به دنبال تورم ایالات متحده ، XAU/USD با افزایش دلار به بالای 1760 دلار می رسد

به روز رسانی: طلا در محدوده محدود بالای 1760 دلار متزلزل می شود و چهارشنبه تا کنون سود ناچیزی را ثبت کرده است. گاوهای طلایی نفس عمیقی به تورم ایالات متحده و مقابله با دقیقه FOMC می زنند. علیرغم روحیه محتاطانه بازار ، دلار آمریکا از بالاترین سطح سالانه در برابر همتایان اصلی خود تعدیل

کد خبر : 116431
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
به دنبال تورم ایالات متحده ، XAU/USD با افزایش دلار به بالای 1760 دلار می رسد


به روز رسانی: طلا در محدوده محدود بالای 1760 دلار متزلزل می شود و چهارشنبه تا کنون سود ناچیزی را ثبت کرده است. گاوهای طلایی نفس عمیقی به تورم ایالات متحده و مقابله با دقیقه FOMC می زنند. علیرغم روحیه محتاطانه بازار ، دلار آمریکا از بالاترین سطح سالانه در برابر همتایان اصلی خود تعدیل می شود ، زیرا سرمایه گذاران موقعیت های دلار خود را پس از افزایش اخیر و پیش از ریسک های مهم رویداد ، هرس می کنند. تورم داغ آمریکا باعث تشدید انتظارات فدرال رزرو می شود که احتمالاً برای طلای غیرسود ناخوشایند خواهد بود. همچنین صورتجلسه نشست سپتامبر فدرال رزرو برای نکات جدیدی در مورد سیاست های بعدی بزرگترین بانک مرکزی جهان پیگیری می شود.

در همین حال ، قیمت طلا همچنان از نگرانی های ناشی از رکود تورمی حمایت می کند ، به ویژه با توجه به تجدید نظر صندوق بین المللی پول (IMF) در پیش بینی رشد جهانی 2021.

خواندن: CPI سپتامبر پیش نمایش ایالات متحده: میانگین تورم ، میانگین تورم چیست؟

طلا برای دومین جلسه متوالی روز چهارشنبه صعود کرد ، هرچند فاقد پیگیری بود و در زیر بالاترین سطح نوسان یک شبه باقی ماند. در حال حاضر کمی بالاتر از سطح 1760 دلار ، ضعف متوسط ​​دلار آمریکا به عنوان یک عامل کلیدی در نظر گرفته شد که بخشی از حمایت از کالای تحت دلار را افزایش داد. به غیر از این ، روحیات محتاطانه بازار-در میان نگرانی ها در مورد بازگشت رکود تورمی-بیشتر بعنوان یک بادبند برای فلز گرانبهای امن عمل کرد. سرمایه گذاران همچنان نگران هستند که افزایش گسترده قیمت کالاها باعث ایجاد تورم و از بین رفتن بهبود اقتصادی جهان شود.

در همین حال ، یک عقب نشینی اندک دلار فاقد هرگونه کاتالیزور اساسی اساسی بود و در شرایطی که انتظار می رود فدرال رزرو خرید اوراق قرضه خود را در ماه نوامبر کاهش دهد ، کاهش یافته است. بازارها همچنین احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2022 را برای مقابله با خطر زیاد شدن تورم آغاز کرده اند. این امر با افزایش بازده اوراق خزانه داری ایالات متحده مشهود است ، که باید به کاهش هرگونه معکوس منفی دلار و معامله گران از قرار دادن شرط های صعودی تهاجمی در اطراف طلای بدون بازده کمک کند. اکنون سرمایه گذاران منتظر انتشار آمار تورم مصرف کننده ایالات متحده هستند تا مسیر فدرال رزرو در عادی سازی سیاست های پولی را ارزیابی کنند.

به دنبال آن صورت جلسه سیاست پولی FOMC ، بعداً در طول جلسه ایالات متحده ، دنبال می شود. چاپ قوی تر CPI و (یا) فدرال رزرو سخت تر می تواند سود اضافی را برای پول آمریکا به ارمغان بیاورد و انگیزه جدیدی را برای قیمت طلا ایجاد کند. در عین حال ، احساس ریسک بازار گسترده تر ، همراه با بازده اوراق قرضه ایالات متحده ، برای برخی فرصت های معاملاتی کوتاه مدت در اطراف کالا مورد بررسی قرار می گیرد.

سطوح فنی برای تماشا

از سطوح کنونی ، بالاترین نوسانات یک شبه ، در منطقه $ 1،769-70 ، ممکن است به عنوان مقاومت فوری ادامه دهد. برخی از خریدهای بعدی می توانند طلا را به سد افقی 1،783-84 دلار نزدیک کنند. یک قدرت پایدار فراتر از آن باید به گاوها اجازه دهد تا به عقب برگردند تا علامت گرد 1800 دلاری را پس بگیرند.

از سوی دیگر ، منطقه 1750 دلاری به عنوان پشتیبانی فوری قوی ظاهر شده است. شکست متقاعدکننده در زیر ممکن است باعث فروش تکنیکال تهاجمی شود و روند نزولی به پایین ترین سطح ماهانه سپتامبر را در منطقه 1،722-21 دلار تسریع کند. طلا در نهایت می تواند سقوط کند تا قیمت پایین نوسان ماهانه 1700 دلار در ماه اوت ، در حدود منطقه 1.687 دلار را آزمایش کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.