ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

[ad_1] نکات کلیدی صحبت: ممکن است ارزش ارزهای رمزنگاری شده به دنبال حرکت اخیر بیت کوین بالاتر باشد سهام مانند COIN ، RIOT و MSTR با بیت کوین و اتریوم ارتباط زیادی دارند بی ثباتی ضمنی در سهام ارزهای رمزنگاری شده در بالاترین سطح نسبت به حجم واقعی معامله می شود پس از رسیدن به

کد خبر : 114254
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

[ad_1]

نکات کلیدی صحبت:

  • ممکن است ارزش ارزهای رمزنگاری شده به دنبال حرکت اخیر بیت کوین بالاتر باشد
  • سهام مانند COIN ، RIOT و MSTR با بیت کوین و اتریوم ارتباط زیادی دارند
  • بی ثباتی ضمنی در سهام ارزهای رمزنگاری شده در بالاترین سطح نسبت به حجم واقعی معامله می شود

پس از رسیدن به پایین ترین سطح تقریباً 30،000 دلار در تابستان امسال ، قیمت بیت کوین به تازگی افزایش یافته است ، این هفته تا 55،000 دلار معامله شده و قله 53،000 دلار تعیین شده در سپتامبر را شکست. در حالی که برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال مشهور است که بیت کوین فرصت های معاملاتی با نوسانات بالایی را ارائه می دهد ، اما بدون بازار گزینه های مایع ، استراتژی های کمی وجود دارد که می توانیم برای بیان دیدگاه در مورد نوسانات صرف نظر از خرید یا فروش ارز رمزنگاری شده اساسی ، به کار گیریم.

نمودار قیمت روزانه BTC/USD (فوریه تا اکتبر 2021) (نمودار 1)

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

در این مقاله می خواهم از عملکرد قیمت بیت کوین فاصله بگیرم و در عوض روی چند شرکت مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده تمرکز کنم که می توانیم برای آنها هر دو حقوق صاحبان سهام و گزینه های ذکر شده را معامله کنیم. این سهام تمایل زیادی به عملکرد بیت کوین دارند و گاهی اوقات می توانند از استراتژی های گزینه های مجزا از دیدگاه صعودی یا نزولی استفاده کنند.

برای درک رابطه بین بیت کوین ، اتریوم و سهام رمزنگاری مربوط ، ابتدا عملکرد و همبستگی BTC و ETH را با سهام مربوط به رمزنگاری مانند مبادله رمزنگاری معروف آمریکایی Coinbase (COIN) ، شرکت استخراج رمزنگاری Riot Blockchain (RIOT) مشاهده کنیم. ) ، و MicroStrategy (MSTR) ، شرکت اطلاعات تجاری در حال حاضر بیش از 3 میلیارد دلار بیت کوین در ترازنامه شرکت خود دارد.

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

به دنبال افزایش اخیر بیت کوین و اتریوم ، می توانیم ببینیم که ارزش ارزهای رمزنگاری شده از نظر عملکرد قطعاً عقب افتاده است ، به ویژه هنگامی که ما روندهای 1 و 3 ماهه را بررسی می کنیم.

در حال حاضر ، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، این نمادهای اساسی در مقایسه با دارایی های رمزنگاری خالص با بازار سهام کلی ارتباط بیشتری دارند. آنها همچنین تحت تأثیر برخی عوامل موثر بر بازار سهام در حال حاضر قرار دارند. به عنوان مثال ، ما همبستگی معکوس بسیار قوی تری با نرخ بهره و دلار آمریکا در بین سهام مانند Coinbase و Riot Blockchain در مقایسه با ETH و BTC مشاهده می کنیم.

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

بنابراین ، مطمئناً عامل عدالت در بازی وجود دارد. اما با توجه به همبستگی مثبت مثبت بین بیت کوین و شرکت های موجود در حوزه رمزنگاری ، در صورت تداوم این حرکت صعودی در ارزهای دیجیتال ، می توان فرصتی برای تجارت بیشتر این سهام ایجاد کرد.

با تغییر به یک تجارت تجاری احتمالی ، بیایید ببینیم که چگونه نوسانات در حال حاضر در بازار قیمت گذاری می شود. به عنوان معامله گران گزینه ، آگاهی از سطوح ناپایداری ضمنی می تواند به ما در شناسایی فرصت های جالب کمک کند. در حال حاضر ، بازار آپشن در این سهام رمزنگاری شده در انتظار حرکتهای بزرگتر در چند هفته آینده است ، در مقایسه با میزان حرکت این سهام در ماه گذشته.

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

این را می توان در مقایسه سطوح کنونی نوسانات ضمنی با نوسانات تحقق یافته مشاهده کرد. به عنوان مثال ، Riot Blockchain دارای بی ثباتی ضمنی سالانه 150 در مقایسه با نوسانات تحقق یافته آن 60 است. این نشان دهنده حق بیمه بی ثباتی 75 درصد است.

به عبارت دیگر ، معامله گران گزینه های RIOT شروع به قیمت گذاری بسیار بزرگتر از آنچه سهام اخیراً تجربه کرده اند ، می کنند. این اندازه گیری نوسان مستقل از جهت است و همچنین نشان دهنده پیش بینی آینده نیست. ممکن است انتظارات بازار گزینه ها برای نوسانات آینده محقق شود ، اما اغلب وقتی نوسانات ضمنی به طور قابل توجهی بالاتر از حد مجاز معامله می شود ، می تواند فرصتی برای فروش حق بیمه اختیار معامله باشد. بنابراین ، گزینه ها گران هستند.

بنابراین ، اگر در واقع این چیزی است که اتفاق می افتد ، چگونه می توانیم یک تجارت را ساختاربندی کنیم تا به طور بالقوه از این حق بیمه استفاده کنیم؟

خوب ، اگر در مورد بیت کوین صعودی هستید و این شرکت های رمزنگاری را صعود می کنید ، ممکن است ایده ای این باشد که از پول های موجود یا فروش اسپرد استفاده کنید تا از سطوح بالقوه نوسانات استفاده کنید.

از طرف دیگر ، فرض کنید شما نزولی هستید … فروش اسپرد تماس ، معامله ای است که می تواند از افت قیمت سهام استفاده کند ، اما همچنان شامل حق بیمه گزینه غنی است.

در زیر نمونه هایی از دو استراتژی آپشن مختلف وجود دارد که معامله گران را قادر می سازد تا دیدگاه صعودی یا نزولی خود را ابراز کنند در حالی که از مزایای احتمالی بیش از حد اختیاری نیز استفاده می کنند.

نمونه ای از گسترش عمودی کوتاه مدت صعودی در COIN (نمودار 2)

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

نمونه ای از تماس عمودی کوتاه مدت نزولی در RIOT (نمودار 3)

ارزش ارزهای رمزنگاری شده پس از افزایش اخیر بیت کوین

منابع برای معامله گران

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی برای کمک به شما در اختیار داریم. شاخص برای ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط رایان گریس ، استراتژیست ارشد بازار در tastytrade

می توانید رایان را در توییتر دنبال کنید tastytradeRyan



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.