایی مجدد رکورد های قبلی فراهم کند. با این حال ، حرکت صعودی از آوریل به طور قابل توجهی کاهش یافته است. RSI را زیر نظر داشته باشید ، علائم واگرایی منفی می تواند به نوبه خود پایین تر اشاره کند.

داو جونز – نمودار روزانه

نمودار ایجاد شده در TradingView

جلسه معاملاتی سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

نشست تجاری سه شنبه آسیا و اقیانوسیه با توجه به فقدان داده های کلیدی اقتصادی به نظر آرام می رسد. دقایق جلسات RBA در حال حاضر از خطوط عبور کرده است ، جایی که بانک مرکزی تأکید کرد که “تا زمانی که CPI به طور پایدار بین 2-3 نباشد ، نرخ ها را افزایش نخواهد داد”. ASX 200 می تواند از بهبود پیش بینی شده در رشد اقتصادی لذت ببرد ، زیرا ملت بدون ترس از تنگ شدن سریع پول از بحران دلتا کووید -19 عبور می کند.

با این وجود ، کند شدن اقتصاد چین با توجه به روابط تجاری مهم آنها می تواند به استرالیا نیز سرایت کند. اما ، چین به افزایش مصرف زغال سنگ استرالیا روی آورده است با وجود ممنوعیت غیر رسمیبه این امر به احتمال زیاد وضعیت قطع برق قبلی را نشان می دهد. با توجه به جلسه اکثراً وال استریت ، سهام آسیا و اقیانوسیه می تواند در یک روز نسبتا خوش بینانه به سر ببرد.

تجزیه و تحلیل فنی ASX 200

ASX 200 در آستانه شکستن خط روند نزولی کوتاه مدت از ماه آگوست به دنبال جهش از SMA 200 روزه است. این امر احتمالاً تمرکز خود را بر نقطه عطف 7415 از ماه ژوئن قرار می دهد. تأیید بریکت بالاتر از این قیمت ممکن است راه را برای بازآزمایی بیشترین رکورد اوت در 7650.10 باز کند. در غیر این صورت ، بستن مجدد تحت خط روند ممکن است تمرکز را بر روی منطقه پشتیبانی 7096 – 7207 قرار دهد.

ASX 200 – نمودار روزانه

داوجونز با معامله گران نفت خام ضعیف می شود و Nasdaq 100 ، ASX 200 May Rise را خریداری می کنند

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته دانیل دوبروفسکی ، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیال ، از قسمت نظرات زیر یا ddubrovskyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.