انتظار می رود شرکت های دلاری تورم را افزایش دهند و انتظار می رود نرخ بهره بازدهی اوراق قرضه را افزایش دهد

© رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر مشاهده می شود که در 3 مه 2018 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/عکس فایل نویسنده: کارن برتل نیویورک (رویترز) – دلار در روز دوشنبه اندکی افزایش یافت زیرا بازدهی خزانه داری بر اساس انتظارات فدرال رزرو برای کاهش فشارهای فزاینده قیمت ، باید زودتر از

کد خبر : 118673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
انتظار می رود شرکت های دلاری تورم را افزایش دهند و انتظار می رود نرخ بهره بازدهی اوراق قرضه را افزایش دهد



© رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر مشاهده می شود که در 3 مه 2018 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/عکس فایل

نویسنده: کارن برتل

نیویورک (رویترز) – دلار در روز دوشنبه اندکی افزایش یافت زیرا بازدهی خزانه داری بر اساس انتظارات فدرال رزرو برای کاهش فشارهای فزاینده قیمت ، باید زودتر از آنچه پیش بینی می شد ، نرخ بهره را افزایش دهد.

فعالان بازار انتظار دارند که بانک مرکزی ایالات متحده باید در شرایطی که تورم سرسختانه پایدار است و بعید است به زودی محو شود ، عمل کند.

افزایش جهانی تورم همچنین باعث افزایش انتظارات از افزایش جهانی نرخ بهره می شود ، زیرا نیوزلند با بالاترین فشار قیمت در یک دهه اخیر مواجه شد و پس از آنکه اندرو بیلی ، رئیس بانک انگلستان ، سیگنال جدیدی مبنی بر آماده شدن بانک مرکزی برای افزایش سود اعلام کرد. نرخ ها با افزایش ریسک تورم

وین تین ، رئیس استراتژی ارز جهانی در براون برادرز هریمن ، در گزارشی گفت: “بازارهای اوراق قرضه جهانی بالاخره با خطرات ناشی از تورم بیدار می شوند.”

پس از افزایش قبلی به 94.17 ، 0.03 درصد در برابر سبدی از ارزها به 93.99 رسید.

یورو پس از سقوط به 1.1570 دلار ، 0.03 درصد به 1.1601 دلار افزایش یافت. امسال 5 درصد کاهش یافته است.

استرلینگ در برابر یورو 0.8427 به بالاترین سطح 20 ماه گذشته رسید و قبل از آن به 0.8451 صعود کرد.

این صعود به بالاترین سطح یک ماهه 0.7105 دلار در برابر دلار آمریکا رسید و قبل از آن دوباره به 0.7071 دلار رسید.

تحلیلگران بانک آمریکا (NYSE) روز دوشنبه خاطرنشان کردند که ارزهای مرتبط با کالا ، از جمله کرون نروژ و دلارهای کانادا و استرالیا ، از زمان تابستان با افزایش قیمت انرژی بهترین عملکرد را داشته اند ، در حالی که یورو و ین افزایش یافته اند. بدترین.

ین به پایین ترین سطح خود در سه سال اخیر رسید ، با آخرین افزایش 0.06 درصدی دلار در 114.28 ین ، نزدیک به سطح روز جمعه 114.46 که آخرین بار در اکتبر 2018 به دست آمد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل آگاه باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.