دلار کاهش می یابد ، با افزایش بازده اشتها با Investing.com ، روند صعودی به پایان می رسد

© رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com – دلار صبح جمعه در آسیا از ابتدای ماه سپتامبر کاهش یافت. با توجه به تمرکز سرمایه گذاران بر زمان شروع افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده ، از بالاترین سطح یک سال گذشته عقب نشینی کرد. این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا

کد خبر : 117655
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
دلار کاهش می یابد ، با افزایش بازده اشتها با Investing.com ، روند صعودی به پایان می رسد



© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com – دلار صبح جمعه در آسیا از ابتدای ماه سپتامبر کاهش یافت. با توجه به تمرکز سرمایه گذاران بر زمان شروع افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده ، از بالاترین سطح یک سال گذشته عقب نشینی کرد.

این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 12:54 صبح به وقت شرق (4:54 صبح به وقت گرینویچ) 0.02 درصد کاهش یافت و به 93.938 رسید.

این جفت ارز 0.27 درصد افزایش یافت و به 113.97 رسید.

این جفت ارز 0.07٪ افزایش یافت و به 0.7420 رسید و این جفت ارز 0.28٪ به 0.7055 افزایش یافت.

این جفت ارز 0.04 درصد کاهش یافت و به 6.4356 رسید و این جفت ارز با 0.10 درصد به 1.3687 رسید.

بهبود احساسات ریسک ، که باعث افزایش سهام جهانی ، قیمت کالاها و بازده اوراق قرضه شد ، همچنین بر دلار امن تأثیر می گذارد. این تنها حرکت پنج هفته گذشته را در برابر ین ، پناهگاه امن خود ، حفظ کرد.

کریس وستون ، سرپرست تحقیقات Pepperstone در یادداشتی گفت: “ما هفته را با ریسک بالا به پایان می بریم. ارزش سهام به شدت بالا می رود و ین به عنوان یک ریسک وجود ندارد.”

واحد پول آمریکا از اوایل سپتامبر 2021 افزایش یافته بود زیرا انتظار می رفت که فدرال رزرو زودتر از حد انتظار شروع به کاهش دارایی کند ، زیرا ادامه بهبود اقتصادی از کووید -19 و افزایش قیمت انرژی همچنان ادامه دارد.

در صورتجلسه آخرین ملاقات بانک مرکزی که روز چهارشنبه برگزار شد ، آمده است که احتمال کاهش ارزش دارایی ها در نوامبر 2021 آغاز می شود اما مقامات همچنان بر سر تورم اختلاف نظر دارند. بازارهای پولی در حال حاضر در حدود 50/50 شانس افزایش 25 درصدی نرخ تا ژوئیه 2022 قیمت گذاری می شوند.

استراتژیست های وستپک در یادداشتی گفتند که شاخص دلار “کمی متزلزل به نظر می رسد ، اما هرگونه لغزش باید اندک باشد” و در حال نزدیک شدن به دارایی های فدرال رزرو است. هرگونه افت در شاخص باید به 93.70 محدود شود.

داده های ایالات متحده ، از جمله و فهرست ها ، بعداً در روز منتشر می شود. این به دنبال داده های منتشر شده در روز پنجشنبه است که نشان می دهد در ماه سپتامبر 0.5٪ نسبت به ماه گذشته افزایش یافته و 293،000 کمتر از حد انتظار در طول هفته ثبت شده است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.