توییتر کاربران سود سهام بیت کوین را پذیرفت
بیشتر شرکت ها ، کشورها و شرکت های سرمایه ای از بیت کوین نسبت به گذشته استقبال می کنند. به طور خاص ، جک دورسی اخیراً اعلام کرد که توییتر به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بیت کوین به سایر نویسندگان محتوا در توییتر اطلاع دهند. این خبر خوشامدگویی است زیرا مورد
بیشتر شرکت ها ، کشورها و شرکت های سرمایه ای از بیت کوین نسبت به گذشته استقبال می کنند. به طور خاص ، جک دورسی اخیراً اعلام کرد که توییتر به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بیت کوین به سایر نویسندگان محتوا در توییتر اطلاع دهند. این خبر خوشامدگویی است زیرا مورد استفاده دیگری از بیت کوین را به عنوان ارز نشان می دهد و جهان را به “افزایش بیت کوین سازی” نزدیک می کند. با این حال ، اگرچه خوب است که توییتر از طریق پلتفرم خود به اهدای بیت کوین کمک می کند ، اما این کافی نیست. مطابق با اصول بیت کوین ، توییتر و سایر بسترهای رسانه های اجتماعی باید به همه کاربران خود سود بیت کوین برای استفاده از سایت بپردازند.
توییتر نوک خود را به عنوان راهی برای پرداخت به تولید کنندگان محتوا ایجاد کرد. این کار با این کار به طرفداران اجازه می دهد تا به سازندگان محتوای مورد علاقه خود اشاره کنند. با این حال ، توییتر یک شرکت چند میلیارد دلاری است که ارزش آن مستقیماً از فروش داده های کاربران خود به تبلیغ کنندگان ناشی می شود. در حالی که بسیاری از ما از نحوه درآمدزایی توییتر و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی آگاه هستیم ، ما به ندرت خود را محصولی می دانیم که توییتر می فروشد. ما همچنین باید در نظر بگیریم که شرکت های رسانه های اجتماعی به دلیل استفاده از تاکتیک های درنده برای ایجاد اعتیادآورتر و سمی تر محتوای خود معروف هستند ، همانطور که در گزارش فاش شده اخیر اینستاگرام مشهود است. در نتیجه این محیط غارتگرانه که برای استفاده از سود ما طراحی شده است ، شاید همه ما – هم افراد تأثیرگذار و هم کاربران معمولی – برای ایجاد محتوا مطالبه کنیم. زمان آن است که آنها برای ایجاد محتوا به کاربران ، صرف نظر از اینکه چقدر کوچک هستند ، پرداخت کنند. برای رأی مثبت ، اشتراک گذاری و بازنویسی مجدد ، کاربران می توانند متناسب با میزان تعاملاتی که پست های آنها برای وب سایت به ارمغان می آورند ، بیت کوین دریافت کنند. کاربران نیروی کار بدون دستمزد این شرکت های رسانه های اجتماعی هستند.
بسیاری از بنیانگذاران شبکه های اجتماعی ، به عنوان مثال جک دورسی ، ادعا می کنند که فلسفه بیت کوین را پذیرفته اند. اخلاق غیر متمرکز بودن آن فلسفه ضروری است. این عدم تمرکز باید برای کسب درآمد برای کاربران اعمال شود.
پلتفرم هایی مانند YouTube ، TikTok و Snapchat دارای برنامه های درآمدزایی مشابه سودمند برای تأثیرگذاران هستند که در آن سازندگان محتوا بخشی از پول تبلیغاتی را که در سیستم عامل ها ریخته می شود ، دریافت می کنند. البته ، این برنامه های کسب درآمد به گونه ای که اکنون وجود دارد تا حدودی نخبه گرا هستند به این معنا که موانع سختی برای ورود وجود دارد. من محتوایی را در YouTube ایجاد می کنم. در سال اول و یک ماه من تقریباً 100000 بازدیدکننده و بیش از 5000 ساعت تماشا را روی پلت فرم آوردم ، اما هنوز نتوانستم از محتوایم درآمد کسب کنم ، زیرا الزامات YouTube بیان می کند که برای عضویت در برنامه کسب درآمد آنها به 1000 مشترک نیاز دارید (من در نهایت در ژوئیه 2021 به این شماره رسید و حقوق دریافت کرد). TikTok و Snapchat از نظر موانع درآمدزایی مشابه هستند. پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند که برای تولید محتوا به تولیدکنندگان محتوا به ارزهای رمزپایه مختلف پرداخت می کنند ، اما فاقد مقیاس هستند و هیچ کدام فقط بیت کوین نیستند.
حال ، آیا جاه طلبانه به نظر می رسد که فکر کنیم شرکت هایی مانند توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک برای استفاده از رسانه های اجتماعی خود به ما پول می دهند؟ آره. با این حال ، مهم است که به این فکر کنیم که وقتی به hyperbitcoinization نزدیک می شویم آن جهان چگونه خواهد بود. این دنیایی است که مأموریت مهتابی جان اف کندی را دنبال می کند ، یکی از آینده نگری ، عدالت و خوش بینی. در آن جهان ، بیت کوین یک نوع اصلی ارز بدون مرز ، بدون مجوز و بدون سانسور است و تغییرات اساسی در نحوه عملکرد ما ایجاد می شود.
هنگامی که یوتیوب در ابتدا شروع به پرداخت هزینه به تولید کنندگان محتوا کرد ، تعداد کمی از آنها مانند امروز شرایط تولیدکنندگان را پیش بینی کرده بودند و هزاران نفر از طریق YouTube ، Twitch ، TikTok و سایر سیستم عامل ها فعالیت خود را آغاز کردند. با گسترش پرداخت سود سهام بیت کوین به نیروی کار بدون دستمزد خود ، شرکت های رسانه های اجتماعی به تسهیل پذیرش یک نوع پول جهانی بدون مرز ، بدون مجوز و بدون سانسور کمک می کنند. اگر تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان محتوا با نفوذ تقاضای سود کنند ، شرکت های رسانه های اجتماعی مجبور خواهند شد با این خواسته ها حساب کنند. اقتصاد خالق قدرت بسیار بیشتری از آنچه تصور می کند دارد و خواسته هایی که بر بسترهایی که آنها را توانمند می سازد می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. با توجه به ترس همزمان از هوش مصنوعی برای مشاغل زیاد و رشد اقتصاد سازنده ، شاید سود بیت کوین فقط منطقی نباشد ، قریب الوقوع است!
این یک پست مهمان از Jacob Kozhipatt است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً منعکس کننده نظرات BTC Inc نیست مجله بیت کوینبه
به
لینک منبع : هوشمند نیوز
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :توییتر ، رسانه های اجتماعی ، سازندگان ، فرهنگ ، فیس بوک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰