اولین تریلر Home Alone 6 از بازگشت یک چهره آشنا خبر می‌دهد

استودیو قرن بیستم ساعاتی قبل اولین تریلر Home Alone 6 را در کانال یوتیوب خود قرار داد که نزدیک به ۲ دقیقه زمان داشته و از بازگشت یک شخصیت قدیمی خبر می‌دهد. Home Alone مانند بسیاری از مجموعه فیلم‌های پرطرفدار فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته است. اولین فیلم مجموعه نه تنها بازخوردهای

کد خبر : 116450
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
اولین تریلر Home Alone 6 از بازگشت یک چهره آشنا خبر می‌دهد


استودیو قرن بیستم ساعاتی قبل اولین تریلر Home Alone 6 را در کانال یوتیوب خود قرار داد که نزدیک به ۲ دقیقه زمان داشته و از بازگشت یک شخصیت قدیمی خبر می‌دهد.

Home Alone مانند بسیاری از مجموعه فیلم‌های پرطرفدار فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته است. اولین فیلم مجموعه نه تنها بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد و فروش بالایی را در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند، بلکه یکی از بهترین فیلم‌های کریسمس طی چند دهه اخیر به شمار می‌رود. قسمت دوم، یعنی Home Alone 2: Lost in New York مقداری ضعیف‌تر از برادر بزرگتر خود ظاهر شد اما تعداد طرفدارانی که از تماشایش لذت بردند کم نیستند. فیلم‌ سوم عملکرد قابل‌قبولی نداشت و افت شدیدی را در فروش تجربه کرد. در نتیجه، مدیران استودیو ترجیح دادند دو فیلم بعدی را برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی بسازند.

با گذشت حدودا یک دهه از پخش Home Alone: The Holiday Heist، نوبت به ریبوت تنها در خانه رسیده تا شانس خود را در جلب نظر طرفداران قدیمی امتحان کند. فیلم مزبور توسط دن میزر (Dan Mazer) ساخته شده که به عنوان فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده در تولید آثار کمدی مانند The Dictator و Borat Subsequent Moviefilm نقش داشت. البته تقریبا هیچ کدام از فیلم‌های او برای کودکان و نوجوانان مناسب نیستند؛ گروه سنی‌ای که اصلی‌ترین مخاطبان ریبوت تنها در خانه به شمار می‌روند. در ضمن، اثر مزبور به نام رسمی Home Sweet Home Alone شناخته شده و بازیگرانی از جمله آرچی یتس (Archie Yates) و الی کمپر (Ellie Kemper) نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

قرن بیستم به تازگی اولین تریلر Home Alone 6 را منتشر کرده که تماشایش نزدیک به ۲ دقیقه زمان می‌برد. داستان این فیلم درباره یک پسر کم سن و سال به نام مکس مرسر است که صبح بیدار نشده و همین اتفاق باعث می‌شود از خانواده خود جا بماند؛ خانواده‌ای پر جمعیت که حالا سوار هواپیما خود شده و به سمت توکیو در حرکت است. مکس که مشکل چندانی با تنها ماندن ندارد، از شرایط موجود بهترین بهره را می‌برد تا اینکه سر و کله دو سارق پیدا می‌شود؛ سارقینی که به دنبال یک میراث باارزش هستند. مکس که چاره‌ای ندارد، مجبور است به تنهایی مقابل سارقان ایستاده و از ورودشان به خانه جلوگیری کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.