Rally Stumbles on API Inventory Build ، گزارش اوپک

نفت خام ، موجودی API ، تقاضای اقتصادی – بحث و گفتگو صعود نفت خام پس از آنکه API هفتگی نشان داد ذخایر بزرگ در حال افزایش است ، متوقف می شود گزارش ماهانه اوپک چشم انداز تقاضای نفت را کاهش می دهد و موج منفی را نیز اضافه می کند RSI نشان می دهد

کد خبر : 116790
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
Rally Stumbles on API Inventory Build ، گزارش اوپک


نفت خام ، موجودی API ، تقاضای اقتصادی – بحث و گفتگو

  • صعود نفت خام پس از آنکه API هفتگی نشان داد ذخایر بزرگ در حال افزایش است ، متوقف می شود
  • گزارش ماهانه اوپک چشم انداز تقاضای نفت را کاهش می دهد و موج منفی را نیز اضافه می کند
  • RSI نشان می دهد که ممکن است قیمتها بیش از دسته 80 افزایش یابد

پس از آنکه گزارش ایالات متحده نشان داد که حجم زیادی از ذخایر وجود دارد ، قیمت نفت خام یک شبه کمی عقب نشینی کرد. انستیتوی نفت آمریکا (API) از تولید 5.213 میلیون بشکه برای هفته منتهی به 8 اکتبر خبر داد. این سومین موجودی هفتگی موجودی گزارش شده توسط API است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ ، معامله گران انرژی تمرکز خود را بر روی گزارش هفتگی وضعیت اطلاعات اداره انرژی در آینده متمرکز خواهند کرد ، جایی که تحلیلگران انتظار دارند در هفته منتهی به 8 اکتبر بیش از نیم میلیون بشکه تولید داشته باشند.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گزارش ماهانه بازار نفت خود را منتشر کرد که چشم انداز تقاضای جهانی آن در سال جاری را کاهش داد. این سازمان پیش بینی تقاضای خود در سال 2021 برای نفت را از 5.96 میلیون بشکه در روز به 5.82 بشکه در روز کاهش داد. پیش بینی 4.2 میلیون بشکه در روز برای سال 2022 نسبت به گزارش ماه سپتامبر بدون تغییر بود. شیوع بیماریهای دلتا در ماه های تابستان مسئول تجدید نظر نزولی بود.

با این حال ، اوپک با توجه به افزایش قیمت گاز طبیعی ، به دنبال افزایش شدید قیمت نفت است. بحران انرژی در آسیا و اروپا باعث افزایش قیمت گاز گرمایش در سال جاری شد. قیمتهای ایالات متحده نیز بالاتر است ، تا حدی به دلیل تقاضای صادراتی از این تنگناهای انرژی. قیمت گاز طبیعی بریتانیا در سال جاری تقریباً 300 درصد افزایش یافته است ، اگرچه به نظر می رسد افزایش شهاب سنگ نفس می کشد.

این افزایش برخی تولیدکنندگان انرژی را تشویق می کند تا به سمت محصولات نفت خام و برنت بروند. گفته می شود ، اگر قیمت گاز طبیعی همچنان در حال افزایش باشد ، ممکن است قیمت نفت را در کنار آن افزایش دهد. EIA امشب ذخایر هفتگی گاز طبیعی آمریکا را گزارش می کند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که 94.58 میلیارد فوت مکعب (bcf) بسازند. افزایش بیش از حد انتظار ممکن است باعث کاهش قیمت ها شود ، که می تواند تقاضا برای نفت خام از تولیدکنندگان انرژی را کاهش دهد.

پیش بینی فنی نفت خام

قیمتها درست بالای دسته 80 تحمیل کننده روانشناختی معلق است. تمدید 161.8٪ فیبوناچی از اواخر ژوئیه تا آگوست در اوایل این هفته حرکت صعودی را محدود کرد. گاوها ممکن است آن را به عنوان سطحی برای غلبه بر قبل از حرکت بالاتر مشاهده کنند. نوسان ساز RSI در محدوده زمانی خرید بیش از حد در محدوده زمانی روزانه قرار دارد ، که نشان می دهد قیمت ها ممکن است قبل از از سرگیری روند صعودی قبلی برای مدتی سرد شوند.

نمودار روزانه نفت خام

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از قسمت نظرات زیر یا FxWestwater در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.